AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Underlivet mitt lukter, og det lukter ikke akkurat godt! Vanskelig å forklare hva d lukter, lukter ikke så ille at det lukter råttent, men er ille nok til at jeg lukter en ubehagelig lukt hver gang jeg sprer beina mine. Er også slik at når jeg tar på meg en tights kl 8 på morran, så vil den lukte i underlivet når jeg kommer hjem i 4 tiden... må derfor enten dynke den delen av tightsen med parfyme eller bare vaske Er jomfru og vasker meg selv hver dag/annenhver dag. Vasker underlivet med såpe, er det kanskje derfor? Spiser vanlig mat (sunt) så skjønner ikke hva problemet er Noen som har slitt eller sliter med dette som har tips? Anonymkode: c945f...f09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Mulig du har bakteriell vaginose. Jeg ville gått til legen om jeg var deg, om ikke annet så for å utelukke BV. BV lukter fiskeaktig, hvis det blir ille nok stinker det! Anonymkode: 4c809...cba 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Det kan være bakteriell vaginose. Kommer noen ganger av at man vasker seg mye, med såpe. En tur til legen fikser det fort om det er det Anonymkode: 5ddbf...a50 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det kan være bakteriell vaginose. Kommer noen ganger av at man vasker seg mye, med såpe. En tur til legen fikser det fort om det er det Anonymkode: 5ddbf...a50 Hva er det legen kommer til å gjøre? Anonymkode: c945f...f09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er det legen kommer til å gjøre? Anonymkode: c945f...f09 Gi deg en resept på antibiotika. Anonymkode: 4c809...cba 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Skjønner ikke dette hysteriet om at alt skal lukte fioler til en hver tid. En skikkelig fitte skal lukte litt. Like deilig okke som. Anonymkode: 6dd8f...8c4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det legen kommer til å gjøre? Anonymkode: c945f...f09 Gir deg en resept på noen stikkpiller som hjelper bakteriefloaren. Det er virkelig ikke noe stress med den behandlingen Anonymkode: 5ddbf...a50 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke dette hysteriet om at alt skal lukte fioler til en hver tid. En skikkelig fitte skal lukte litt. Like deilig okke som. Anonymkode: 6dd8f...8c4 Du er tydeligvis ikke kvinne og har tydeligvis aldri hatt BV. Noe mer plagsomt har jeg nesten ikke vært borti. Anonymkode: 4c809...cba 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke dette hysteriet om at alt skal lukte fioler til en hver tid. En skikkelig fitte skal lukte litt. Like deilig okke som. Anonymkode: 6dd8f...8c4 Du synes helt ærlig det er ok? Personlig kommer jeg nok aldri til å klare ha sex med noen før jeg blir kvitt med denne lukten, synes det er veldig flaut..... Anonymkode: c945f...f09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du synes helt ærlig det er ok? Personlig kommer jeg nok aldri til å klare ha sex med noen før jeg blir kvitt med denne lukten, synes det er veldig flaut..... Anonymkode: c945f...f09 Men det er jo bare å gå til legen? Les mer om BV her: https://www.vitusapotek.no/bakteriell-vaginose/a/A6557 Anonymkode: 4c809...cba
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er tydeligvis ikke kvinne og har tydeligvis aldri hatt BV. Noe mer plagsomt har jeg nesten ikke vært borti. Anonymkode: 4c809...cba Du har hatt det? Tok det lang tid før det gikk vekk? Anonymkode: c945f...f09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har hatt det? Tok det lang tid før det gikk vekk? Anonymkode: c945f...f09 Noen dager. Kjære deg, gå til legen og få antibiotika. Jeg ser noen skriver at du får stikkpiller, det fikk ikke jeg. Kun vanlige tabletter. Uansett så er det lett å kurere og du trenger ikke bli undersøkt engang. Bare forklar hva det er og at du mistenker BV. Anonymkode: 4c809...cba 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 Har hatt dett en gang, fikk resept på en type "stikkpiller". Var tre stykker. Brukte disse før jeg la meg, og problemet var borte i løpet av tre døgn Anonymkode: 5ddbf...a50 1
Gjest SuperSonic Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Gå til legen. Det kan også være noe så enkelt som svette, det kan lukte ganske så kjipt det også. BV vil lukte mer reke og har nokså spesiel lukt. Unngå såpe, vask deg med vann og klut og gjerne prøv truseinnlegg en ukes tid. Men gå til legen først!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen dager. Kjære deg, gå til legen og få antibiotika. Jeg ser noen skriver at du får stikkpiller, det fikk ikke jeg. Kun vanlige tabletter. Uansett så er det lett å kurere og du trenger ikke bli undersøkt engang. Bare forklar hva det er og at du mistenker BV. Anonymkode: 4c809...cba Ok, var bare redd for å skulle bli undersøkt hehe men tusen takk for svar, får gjøre dette så fort som mulig Anonymkode: c945f...f09 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #16 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, var bare redd for å skulle bli undersøkt hehe men tusen takk for svar, får gjøre dette så fort som mulig Anonymkode: c945f...f09 Det slipper du. Særlig når du ikke har hatt sex med noen, for da kan det ikke være kjønnssydom som lukter. Det er nok bakteriell vaginose. Anonymkode: 4480b...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #17 Skrevet 4. september 2016 De har også en deodorant for underlivet på apoteket. Intim deospray ellerno. Man svetter jo også der. Hvis du vil gi det er forsøk før legen Anonymkode: 57eb4...df9
Gjest lizard queen Skrevet 4. september 2016 #18 Skrevet 4. september 2016 Bakteriell vaginose lukter dårlig, da. Hvis det bare lukter, vel, fitte, er det mest sannsynlig ingenting. Kan hende du bruker for trange truser, spiser noe mat du ikke tåler så godt (f.eks meieriprodukter), reagerer på såpen du bruker, osv. Alt dette kan gi litt strammere lukt uten at det trenger noen annen behandling enn å endre litt på vanene.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #19 Skrevet 4. september 2016 Tror ikke du har bakteriell vaginose. Samleie og sæd er ofte det som utløser BV. Det er bare å google å lese om det selv. Jeg er også jomfru men om man ikke vasker seg daglig vil alle lukte... Urin og avføring etterlater lukt på huden men med en normal hygiene skal ikke det være noen problem. Kanskje du bare har en litt sterk kroppslukt av naturlige årsaker? Vi er jo ofte forskjellige og har ulike lukter. Men for din egen del siden du er så bekymret kan du jo snakke med en lege om det så du ikke lengre trenger å bekymre deg for dette. Som sagt er du jomfru er det ik noe å bekymre seg for. Anonymkode: 3daf0...3e6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #20 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du har bakteriell vaginose. Samleie og sæd er ofte det som utløser BV. Det er bare å google å lese om det selv. Jeg er også jomfru men om man ikke vasker seg daglig vil alle lukte... Urin og avføring etterlater lukt på huden men med en normal hygiene skal ikke det være noen problem. Kanskje du bare har en litt sterk kroppslukt av naturlige årsaker? Vi er jo ofte forskjellige og har ulike lukter. Men for din egen del siden du er så bekymret kan du jo snakke med en lege om det så du ikke lengre trenger å bekymre deg for dette. Som sagt er du jomfru er det ik noe å bekymre seg for. Anonymkode: 3daf0...3e6 Man kan fint få BV selv om man er jomfru, det er vanlig å få det ved overdreven såpevask. Jeg synes ikke du skal svare på slike ting når du mangler kunnskap. Anonymkode: 4c809...cba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå