Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig slik at en person tilfeldigvis er dust i hver episode,  eller klipper tv2 som de vil? 

Anonymkode: f88f0...36a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig slik at en person tilfeldigvis er dust i hver episode,  eller klipper tv2 som de vil? 

Anonymkode: f88f0...36a

Jerk of the day :laugh:

Skrevet

Laila burde ikke gå med på den avtalen for de kommer ikke til å velge henne som førstekjempe likevel. De kommer til å velge Stine. Er hun smart nok burde hun skjønne såpass. 

• Liker 8
Skrevet

0g Stine ville vel aldri ha valgt Laila som andre kjempe uansett...

Ettersom Laila, mest sannsynlig ville ha valgt kunnskap...

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 2
Skrevet
På 27. november 2016 den 22.00, AnonymBruker skrev:
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0g Stine ville vel aldri ha valgt Laila som andre kjempe uansett...

Ettersom Laila, mest sannsynlig ville ha valgt kunnskap...

Har en følelse på at Stine ville valgt Sophie til 2 kjempe.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Så trivelige og hyggelige Ali og Marius ble etter at lederen dems dro :) 

Hvertfall Marius 🙊

Anonymkode: 778be...287

Skrevet

Ja, Marius ble jo nesten som en ny mann. Ali er fremdeles den blærete klysa med det hånlige fliret.

• Liker 5
Skrevet

Norsk versjon av filmen Brokeback Mountain - med det trekløveret der! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Noen som har peiling på hvor mange  deltakere som er igjen denne uken?

0g hvordan er andelen menn og kvinner nå ?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Skrevet

Flere som blir lettere irritert når resten av gjengen er ute og lemper høy, mens Ali sitter inne hos bestekompisen og ser på at han steker egg? Og når han blir konfrontert med det så himler han med øynene eller gliser.

Kjekt for Ali at han ikke kan bli valgt til tvekamp og har sin bestekompis som storbonde..

• Liker 7
Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 minutter siden, Larsern skrev:

Flere som blir lettere irritert når resten av gjengen er ute og lemper høy, mens Ali sitter inne hos bestekompisen og ser på at han steker egg? Og når han blir konfrontert med det så himler han med øynene eller gliser.

Kjekt for Ali at han ikke kan bli valgt til tvekamp og har sin bestekompis som storbonde..

Ja, det var irriterende, en ufyselig type. Men nå har han vært irriterende gjennom hele farmen, syns nå jeg.

Skrevet

Jeg tror ikke Laila tar den avtalen med Marius. For det første tror jeg den siste uken har vist henne at å danne allianse med noen bare medfører drama og styr - og særlig disse to. For det andre er grunnen til at hun får tilbudet at hun kanskje er den sterkeste deltakeren igjen, og da med Marius og Ali (sterke fysisk, pluss at Ali er flink i øksekast - viktig i finaleuka) som hovedkonkurrenter.

Slik jeg ser det, tror jeg Laila er den sterkeste av damene igjen. Hun er svært kunnskapsrik, og virker i tillegg sterk. Ikke smidig og lett til beins slik som de andre jentene, og vil nok tape i en eventuell hinderløype mot alle ungdommene. Men i saging, tautrekking, slegge osv. tror jeg hun kunne slått både Åsta, Sophie, Stine og Linda. Dette er grener som først og fremst krever styrke og teknikk, ikke smidighet og "SATS-muskler". 

Dessuten, om Stine blir førstekjempe, tror jeg hun velger Åsta eller Sophie. Laila er utelukket av allerede nevnte grunner, og Linda tror jeg er ganske kunnskapsrik. Hun vil nok velge kunnskap som andrekjempe, og i den grenen tror jeg kun Laila har sjans til å ta henne. 

Hvordan er det finaleuka pleier å være nå igjen? 5 stk, vel, så er det tre plasser i den gårdskonkurransen, hvor to går videre til den skikkelige finalen? Husker ikke helt sikkert. Eller var det fire plasser i gårdskonkurransen, og to til finalen? I alle fall, var det ikke tre grener for å komme til gårdskonkurransen? Øksekast, hinderløype og noe til?

