Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Jeg tror også (og håper) det blir Marius. Det forklarer hvorfor Ali og Åsta blir så sure også. 

Hvorfor skulle åsta bli sur? Alle visste at en av gutta ville bli valgt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Hvorfor skulle åsta bli sur? Alle visste at en av gutta ville bli valgt

Fordi hun er venn med Marius. Hun gjorde jo alt for at Oddvar skulle velge Ali og ikke Marius. 

• Liker 1
Skrevet

Tror Åsta driver et lite dobbeltspill. Skal være god venn med Stine, mens hun egentlig bare driver å springer med alt til gutta, bak Stines rygg. Liker henne mindre og mindre. Heia Stine!!!

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 10
Skrevet

Hvordan kunne de sist vite at rødt flagg betydde lege og nå mentor. Sist kom bare legen når det røde flagget ble heiset uten noe videre informasjon om hva det gjaldt. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Åsta driver et lite dobbeltspill. Skal være god venn med Stine, mens hun egentlig bare driver å springer med alt til gutta, bak Stines rygg. Liker henne mindre og mindre. Heia Stine!!!

Anonymkode: c2326...7bf

Enig!!

• Liker 1
Skrevet

Vel,  jeg måtte se igjen i kveld.

Tror ikke hun velger en av guttene siden de viser reaksjonen deres. Hadde blitt for åpenlyst da, så er nok noe annet de reagerer på tror jeg.

Skrevet

Hvorfor er det greit at trioen og andre spiller et spill for å vinne, men Stine ikke kan gjøre det. 

• Liker 9
Skrevet

Innmari barnslige de er! Hvorfor tror de de har mer rett til å være der enn andre? Latterlig reaksjon. Tror Marius blir valgt.

Anonymkode: 5d834...69d

• Liker 2
Skrevet

Kan det være sånn at det er Åsta som blir førstekjempe?? Utfra reaksjonene så regner jeg med det er henne eller Marius.

Skrevet
7 minutter siden, teblad skrev:

Hvordan kunne de sist vite at rødt flagg betydde lege og nå mentor. Sist kom bare legen når det røde flagget ble heiset uten noe videre informasjon om hva det gjaldt. 

Det skjer vel sikkert ting som ikke vises på tv.. De får nok beskjed fra noen i produksjonen.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Hvorfor er det greit at trioen og andre spiller et spill for å vinne, men Stine ikke kan gjøre det. 

Tenker det samme. Hvis ikke storbonden velger etter trioens nese, så blir det surmuling og grining. Barnslige drittunger hele gjengen. Nei, jeg heier på Stine! 

• Liker 4
Skrevet

Men er det så lurt av Stine å velge noen av bygutta? En av de ryker jo (hvis hun velger en av de) , og kommer til å velge en av de gjenværende bygutta til storbonde, noe som resulterer i at Stine mest sannsynlig blir førstekjempe? 

• Liker 1
Skrevet

Endelig blir dustebanden splittet! :bolledeig:

• Liker 4
Skrevet

Ali reagerer som en drittunge!! Herregud! Det er et spill og ikke gutteklubben grei.

Å hvorfor Åsta griner skjønner jeg ingenting av. Var ikke hun å Stine venninner?? 

• Liker 6
Skrevet

Skulle ønske hun hadde valgt Marius eller Ali isteden. Synes de er så utrolig lite sympatiske at jeg har ikke ord!!!!!!!

• Liker 5
Skrevet

Pysete Oslo-gutter....

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Hva er det som feiler dem?! Reagerer som om hun har innrømmet å ha drept noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...