Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Og det ville de gjort med å ta tilbake Oddvar

Men de kunne ikke vite at han ble så populær som han er blitt for 2-3 måneder siden.

• Liker 4
Skrevet

Var det ikke to stk som trakk seg i for? Hun derre dyretolken fra Brandbu som trakk seg tidlig pga at dyra hjemme hadde det vondt, og Mads? 

Eller var hu dyretolken sesongen før det igjen? 

• Liker 1
Skrevet

Mads trakk seg vel ikke, men ble tvunget til å gi seg da han skulle i retten? Noen som vet om han ble dømt forresten?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Mads trakk seg vel ikke, men ble tvunget til å gi seg da han skulle i retten? Noen som vet om han ble dømt forresten?

Han ble dømt til 1 år og 7 måneder i fengsel.

Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Han ble dømt til 1 år og 7 måneder i fengsel.

Dumt åna fengsel gård er nedlagt da siden han er så glad i farmen og gårdsdrift.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Dumt åna fengsel gård er nedlagt da siden han er så glad i farmen og gårdsdrift.

Kanskje han sitter på Bastøy. Men jeg tror nok ikke man kan velge selv hvor man vil sone straffen. Man blir plassert der de har plass.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Kanskje han sitter på Bastøy. Men jeg tror nok ikke man kan velge selv hvor man vil sone straffen. Man blir plassert der de har plass.

Ja så klart!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Var det ikke to stk som trakk seg i for? Hun derre dyretolken fra Brandbu som trakk seg tidlig pga at dyra hjemme hadde det vondt, og Mads? 

Eller var hu dyretolken sesongen før det igjen? 

Jeg tror du har rett, og jeg ser at @Jacklost XVI av KG skriver det samme foran her (for fire timer siden), så det er nok rett. To deltagere trakk seg i fjor. 

Skrevet

Ali er ny favoritt deltager, Når Oddvar ble valgt til førstekjempe: det er en del av spillet, bla bla, sterk konkurrent bla bla. Stine velger førstekjempe: Faens dritt kjærring 

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
3 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Men de kunne ikke vite at han ble så populær som han er blitt for 2-3 måneder siden.

TV 2 vet slikt, de er smarte og har lært slik etter mange sesonger med farmen :)

Gjest Caroline91
Skrevet

Det var Simen som kalte Stine drittkjerring?  Jeg tror Marius blir valgt. 

Gjest Jacklost
Skrevet
21 minutter siden, Caroline91 skrev:

Det var Simen som kalte Stine drittkjerring?  Jeg tror Marius blir valgt. 

Hvorfor blir de så sint da? Det var jo ganske opplagt at hun ville velge en av Oslo guttene

Skrevet
2 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Hvorfor blir de så sint da? Det var jo ganske opplagt at hun ville velge en av Oslo guttene

Guttene håpet vel på at hun ville velge en av jentene.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
35 minutter siden, Arabella skrev:

Guttene håpet vel på at hun ville velge en av jentene.

Naive guttunger :rolleyes: 

Skrevet

Har sluttet å se alt av Farmen, programmet er ingenting lenger.    Oddvar tok ett klokt valg av storbonde.

Skrevet

Jeg sliter litt med å forstå dem som er helt i fistel over at Oddvar røk ut, og mener dette skyldes feigt spill og at han er den eneste "verdige" vinneren.

Altså; alle de andre der inne har slitt seg gjennom ukesvis med hardt arbeid, lite mat, ingen dusj, ubehagelige senger, å bo tett oppå hverandre med mer. Var Oddvar en av dem med mest praktisk kunnskap? Ja. Men Farmen er faktisk ikke en konkurranse i praktisk kunnskap alene. Det er TV 2, og ikke seerne, som legger premissene for konkurransen. 

Jeg likte Oddvar veldig godt, og hadde definitivt unnet ham å vinne. Mye mer enn disse Oslo-gutta; heier fremdeles ikke på dem. Men det er nå en gang sånn at Farmen også er et "spill". Alliansebygging, dolking i ryggen og taktikk er helt innafor. Jeg synes det står respekt av at Oddvar valgte å ikke "spille". Men jeg synes ikke at det innebærer at ingen andre skal få spille heller. Oddvar tok et valg om å gå alene, og så ikke at det sto en gutteallianse han var på utsiden av før det var for sent. Han hadde sjanse til å bryte opp den da han var storbonde, men grep ikke muligheten. 

I mine øyne er en deltaker som klarer å komme til finalen (med mindre det er snakk om alvorlige overtramp som grov mobbing, voldelige fakter, trusler og lignende) en verdig vinner; uansett om jeg liker vedkommendes personlighet.

Anonymkode: e55e0...637

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for diskriminerende innhold.
Minner om KGs regler, hvor det blant annet står:

Sitat

Du kan ikke poste innlegg med:
*Innlegg som inneholder diskriminerende eller hatefullt innhold om noens hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens § 135a, men på Kvinneguiden tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til eller fyrer opp under hat. 

/lillesky (mod)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...