AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Svar MannXX/KvinneXX, Ja/Nei. TS: Mann25 JA Anonymkode: 9048d...e95
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Kvinne30 Det spørs. Er den supertynn eller under 6-7cm så er det klart jeg bryr meg. Over det ingen formening og bryr meg ikke, så lenge den ikke er for stor. Går ikke ann å svare ja eller nei på det. Anonymkode: b19f5...d85 1
SlemUlv Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Kvinne 35: Jeg tror menn er mer opptatt av størrelsen en kvinner er. Jeg har slått opp med EN person pågrunn av penisen hans, men det var mest fordi han ikke kunne bruke den Så: nei 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Kvinne 27, nei Anonymkode: 3da95...73e
kisskissbangbang Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Bare hvis den er for liten eller for stor. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Er den for liten funker ikke sex. Er den alt for stor funker heller ikke sex da. Så JA!! Anonymkode: d5960...6ec 1
Sphere Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Ja, må innrømme det, da jeg er liten selv. Alltid spennende å se om dama synes den er ok eller ender opp med en eller annen dårlig unnskyldning.
Inwe Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Kvinne 28. Om den ikke er så liten at jeg ikke kjenner noe eller så stor at det bare gjør vondt bryr jeg meg lite. Hvordan få mannen til å ikke bry seg også? Min er klar over at jeg har hatt en som er større enn han og er tydelig sjalu for dette. På tross av at jeg sier (og mener) at han er mye bedre i senga.
LiseOslo Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Som flere andre er inne på her: Menn er nok veldig mye mer opptatt av størrelsen enn det (de fleste) jenter er. jeg kan bli godt stimulert av en liten, og for den saks skyld en stor. Det er som sagt så mange ganger før: Det som betyr mest er hvordan den brukes, og personen. 1
Sphere Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 13 minutter siden, Inwe skrev: Kvinne 28. Om den ikke er så liten at jeg ikke kjenner noe eller så stor at det bare gjør vondt bryr jeg meg lite. Hvordan få mannen til å ikke bry seg også? Min er klar over at jeg har hatt en som er større enn han og er tydelig sjalu for dette. På tross av at jeg sier (og mener) at han er mye bedre i senga. Den er verre. Noen klarer ikke å takle at dama har hatt større. Det er en rar forestilling om at større er bedre. Og dette sliter på menn langt mer enn de tør å innrømme. Jeg var der selv en gang i tiden. Men nå er de fleste større enn meg, så jeg måtte jobbe en del med meg selv. Fant også til slutt ut at jeg faktisk likte at andre var større. Men det er meg. Når det gjelder mannen din må du nok bare gi ham tid. Han har nok begynt å prosessere det hele, og vil nok til slutt være veldig fornøyd med å være best, selv om han er mindre. Et par av mine ekser har sagt jeg har vært deres beste, selv om jeg er langt mindre. Og det er for meg en herlig turn-on. 2
Inwe Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Sphere skrev: Den er verre. Noen klarer ikke å takle at dama har hatt større. Det er en rar forestilling om at større er bedre. Og dette sliter på menn langt mer enn de tør å innrømme. Jeg var der selv en gang i tiden. Men nå er de fleste større enn meg, så jeg måtte jobbe en del med meg selv. Fant også til slutt ut at jeg faktisk likte at andre var større. Men det er meg. Når det gjelder mannen din må du nok bare gi ham tid. Han har nok begynt å prosessere det hele, og vil nok til slutt være veldig fornøyd med å være best, selv om han er mindre. Et par av mine ekser har sagt jeg har vært deres beste, selv om jeg er langt mindre. Og det er for meg en herlig turn-on. Tror hovedproblemet hans er at jeg møter mannen med større penis til vanlig (vi jobber sammen). Min tror dermed at det kommer til å skje noe igjen, for jeg vil jo selvsagt ha en større penis 🙄 Det hjelper ikke å si at det aldri har vært eller aldri kommer til å bli noe mellom meg og han andre. Og at det var direkte vondt da han ikke tok ordentlig hensyn til at han var så stor. Stort er i hans øyne alltid bedre..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Inwe skrev: Tror hovedproblemet hans er at jeg møter mannen med større penis til vanlig (vi jobber sammen). Min tror dermed at det kommer til å skje noe igjen, for jeg vil jo selvsagt ha en større penis 🙄 Det hjelper ikke å si at det aldri har vært eller aldri kommer til å bli noe mellom meg og han andre. Og at det var direkte vondt da han ikke tok ordentlig hensyn til at han var så stor. Stort er i hans øyne alltid bedre.. Men her handler det vel kanskje også om at du omgås han du lå med til vanlig, så det er jo ikke så rart at man kan reagerer litt på det? Hadde du likt om han jobbet sammen med sin tidligere sexpartner? Anonymkode: 9393d...40b 1
Inwe Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men her handler det vel kanskje også om at du omgås han du lå med til vanlig, så det er jo ikke så rart at man kan reagerer litt på det? Hadde du likt om han jobbet sammen med sin tidligere sexpartner? Anonymkode: 9393d...40b Selvfølgelig handler det også om dette, men det virker som han ikke hadde brydd seg om det ikke var om han hadde mindre penis enn han jeg jobber med. Det at han vet dette er noe som har kommet frem, delvis gjetning og delvis noe han har fått høre av meg.
