Neutral90 Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Hei! Jeg har funnet mange spisestoler og bord jeg liker, men har problemer med å finne stoler som ikke er for høye eller har for langt sete. Fint å kunne sitte behagelig med føttene på gulvet. Du som er lav - hvilke stoler har du?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jeg er lang, og har testet Nora armstol, den er aaalt for liten for meg så den kunne kanskje vært noe å se på. De har den på Skeidar. Anonymkode: 709b1...311 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 16 timer siden, Neutral90 skrev: Hei! Jeg har funnet mange spisestoler og bord jeg liker, men har problemer med å finne stoler som ikke er for høye eller har for langt sete. Fint å kunne sitte behagelig med føttene på gulvet. Du som er lav - hvilke stoler har du? Har ikke hatt noe problemer med spisestoler, sitter på helt vanlige. Er bare 160 høy/lav... men da jeg var liten pleide jeg ofte å sitte på en pute så jeg kom høyt nok opp på bordet, og kanskje en pute bak i ryggen. Anonymkode: c28a1...8ee
Neutral90 Skrevet 4. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt noe problemer med spisestoler, sitter på helt vanlige. Er bare 160 høy/lav... men da jeg var liten pleide jeg ofte å sitte på en pute så jeg kom høyt nok opp på bordet, og kanskje en pute bak i ryggen. Anonymkode: c28a1...8ee Det er ikke der (høyde på bordet) problemet ligger, problemet er å nå ned i gulvet, og hvis jeg bruker pute kommer jeg enda lenger opp. Poenget var å få tips om lave(re) stoler enn hva de vanligste er.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Jeg er på let etter spisestuestoler, og har prøvd flere i det siste, og la merke til disse som var lavere enn normalen: http://www.skeidar.no/produkter/jerry-spisestol-sort De finnes i svart og hvitt. Jeg har svarte, og skulle kjøpe noen til, men de har gjort endringer på dem, så nå er de lavere, og ikke like dem jeg allerede har. Anonymkode: 45f6f...2ce
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Jeg er jo 158 men har aldri tenkt på at noen spisestoler kan være lavere eller høyre, må jeg innrømme. Men eier disse og de er eneste vi har hatt, siden vi kjøpte vår første leilighet for 8 år siden - de er fra Living, men fant ihvertfal bildet fra finn.no - http://www.finn.no/79915186 Jeg tror de er lave, for jeg når jo ned til gulvet. Finner de ikke på Living og finner ikke Living... hvis den butikken ikke finnes i Norge lengre, så er det kanskje ikke mye hjelp uansett.. Anonymkode: 80278...181
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 ^ Living er blitt en del av Skeidar Jeg er 1.59, og har pinnestoler fra 50 eller 60-tallet. Ser en del butikker har fått inn pinnestoler de siste årene. Anonymkode: 75edc...183
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Jeg har enda til gode å finne stoler jeg når gulvet i som også passer normale bord og er behagelig å sitte i. Enda verre om andre også skal sitte tilnærmet godt. Anonymkode: ae1ec...adb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Den 3. september 2016 at 19.42, Neutral90 skrev: Hei! Jeg har funnet mange spisestoler og bord jeg liker, men har problemer med å finne stoler som ikke er for høye eller har for langt sete. Fint å kunne sitte behagelig med føttene på gulvet. Du som er lav - hvilke stoler har du? Eames stoler, høyde 41 cm. Perfekt for meg som er 160 høy Anonymkode: 2339c...6bd
Neutral90 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2016 Takk for gode tps. Jeg sparer til eames stoler, de er gode for min høyde men dessverre litt utenfor budsjett pdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå