AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Skal til røntgen CT på torsdag i neste uke, men kom først nå på at jeg må ta blodprøver for å få målt GFR, er det tidsnok å måle på mandag? Syns å ha hørt at noen har målt den dagen før....... men er ikke sikker. Skal måle den på sykehuset, så den blir vel analysert samme dag tipper jeg. Mener de på CT ringte meg en gang før og sa at jeg måtte et par dager før dersom det var på legekontor jeg målte den pga de måtte sende inn, om jeg tok den på sykehuset, så holdt det dagen før... men er ikke sikker på om jeg husker rett Anonymkode: 362f2...388
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Hva får deg til å tro at du får troverdige og pålitelige svar her? Ring sykehuset. Anonymkode: de88c...f10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Antar du skal ta blodprøve fordi du skal ha kontrastmiddel under CT? Da bør mandag være tidsnok når CT er på torsdag. Får de ikke svar på telefon så utsettes CT. Anonymkode: 3cf72...f23
lillesky Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod)
Fremhevede innlegg