Gå til innhold

Dere med FFs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere? Er det kun snakk om booty-calls eller møtes dere for å gjøre andre aktiviteter sammen (kino, tur, middag, sport etc) og ender opp med sex?:sprettoy:

Anonymkode: 4b997...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt. Fast sex annenhver uke. For meg var det ikke sexen, men den fysiske nærheten som var viktigst. Nå skal det sies at det gikk dritt hver gang. De ville etterhvert ha et forhold, noe jeg ikke var interessert i.

Anonymkode: c071e...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man gjør andre ting enn å fucke er man ikke fuckfriends. Fuckfriends fucker bare. De gjør ihvertfall ingenting ute sammen, bortsett fra fucking.

Endret av Sly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid pleide å ta ei flaske vin med de, spise middag, gå en tur osv. møtes 1-2 ganger pr uke.
det har alltid blitt slutt av 2 forskjellige grunner:
seksuelt har vi bare ikke matcha, forskjellige preferanser etc eller at ho har fått følelser.
i lengden er det vanskelig å bare være FFs, alltid noe som kommer i veien.

edit: men anser det som en veldig god ting å ha en FFs. Får litt nærhet og "kjærlighet" samtidig som at man ikke trenger være en full kåting på byen som absolutt skal ha sex hver gang han ser ei pen dame.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med en eks. Ble bare sex på slutten. Men det var det dummeste jeg kunne gjøre meg selv. Men jeg var forelsket og klarte ikke å motstå tilbudene hans. Det var som om noen står med en favorittt-sjokolade å vifter med den, og spør om du vil ha. Tiltross for at jeg var idiot mot meg selv så angrer jeg ikke helt på det. Jeg håpet jo at han ville ha meg for resten av livet i livet sitt. Bedre å ha forsøkt enn å ikke ha forsøkt dersom man er inlove. Men man skal ikke være inlove i en fuckfriends egentlig. Reglene for det er helt noe annet.

Endret av piaisabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, piaisabella skrev:

Jeg har hatt med en eks. Ble bare sex på slutten. Men det var det dummeste jeg kunne gjøre meg selv. Men jeg var forelsket og klarte ikke å motstå tilbudene hans. Det var som om noen står med en favorittt-sjokolade å vifter med den, og spør om du vil ha. Tiltross for at jeg var idiot mot meg selv så angrer jeg ikke helt på det. Jeg håpet jo at han ville ha meg for resten av livet i livet sitt. Bedre å ha forsøkt enn å ikke ha forsøkt dersom man er inlove. Men man skal ikke være inlove i en fuckfriends egentlig. Reglene for det er helt noe annet.

Tror du har misforstått ganske grovt ja 

Anonymkode: 66e19...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt ffs, men venner med goder. Date's, middager, film, turer, overnattinger. Det er kos, og null drama, gikk ut på byen hver for oss, kom hjem og sov sammen :)

Anonymkode: b1e0a...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt ffs, men venner med goder. Date's, middager, film, turer, overnattinger. Det er kos, og null drama, gikk ut på byen hver for oss, kom hjem og sov sammen :)

Anonymkode: b1e0a...97a

Blir det ikke samme ting da? Og var det avtalt at dere sov sammen etter at dere kom hjem, eller var det kun tilfellet om ingen fikk noen med seg fra byen?:P

TS

Anonymkode: 4b997...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ff. Vi så ofte en film sammen før det ble noe. Men det var avtalt sex på forhånd.

Anonymkode: c23ec...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun sex, ikke noe mer. Avtalt tid og sted, sex, så drar vi hver vår vei. Det er jo sånn et ff-"forhold" skal være?

Anonymkode: e23cf...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...