Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Fascinerende å se på hvor rolig du holdt deg. Jeg hadde ikke klart å holde meg så rolig. Har du noe kontakt med Lasse? Eller Laila? 

Egentlig ikke, men vi bor såpass langt unna hverandre og er veldig forskjellige på alder da. Er noen kommentarer på fb'en til hverandre etc. Ser frem til å se dem begge p finale festen tho. Flotte folk begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Det var Lasse :biggrin:

:fnise:

Skrevet
3 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg vet jeg sa noen stygge ord men det var ren impuls, så håper han forstår det :) Og at han heller ler av de som kalte han for Ali Baba/Kaffe

haha lest noen kruttsalver fra deg ja haha...husker navnet ditt. *CREDS*

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Marimba skrev:

Hei Ali. Dersom du virkelig er en vassekte farmendeltager (har jo nettvettet litt på plass, så må jo ta sånt med en klype salt ;) ) så lurer jeg på en ting. Hvor lang er en farmenuke? Hvor lang tid hadde dere egentlig på et ukesoppdrag, og hvor lenge før ukesoppdraget er ferdig avsløres det hvem som blir førstekjempe? 

Skeptisk er lov :)

Endret av AliAhmad
Skrevet
Akkurat nå, AliAhmad skrev:

Egentlig ikke, men vi bor såpass langt unna hverandre og er veldig forskjellige på alder da. Er noen kommentarer på fb'en til hverandre etc. Ser frem til å se dem begge p finale festen tho. Flotte folk begge to.

Ja, sant det, Tønsberg er jo et godt stykke unna Oslo og han er vel ca 20 år eldre om jeg husker riktig, så stor aldersforskjell, ja. Tenkte mest på kontakt via telefon og sånt. 

Må forresten si at de rasistiske kommentarene du og Buhran har fått er helt uakseptabelt. Få ting gjør meg så sint som sånt. Utrolig hva folk får seg til å skrive. 

Skrevet

Her roes det så det fosser rundt baugen.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 6
Skrevet

Stakkars. Han må jo være forsiktig. Jeg går ut fra at deltakerne har signert en taushetpliktkontrakt. 

• Liker 3
Skrevet

Så ikke siste sending, men vil se deler  før morgendagens sending. Klarer ikke se Laila.

Skrevet

Du var veldig god i øksekast Ali :)

Anonymkode: a0cb0...17d

Skrevet

Kom nettopp på at jeg er bortreist neste søndag og derfor ikke får sett finalen. 

Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Så ikke siste sending, men vil se deler  før morgendagens sending. Klarer ikke se Laila.

Hvorfor har du så mye imot Laila egentlig? 

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, AliAhmad skrev:

haha lest noen kruttsalver fra deg ja haha...husker navnet ditt. *CREDS*

Unnskyld

Skrevet

Kanskje Laila vil bake den gode kaka og invitere oss på kaffe og kake i romjula? Og fortelle noen saftige gårdhistorier med den dialekta.  :danse:

:laugh:

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Kanskje Laila vil bake den gode kaka og invitere oss på kaffe og kake i romjula? Og fortelle noen saftige gårdhistorier med den dialekta.  :danse:

:laugh:

Jeg hadde kommet :)

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Jeg hadde kommet :)

Jeg har pakket allerede. :)

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Jeg har pakket allerede. :)

:reise:

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

:reise:

:fnise:

Det hadde faktisk vært et yrke hun hadde tjent godt på. Hun er jo allerede godt kjent nå. Hun har jo en utdannelse innen gårdsbruk. Hun kunne brukt det. Hun kunne holdt seminar hjemme med kaffe og kake for å gjøre det litt annerledes og litt mer personlig. Hun kunne også gjort det litt morsomt med å fortelle om personlige morsomme erfaringer på gård. :)

• Liker 3
Skrevet

Makan tullball...     

Anonymkode: 4dfef...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...