AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Jeg skal snart i militæret og har plutselig begynt å tenke på det med å barbere både legger, armhuler og intimbarbering. Vanligvis lar jeg nemlig håret bare gro. Mest fordi jeg vanligvis ikke skal vise frem de stedene. Barberte legger og armhuler kanskje to ganger i sommer, ellers var det ikke vær til å gå i så lette klær. Men hva gjør egentlig andre? Burde jeg begynne å gjøre det mer regelmessig når jeg nå feks skal dusje med andre og sånn? Vil jeg blir oppfattet som unormal om jeg ikke gjør det? Anonymkode: 0a049...816
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Virkelig? Ingen som kan svare på det? Trodde ikke det var så vanskelig Anonymkode: 0a049...816
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Ingen som kan svare på det? Trodde ikke det var så vanskelig Anonymkode: 0a049...816 Tja, nei. Jeg for min del ville ikke brydd meg om det. Du gjør jo selvfølgelig det du er mest komfortabel med selv. Nå har jeg aldri vært i militæret, men jeg forestiller meg at det er en god del andre ting som tar oppmerksomheten og dagene ens. Jeg synes ikke at noen andre har noe med hva du velger å gjøre med din egen kropp. 😉 Anonymkode: a6ef2...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Barberer armhulene av hygeniske årsaker. Stusser nedentil når det blir for langt. Blåser i leggene så lenge jeg ikke går i shorts/skjørt. Hadde ikke brydd meg dersom noen ikke barberte seg. Anonymkode: f99ae...914
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barberer armhulene av hygeniske årsaker. Stusser nedentil når det blir for langt. Blåser i leggene så lenge jeg ikke går i shorts/skjørt. Hadde ikke brydd meg dersom noen ikke barberte seg. Anonymkode: f99ae...914 Hva har det med å barbere armhulene med hygieniske årsaker å gjøre? Anonymkode: 0a049...816
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå