Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Salka skrev:

Tipper Lasse blir førstekjempe.

Kan jo virke slik, på sett og vis merkelig siden Lasse reddet Ali fra å bli førstekjempe i forrige uke. Men det har vel Ali glemt allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Arabella skrev:

Laila er jo landbruksutdannet, så hun er selvfølgelig flink med husdyr.

Jeg vet det daaaaa. Men det er vel lov å kommentere det for det?! Dessuten er det ingen selvfølge at man er flink med dyr selv om man er landbruksutdannet. Ikke alle har like godt håndlag med dyr selv om den teoretiske kunnskapen er aldri så god. Men det har hun og det med kalven var rørende å se på. 

Endret av Salka
  • Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Leifern skrev:

Ganske dårlig gjort av hun som røk ut å velge Ali til storbonde, men hun trodde kanskje hun gjorde ham en tjeneste?

Eller det var hennes måte å si takk for sist til alle sammen

Skrevet
21 minutter siden, Jacklost skrev:

Blir han sendt ut gidder ikke jeg å se på, han er kilden til underholdning i årets sesong 

Jepps, det har du helt rett i. Kan jo tenkes det vil oppstå andre artige konflikter uten Lasse, da Frank røk ut i 2014 trodde jeg at jeg skulle slutte å se på, men så kom Olav som et skudd fra "intet" og reddet underholdningen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Eller det var hennes måte å si takk for sist til alle sammen

Hehe, faktisk en artig tanke, velge den minst kvalifiserte for å kødde med hele forsamlingen:laugh:

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Arabella skrev:

Laila er jo landbruksutdannet, så hun er selvfølgelig flink med husdyr.

Hørte en gang om en lærebokforfatter i pedagogikk som var elendig til å undervise, så slike ting er ikke nødvendigvis selvsagt.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Leifern skrev:

Hørte en gang om en lærebokforfatter i pedagogikk som var elendig til å undervise, så slike ting er ikke nødvendigvis selvsagt.

Nemlig! 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Jeg vet det daaaaa. Men det er vel lov til å kommentere det for det?! Dessuten er det ingen selvfølge at man er flink med dyr selv om man er landbruksutdannet. Ikke alle har like godt håndlag med dyr selv om den teoretiske kunnskapen er aldri så god. Men det har hun og det med kalven var rørende å se på. 

Det kan du forsåvidt ha rett i. Utdannelse pluss naturlig lag med dyr må bli bra.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Leifern skrev:

Jepps, det har du helt rett i. Kan jo tenkes det vil oppstå andre artige konflikter uten Lasse, da Frank røk ut i 2014 trodde jeg at jeg skulle slutte å se på, men så kom Olav som et skudd fra "intet" og reddet underholdningen.

Men da hadde vi Finn i tillegg 😬

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Men da hadde vi Finn i tillegg 😬

Joda, men Finn var ikke morsom i seg selv, bare i form av å være skyteskiven til Frank og Olav.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Frank var dødsmorsom selv om det var klin umulig å forstå hva han sa. Godt det ble tekstet etterhvert. 

Endret av Spekulasjoner&hets
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Leifern skrev:

Joda, men Finn var ikke morsom i seg selv, bare i form av å være skyteskiven til Frank og Olav.

God tv.

Anonymkode: 78911...2d3

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Frank var dødsmorsom selv om det var klin umulig å forstå hva han sa. Heldigvis ble det tekstet etterhvert. 

Et lite tilbakeblikk fra Farmen. Her en diskusjon mellom Finn og Frank.

Skrevet
2 timer siden, Leifern skrev:

Kan jo virke slik, på sett og vis merkelig siden Lasse reddet Ali fra å bli førstekjempe i forrige uke. Men det har vel Ali glemt allerede.

Den eneste grunnen til at Lasse redda Ali fra å bli førstekjempe var jo for å redde seg selv fra å bli andrekjempe, og det er vel Ali fullstendig klar over han og. Synes ikke det er det minste merkelig om Lasse blir førstekjempe denne uka.

Anonymkode: d3554...a2e

• Liker 4
Skrevet

Det er noen som får veldig lite tvtid. åsta feks

Anonymkode: 504a3...ee6

• Liker 1
Skrevet

Fysj jeg håper Lasse fyker på hovve å rævva ut!!

Foreløbig liker jeg han arbeidskarer som er hjelperen til storbonden. For en ståpå mann. Så liker jeg storbonden, selvom han er uerfaren. Men alle begynner jo en plass. Han virker bare så snill og godhjertet.

Anonymkode: f60e2...4f2

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fysj jeg håper Lasse fyker på hovve å rævva ut!!

Anonymkode: f60e2...4f2

Ja, da blir det nok gøy framover..

Skrevet

De "finale-knivene" er vel bortimot verdiløse. Kunne ikke produsentene heller ha funnet på noe helt annet?

En slik kniv gir jo bare ett poengs forsprang, under den aller siste kunnskapsduellen. Har dette noensinne vært utslagsgivende, under noen finale?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De "finale-knivene" er vel bortimot verdiløse. Kunne ikke produsentene heller ha funnet på noe helt annet?

En slik kniv gir jo bare ett poengs forsprang, under den aller siste kunnskapsduellen. Har dette noensinne vært utslagsgivende, under noen finale?

Kunne heller fått immunitet i neste uke

Skrevet
22 minutter siden, Jacklost skrev:

Kunne heller fått immunitet i neste uke

Eller at man får nok god mat (for eksempel sjokoladekake, søtsaker osv) for ett par dager. Så bare er den deltakeren sin, og som ingen andre kan få noe av. Dermed blir kanskje de andre deltakerne sjalu, og dette kan skape misunnelse og irritasjon. Kanskje noen som stjeler kake og mat, som egentlig tilhørte stor-bonden. :fnise:

Da kunne TV 2 fått inn litt mer dramatikk også....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...