Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig pinlig å se.. Håper de er stolte av seg selv! Nå heier jeg på Stine, Laila eller Linda. Ingen av de andre fortjener å vinne etter denne oppførselen! 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helmaks, Stine.

Anonymkode: 3fa02...644

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet

Arve og de andre ville vridd seg i graven hvis de så hva de ble sammenlignet med...

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Arve og de andre ville vridd seg i graven hvis de så hva de ble sammenlignet med...

Hvem er Arve?

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 4
Skrevet

Herregud altså... De sa vist masse stygt til Stine, om henne og hennes privatliv etter at kameraene hadde dratt den kvelden... Produksjonen måtte steppe inn og prate med dem.. Er det mulig å oppføre seg så fullstendig tåplig og barnslig. Håper de skammer seg og er drit flaue når de ser dette i ettertid. Jeg fikk egentlig bare bekreftet inntrykket mitt av "olsenbanden" i denne episoden, men Åsta og Sophie stupte virkelig i hvilket inntrykk jeg fikk av dem nå. Spesielt Åsta når hun snakket med Laila, men når Stine spurte om noe så overså hun henne og nektet å svare. Altså, virkelig...

http://www.vgtv.no/#!/video/134295/farmen-stine-om-dramaet-produksjonen-maatte-bryte-inn

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Arve?

Arve Opsahl, han spilte Egon Olsen

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Arve?

Nå følte jeg meg plutselig gammel, Legendariske  Arve Opsahl spilte Egon i Olsenbanden og hadde alltid en plan

• Liker 1
Skrevet

Gutteklubben fjortis....

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 6
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Apis skrev:

Nå følte jeg meg plutselig gammel, Legendariske  Arve Opsahl spilte Egon i Olsenbanden og hadde alltid en plan

Men han grein aldri når de feila :P Slik som Simen og co :dry:

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, Faith- skrev:

Herregud altså... De sa vist masse stygt til Stine, om henne og hennes privatliv etter at kameraene hadde dratt den kvelden... Produksjonen måtte steppe inn og prate med dem.. Er det mulig å oppføre seg så fullstendig tåplig og barnslig. Håper de skammer seg og er drit flaue når de ser dette i ettertid. Jeg fikk egentlig bare bekreftet inntrykket mitt av "olsenbanden" i denne episoden, men Åsta og Sophie stupte virkelig i hvilket inntrykk jeg fikk av dem nå. Spesielt Åsta når hun snakket med Laila, men når Stine spurte om noe så overså hun henne og nektet å svare. Altså, virkelig...

http://www.vgtv.no/#!/video/134295/farmen-stine-om-dramaet-produksjonen-maatte-bryte-inn

Olsenbanden? Mer som rakkerungene..

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
1 time siden, Krutthøna skrev:

Å hvorfor Åsta griner skjønner jeg ingenting av. Var ikke hun å Stine venninner?? 

Venninner? Åsta og Sophie unnskyldte seg med ukesoppdraget da de ikke ville være med ut å lete etter smuglergods. Hadde det vært god stemning mellom de to og Stine så hadde de selvfølgelig ønsket å være med. 

Åsta reagerte som hun gjorde delvis fordi valget var så overraskende p.g.a. "alliansen", men også (tror jeg) fordi hun hadde følelser for Simen og ønsket å ha han på farmen så lenge som mulig. 

Stine gjorde et godt taktisk valg. Hun var i ferd med å bli fryst ut av denne "banden", hun hadde sannsynligvis vært den første som hadde måttet gå av de 6. Nå har hun røsket litt opp i alliansen, og hvem vet hva som skjer framover. Utsatt blir hun, men det hadde hun vært uansett når de 6 sto igjen. 

Skrevet
58 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Helt enig. Jeg digger den originale olsenbanden og nekter derfor å kalle de tåpelige dramagutta det.

Heia Stine! 

