merett2 Skrevet 3. september 2016 #1 Del Skrevet 3. september 2016 Er det noen her inne som har prøvd å abonnere på treningstimer på nett? Det er jo billig, og jeg har en del treningsutstyr i garasjen, så det er egentlig bare å begynne. MEEEN, så lurer jeg på HVORDAN disse treningsvideoene er lagt opp. Får man filmer UTEN snakk fra instruktør f.eks.? Jeg trenger bare å se på vedkommende, og liker HØY musikk. Det lar seg naturligvis ikke kombinere om instruktøren SKRAVLER i tide og utide. Da er gjerne musikken lav, og dersom jeg vrenger opp høyere volum, får jeg dertil skrikende stemme. Så, har disse nettstedene videoer uten snakk, med GOD kvalitet på lyd? Kom gjerne med erfaringer fra de DU har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 8. september 2016 #2 Del Skrevet 8. september 2016 Kan være noe gratis på you tube.... Jeg husker at datteren min viste meg noe på youtube en gang. Et treningspogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå