Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Leifern skrev:

Ja, neste gang kommer det ikke 4 utfordrere, men heller 12. Og så viser det seg at alle 12 får bli, og kun 2 av de opprinnelige deltakerne, noe utfordrende avgjør gjennom avstemming. Hadde vært konge!

Og ingen av disse nye utfordrerne gidder å gjøre noe som helst på gården og ukesoppdragene går i vasken, men forlanger å få maten servert okkesom :)

Og når de opprinnelige farmen-deltagerne blir lei av denne free-ridingen så blir de skjelt ut for at de selv ikke har vokst opp på gården.

Hadde vært kjempemorsomt å se på.

Anonymkode: 66308...5e2

Skrevet

Mulighetene for å faktisk gjennomføre ukesoppdragene blir vel temmelig minimale, iallefall etter at Oddvar har forsvunnet.

Men produsentene kommer sikkert på en eller annen måte, for å gi deltakerne mer enn nok mat. Men det kan bli interessant hvordan de andre deltakerne klarer seg. Kan bli god underholdning av dette. :laugh:

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Skrevet

Ser mange angriper Ali her! Det synes jeg ikke noe om! Tenk om alle med ikke-vestlig innvandrerbakgrunn hadde vært som ham!

Anonymkode: 93631...0ae

• Liker 2
Skrevet

Ser mange angriper Ali her! Det synes jeg ikke noe om! Tenk om alle med ikke-vestlig innvandrerbakgrunn hadde vært som ham!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I følge tv2 skal Ali ha blitt utsatt for grov rasisme..

http://www.tv2.no/underholdning/8743713/

Anonymkode: a0cb0...17d

Fy faen! Det er helt OK å ikke like Ali og "olsenbandends" spill, men hets og rasistiske utsagn er aldri greit! Enkelte tar farmen litt for seriøst, gitt. :P Jeg skulle absolutt ønske Oddvar vant igår, men å rase mot Ali fordi han slo ut Oddvar er bare latterlig. 

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi angriper ikke han, vi angriper oppførselen hans

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men seerne tar jo dette showet alt for seriøst... :dry:

Ikke bare dette showet. Da jeg jobbet for M2000 for mange år siden så snakket jeg med noen av disse i Hotel C. De kunne fortelle at voksne mennesker kunne kjefte på dem på gaten for ting som skjedde i serien. De opplevde å bli spyttet på for ting de hadde sagt i serien. Folk klarer ikke skille seriene fra virkeligheten utrolig nok!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ikke bare dette showet. Da jeg jobbet for M2000 for mange år siden så snakket jeg med noen av disse i Hotel C. De kunne fortelle at voksne mennesker kunne kjefte på dem på gaten for ting som skjedde i serien. De opplevde å bli spyttet på for ting de hadde sagt i serien. Folk klarer ikke skille seriene fra virkeligheten utrolig nok!

En vesentlig forskjell er vel at Hotell C en såpeopera med manus.. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Calleia skrev:

En vesentlig forskjell er vel at Hotell C en såpeopera med manus.. 

Klart det er, poenget var nå bare å få frem hvordan enkelte tar det som går på tv for seriøst! Noe rasismen Ali tydeligvis har opplev er enda et bevis på.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Klart det er, poenget var nå bare å få frem hvordan enkelte tar det som går på tv for seriøst! Noe rasismen Ali tydeligvis har opplev er enda et bevis på.

Jeg skjønner hva du mener.. ;) 

Det jeg mener er at det Ali sier og gjør på TV er den han ER ..  Så da kan man egentlig si at man ikke syntes noe om oppførselen hans.. 

Det de sier og gjør i Hotell C får de beskjed om.. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Farmen er en reality, de leser ikke fra et manus. De er seg selv

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel omtrent bare kvinnfolk igjen, inne på Farmen-gården nå? Det er vel egentlig ingen igjen til å heie på der. De to eneste karakterene som muligens kunne være litt interessante, har vel røket ut iløpet av de siste par ukene...

Det er vel fem kvinner og fire menn igjen. Tror du alle seerne heier bare på mennene?

Jeg heier på Åste.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Heier på Åsta, håper Laila ryker i neste uke men det frister meg egentlig å se Oslo gutta i tvekamp sammen. Mon tro om Oddvar tenkte taktisk og valgte Buhran som storbonde slik minst en av Oslo guttene må hjem

Skrevet

Tråden er ryddet for rasistiske utsagn.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Heier på Åsta, håper Laila ryker i neste uke men det frister meg egentlig å se Oslo gutta i tvekamp sammen. Mon tro om Oddvar tenkte taktisk og valgte Buhran som storbonde slik minst en av Oslo guttene må hjem

Forutsatt at han velger en av dem til førstekjempe da. Hadde faktisk vært rått om det ble slik, da vurderer jeg å se videre likevel, bare for å se når de kjemper mot hverandre.

Skrevet

Tror Stine blir storbonde nå. Håper hun har vett til å velge en av gutta og at Marius er den første som ryker ut! 

Skrevet

Reality er jo ikke akkurat noen dokumentar heller da....

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Tror Stine blir storbonde nå. 

Det tror jeg også, for Oddvar kom jo veldig godt overens med henne. Tenk at han faktisk valgte henne som førstekjemper da han var storbonde! Hva tenkte han på? :klaske: Det må han gjøre godt igjen med å velge henne som storbonde, tenker jeg

• Liker 1
Skrevet

Har noen av jentene på Farmen vært storbonde eller vært i kamp engang?

Anonymkode: 201d2...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...