Anywhoo, er spent på hva opplegget blir. For det vil nok være avgjørende for Lailas sjanser. Tror Ali tar øksekast om det kommer, og Laila tar nok ikke noen plass via hinderløype. Men i gårdskonkurransen tror jeg hun vil vinne - spørsmålet er jo da om hun ryker ut før hun får vist seg der. 

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 4
Skrevet

Anbefaler dere å lese dette blogginlegget:

http://minalunde.blogg.no/1480281417_27112016.html

Her kommer mye frem som ikke har vært vist på tv. Fy faen for en drittsekk Simen er!!!

''Samme kveld, sitter de rundt bålet. Den indignerte vennegjengen på fem og Stine. I starten av oppholdet, da Stine trodde hun var blant venner, betrodde hun gjengen at hun nylig hadde vært gjennom en personlig krise, noe av det vondeste hun har opplevd så langt i livet. Nå, rundt bålet, snakker ingen til Stine, ingen møter blikket hennes. Slik sitter de helt til kameraene skrus av og produksjonsteamet tar kvelden. Det er da Simen benytter anledningen til å skjelle henne ut. Han sier han skal sørge for at hun aldri får en jobb igjen. Så sier han at hun fortjente det som skjedde med henne i vinter. Da Stine reiser seg opp og går, roper han at hun skal komme tilbake, for han er ikke ferdig med henne. Den natten må produksjonsselskap og programleder gripe inn, for det Stine blir utsatt for er ikke greit. Simen sier aldri unnskyld. ''

Anonymkode: 99604...c2d

• Liker 12
Skrevet

Fantastisk blogginnlegg! Takk for at du delte. :)

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 5
Skrevet

Fy faen for en dritt! Æsj! Jeg blir kvalm! :spy::kvalm: Han er jo dust da, hvordan skal han liksom sørge for at hun aldri får en jobb igjen? En markedskonsulent eller hva faen det var for Norges mest Harry fotballag i Norges mest Harry by? Fy faen som han driter seg ut! Godt Stine ikke har fått noen varige arr i sjelen ihvertfall. 

• Liker 6
Skrevet

Haha, kom inn her nå for å dele nettopp det blogginnlegget! Det traff spikern på hodet!

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 3
Skrevet

"Han legger ikke skjul på at han ønsker å gjøre mer TV i fremtiden, og helst sammen med Simen og Ali"

Måtte gud forby!!

Ref. dagens VG og artikkel om Marius.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler dere å lese dette blogginlegget:

http://minalunde.blogg.no/1480281417_27112016.html

Her kommer mye frem som ikke har vært vist på tv. Fy faen for en drittsekk Simen er!!!

''Samme kveld, sitter de rundt bålet. Den indignerte vennegjengen på fem og Stine. I starten av oppholdet, da Stine trodde hun var blant venner, betrodde hun gjengen at hun nylig hadde vært gjennom en personlig krise, noe av det vondeste hun har opplevd så langt i livet. Nå, rundt bålet, snakker ingen til Stine, ingen møter blikket hennes. Slik sitter de helt til kameraene skrus av og produksjonsteamet tar kvelden. Det er da Simen benytter anledningen til å skjelle henne ut. Han sier han skal sørge for at hun aldri får en jobb igjen. Så sier han at hun fortjente det som skjedde med henne i vinter. Da Stine reiser seg opp og går, roper han at hun skal komme tilbake, for han er ikke ferdig med henne. Den natten må produksjonsselskap og programleder gripe inn, for det Stine blir utsatt for er ikke greit. Simen sier aldri unnskyld. ''

Anonymkode: 99604...c2d

Simen er en mobber - ferdig snakka! Feige faen!!

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet
30 minutter siden, Krutthøna skrev:

Simen er en mobber - ferdig snakka! Feige faen!!

Enig, han er en ufyselig type blir kvalm av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...