• Liker 5
Skrevet

Aldri likt Åsta, føler hun beviste det jeg har trodd om henne hele tiden, at hun på bekostning av alt annet på død og liv skal være "en av gutta".. Begynner å bli tragisk 

Anonymkode: e6e20...df6

• Liker 7
Skrevet

Dette er faen meg noe av det verste jeg har sett på Farmen opp gjennom årene. Reaksjonen til disse folka etter at Simen ble valgt som førstekjempe er over alle hauger. Stine var storbonde, og hun må få lov til å ta egne valg i forhold til hva hun føler er best. De skal ikke bestemme hvem hun skal ta. Hun gjorde et taktisk godt valg, og frydet meg egentlig over at "Olsenbanden" fikk smake sin egen medisin.

Etter all den skitten de gjorde mot Oddvar, synes jeg det var helt fortjent at en av disse gutta ble valgt. Det jeg synes blir så dumt er at de maste så inn i helvete mye om god oppførsel når Lasse var på gården og bidro til forsuring av hverdagen hans. Med en gang han har dratt, overgår de han så til de grader hans "dårlige oppførsel" at det er helt komisk. De viste ikke reint få tegn til denne møkkaoppførselen før han dro heller.

Lasse skapte leven på gården og dro det litt langt av og til, men uten han hadde det ikke blitt noe underholdning. På bunnen virket han som en bra fyr, og den episoden med Laila (har sansen for henne, bare så det er sagt) var helt innafor. Han hadde helt rett i forhold til det med dyrene.

Den fjortissutringen til gutteklubben Fløtepus er jeg ikke så begeistret for. Det er ikke underholdning, vil heller karakterisere det som ekstremt dårlig taper-oppførsel, eplekjekke holdninger og stor mangel på selvinnsikt. De trodde de skulle safe seg gjennom hele oppholdet ved å leke idioter.

At Sophie og Åsta blir med på denne sutringen gjør enda mer tragisk. Sistnevnte, altså Åsta, har jeg egentlig aldri likt. Hun virker som en skinnhellig grinunge som blir sur når hun ikke får viljen sin. Var litt mer overraskende at Sophie reagerte slik. Var derimot veldig flott å se at Laila og hun nye fra Toten støttet Stine i en vanskelig tid. Det kom veldig mye fornuftig fra dem, spesielt fra Laila. Håper egentlig at enten Stine eller Laila står igjen som vinner nå.

Skrevet

For å si det slik; vi vet allerede nå hvem som er neste ukes førstekjempe....

Anonymkode: 0a4c8...7b4

Gjest Jacklost
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det slik; vi vet allerede nå hvem som er neste ukes førstekjempe....

Anonymkode: 0a4c8...7b4

Og hun velger Linda som velger Laila som storbonde og hun velger en av Oslo guttene

Skrevet

Må si jeg trakk litt på smilebåndet da "Olsenbanden", Åsta og Sophie dro opp argumentet at Simen fortjente å komme til finaleuka. Samme gjengen som uka før konspirerte og flirte i skjegget da de fikk skviset ut Oddvar...

• Liker 6
Skrevet

Nettavisene annonserte iallefall i det vide og det brede om bråk på Farmen, og det er jo alltid underholdende med en kvinne som får noen voksne menn til å sippe på denne måten. :) 

Er Simen over tretti år gammel, eller er han tre år gammel ?

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 6
Skrevet
15 timer siden, Sitronmelis skrev:

Men er det så lurt av Stine å velge noen av bygutta? En av de ryker jo (hvis hun velger en av de) , og kommer til å velge en av de gjenværende bygutta til storbonde, noe som resulterer i at Stine mest sannsynlig blir førstekjempe? 

Tja, om de gjenværende bygutta KUN tenker hevn og ikke taktikk, så kan det godt hende. Men om jeg hadde vært de to gjenværende bygutta i neste uke, så hadde jeg gitt blaffen i hevnen og heller prøve å få ut den personen blant damene de mener kan være en trussel i selve finaleuka, og spesielt i selve finalen. Om det er Stine, ja så tar de henne, men om det er f.eks. Laila, så tar de henne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...