Sphere Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, Inwe skrev: Tror hovedproblemet hans er at jeg møter mannen med større penis til vanlig (vi jobber sammen). Min tror dermed at det kommer til å skje noe igjen, for jeg vil jo selvsagt ha en større penis 🙄 Det hjelper ikke å si at det aldri har vært eller aldri kommer til å bli noe mellom meg og han andre. Og at det var direkte vondt da han ikke tok ordentlig hensyn til at han var så stor. Stort er i hans øyne alltid bedre.. Det er vanskelig å snu en slik negativ tankegang, men det er mulig. Kan ikke være enkelt for deg oppi dette. Det verste er jo å ikke bli trodd av den man er glad i. Problemet er jo også at vi blir matet med at kvinner ikke er ærlige om dette, fordi dere vet at dette er et sårt punkt. Og da baller det seg på. Men dette er noe han må jobbe med, ellers vil det tære på forholdet. Spørsmålet er hvor mye man orker å massere partners ego etterhvert. For noe man selv synes er en idiotisk usikkerhet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 47 minutter siden, Inwe skrev: Selvfølgelig handler det også om dette, men det virker som han ikke hadde brydd seg om det ikke var om han hadde mindre penis enn han jeg jobber med. Det at han vet dette er noe som har kommet frem, delvis gjetning og delvis noe han har fått høre av meg. For å forstå din manns følelser rundt dette, må du sette deg inni hvordan hierarkiet blant menn fungerer. Det er egentlig veldig enkelt, mannen med størst penis er over mannen med liten penis på rangstigen. Det er sårt å vite at man er underlegen damas tidligere elsker. Det blir en ufrivillig cuckold-situasjon. Anonymkode: 368ef...67a 1
FluffyJuggernaut Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 Ja, ikke for stor og ikke for liten.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #17 Skrevet 5. september 2016 6 timer siden, Inwe skrev: Kvinne 28. Om den ikke er så liten at jeg ikke kjenner noe eller så stor at det bare gjør vondt bryr jeg meg lite. Hvordan få mannen til å ikke bry seg også? Min er klar over at jeg har hatt en som er større enn han og er tydelig sjalu for dette. På tross av at jeg sier (og mener) at han er mye bedre i senga. Det er litt som med jomfruer. Man husker den første godt og man husker den største godt. Det trenger ikke å være fordi det er bra. Man tenker også irrasjonelt at vaginalt din er formet etter den største du har hatt. Det er jo også sånn at de med store peniser ofte har bedre selvtillit og har flere partnere, noe han kan synes er urettferdig. Skjønner han godt selv om det egentlig ikke er logisk. Det hjelper heller ikke om han tidligere har overhørt en full venninne som skryter om at partneren er stor Anonymkode: 85356...753
Envy Skrevet 5. september 2016 #18 Skrevet 5. september 2016 Kvinne 28. Må innrømme at størrelse betyr litt. 1
Konghung Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 Mann: Selvsagt er jeg opptatt av størrelsen, men det er vel ingenting nytt :-D hehe 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #20 Skrevet 5. september 2016 Størrelsen teller ikke Anonymkode: c1803...451
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå