Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ang Laila og kunnskap: de fleste spørsmålene var ikke direkte agronomrelatert. Det var noen slike spørsmål og man kan tenke at de burde hun klare, men det avhenger jo litt av hvilken kunnskap hun hat bruk for i det hun jobber som. Jeg er profesjonsutdannet, og må innrømme at det er mye fra utdanningen jeg ikke husker sånn umiddelbart om jeg får spørsmål om det.  Andre ting har jeg langt mer kunnskap om,  dette avhenger jo av hva man jobber med til dagen. 

Synes Laila var en god vinner!

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når viser de reprise av finalen?

Anonymkode: 48659...a99

Skrevet

Skulle ønsket at Lasse vant

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Og jeg skulle ønske Oddvar vant, men Laila var en bra kandidat hun også.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når viser de reprise av finalen?

Anonymkode: 48659...a99

Tror du kan se den gratis på TV2sumo nå (?).

Anonymkode: bacc7...3c3

Skrevet

Synes det er leit at ikke folk kan slutte å mobbe Åsta, Simen, Marius og Ali. De gjorde Farmen interessant å se på i år!

Anonymkode: bfe91...f22

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er leit at ikke folk kan slutte å mobbe Åsta, Simen, Marius og Ali. De gjorde Farmen interessant å se på i år!

Anonymkode: bfe91...f22

Det var vel først og fremst Lasse som gjorde denne sesongen interessant ?

Sippe-gjengen var bare patetisk?

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 11
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Flere som ble rørt av glede da Laila vant? Så fortjent! Og for en glede hun viste! Så herlig! :nordvesta:

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk flest klarer vel sannsynligvis å knyte skolisser og enkelte "knuter" selv om de ikke har peiling på forskjellige "fancy" måter å fikse knuter på...

Anonymkode: c372f...4c8

Halvstikk og båtmannsknop er helt vanlige knuter, ikke så fancy akkurat. Det nytter ikke å knyte sløyfe når du skal fortøye en båt. 

Skrevet
4 timer siden, loffen skrev:

Halvstikk og båtmannsknop er helt vanlige knuter, ikke så fancy akkurat. Det nytter ikke å knyte sløyfe når du skal fortøye en båt. 

For oss litt eldre er det sjokkerande at ingen av dei klarte dobbel halvstikk. 

• Liker 1
Skrevet

Svarte de ikke egentlig temmelig mye feil, begge to?           

Men vi har vel alle våre sterke (og svake) sider. Slike finaler kan sikkert være ganske stressende for deltakerne, og da er det veldig enkelt å gjøre ett eller annet feil. Men det er jo selvfølgelig veldig  enkelt for TV-seerne å sitte i godstolen sin hjemme, og klage over hvor dårlig noen gjør det...

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Knutsk skrev:

For oss litt eldre er det sjokkerande at ingen av dei klarte dobbel halvstikk. 

:Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Skal det produseres enda fleire sesonger av dette konseptet? 

Blir ikke slike konsepter ganske utdatert og oppbrukt, med minst ein sesong i året + kjendis-opplegget?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det produseres enda fleire sesonger av dette konseptet? 

Blir ikke slike konsepter ganske utdatert og oppbrukt, med minst ein sesong i året + kjendis-opplegget?

Det er jo nesten det einaste programmet til TV2 som hev sjåarar, så ikkje rart dei satsar på dette.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Flere som ble rørt av glede da Laila vant? Så fortjent! Og for en glede hun viste! Så herlig! :nordvesta:

Absolutt ikke, hun er ikke min type

Skrevet

Men hvor har egentlig @Jacklost blitt av da ?

Har han ikke noen komentarer til finalen? :)

Gjest Jacklost
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor har egentlig @Jacklost blitt av da ?

Har han ikke noen komentarer til finalen? :)

Var borte en uke, trenger en liten timeout av og til så det ikke koker over for meg :P Det var sykt deilig å se Ali bli slått av Laila i melkespann holding! :laugh: Laila er virkelig en verdig vinner :) Jeg gleder meg allerede til neste sesong

Skrevet
3 minutter siden, Jacklost skrev:

Var borte en uke, trenger en liten timeout av og til så det ikke koker over for meg :P Det var sykt deilig å se Ali bli slått av Laila i melkespann holding! :laugh: Laila er virkelig en verdig vinner :) Jeg gleder meg allerede til neste sesong

Jeg digget så rått at Laila vant. Jublet både da hun slo Ali i melkespann og da hun slo Sophie i finalen! :hoppendeglad: Snakk om verdig vinner! Jeg gleder meg også til neste sesong, håper du er med da! Da vet jeg hvem jeg skal heie på! :) 

Gleder meg litt til kjendisfarmen og. Var ganske negativ først siden jeg syntes det virket kjedelig med kjendiser, men etter jeg så presentasjonen har jeg bestemt meg for at jeg må se det likevel. Lothepus og Kari Jaquesson på samme sted blir helt konge! Garantert bråk! Tror hun kommer til å krangle med mange der så provoserende som hun oppfører seg. Jeg tror jeg hadde slått ned kjerringa til slutt. :P 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg digget så rått at Laila vant. Jublet både da hun slo Ali i melkespann og da hun slo Sophie i finalen! :hoppendeglad: Snakk om verdig vinner! Jeg gleder meg også til neste sesong, håper du er med da! Da vet jeg hvem jeg skal heie på! :) 

Gleder meg litt til kjendisfarmen og. Var ganske negativ først siden jeg syntes det virket kjedelig med kjendiser, men etter jeg så presentasjonen har jeg bestemt meg for at jeg må se det likevel. Lothepus og Kari Jaquesson på samme sted blir helt konge! Garantert bråk! Tror hun kommer til å krangle med mange der så provoserende som hun oppfører seg. Jeg tror jeg hadde slått ned kjerringa til slutt. :P 

Skulle ønske Jørgen Foss var med, han har en høne å plukke med henne :lur: Hvem har ikke Kari provosert på seg egentlig? :P

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Skulle ønske Jørgen Foss var med, han har en høne å plukke med henne :lur: Hvem har ikke Kari provosert på seg egentlig? :P

Haha, ja det hadde vært kult! :P Kari provoserer alt og alle. Kan jo erte på seg en stein. :P Så hun skaper nok mye moro i serien. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...