Gå til innhold

referat fra mitt utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble altså drukket ut på lørdag og tenkte jeg skulle gi dere et lite referat fra denne dagen som ble kjempefin for meg, takket være en god venninne som kjenner meg godt.

Sto opp som vanlig og var nesten akkurat kommet ut av dusjen da det ringte på døren. Der sto forloveren min og jeg fikk beskjed om at det bare var å bli med. Fikk noen minutter til å ordne meg litt og pakke noen klær. Ble så kjørt ned til byen og satt av utenfor "Syvende himmel" (hudpleiesalong). Der fikk jeg en og en halv time med massasje og ansiktsbehandling. Luksus!

Når jeg kom ut derfra sto alle og ventet på meg. Ble så tatt med til en leilighet som forloveren min hadde fått lånt (midt i byen) og der ventet det champagne. Fikk så beskjed om å lære meg en sang (kjent melodi der forloveren min hadde laget teksten). Sang igjennom denne et par ganger. Derette bar det rett i lydstudio der jeg sang inn denne sangen på cd. Det var skikkelig artig og et fint minne å ha både for meg og min mann.

Etterpå bar det tilbake til leiligheten der det ble disket opp med reker og hvitvin. Etterhvert fikk jeg en rebus der svaret var en av uteplassene i byen. Da jeg løste den dro vi ditt og jeg fikk drikke det jeg ville. Var innom noe utesteder før vi dro tilbake til leiligheten. Der var det mer å drikke og spise.

Så ble jeg spurt noen spørsmål om forloveden min. Han hadde fått de samme spørsmålene, noe de hadde filmet. Dette var veldig artig og skapte mye latter. Det viste seg at vi kjenner hverandre veldig godt!

Noen av mine kjære venninner hadde laget en adjektivhistorie om sitt vennskap med meg som de leste opp. Veldig koselig. Deretter bar det ut på byen. På dette tidspunktet var jeg blitt ganske brisen og sliten så det varte ikke lenge før jeg sa takk for meg og dro hjem. Men dagen var helt perfekt og passet meg utmerket. Dagen etterpå derimot - ikke så god!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy å høre hvordan du hadde det!!!

Gruet meg en god del til mitt eget utdrikningslag, men når det først var der var det helt topp og lever på det ennå!!! :D

Skrevet

Så hyggelig!

Det er deilig å ha gode venninner som gjør dagen spesiell akuratt som du hadde ønsket deg!

Lykke til med bryllupet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...