Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Jacklost XVI av KG skrev:

De Oslo gutta er så jævlig irriterendes, falske folk tvers gjennom...

Ok jeg overreagerte her, ble bare så sint...

Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Jeg liker alle :)

Sier filantropen :) 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Jeg liker alle :)

Alle som har vært med i sesongen?

Skrevet

Jeg vil se Oddvar i neste års Skal vi danse 😜

• Liker 6
Skrevet

Marius ser ut som en hest :laugh: 

Anonymkode: b92eb...00a

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Alle som har vært med i sesongen?

Nei. De som er med nå. Jeg likte ikke Lasse :riste:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Marius ser ut som en hest :laugh: 

Anonymkode: b92eb...00a

Døh! Ikke fornærm hestene mine! :angry:

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Caroline91 skrev:

Hvorfor tror dere Burhan trekker seg?

Ja, det lurer jeg også på. Er det komt noen signaler på det ?  Hadde jo vært veldig ålriet i såfall da  :P

Anonymkode: a0c84...d0f

Skrevet

Hvem hadde trodd at Ali-Kaffe var sånn en kløpper på øksekast. Han burde klippe skjegget dersom han skal vise seg mer på skjermen de kommende ukene.

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, NuckingFutz skrev:

Hvem hadde trodd at Ali-Kaffe var sånn en kløpper på øksekast. Han burde klippe skjegget dersom han skal vise seg mer på skjermen de kommende ukene.

Han har ikke noe i farmen å gjøre. Ødelegger programmet som jeg alltid har likt. 

Oddvar var eneste verdige vinner. Han passet inn i farmen. Samme med Lasse. Var faktisk moro å se når de var der. Dramaet mellom Lasse og Laila skapte action. Nå bruker jeg ikke mer tiden på det der klisset. Såpeoperaen med Ali.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, Salka skrev:

Døh! Ikke fornærm hestene mine! :angry:

:laugh:

Skrevet

Takk for meg som fast innventar i Farmen.     Nå  er programmet ødelagt for min del, kommer bare sporadisk til å se på det.

Skrevet

æsj kjipt oddvar gikk ut.:sad:

Da heier jeg på Laila :):duskedame:

• Liker 5
Skrevet

Som jeg har skrevet så mange ganger: For at de andre skulle ha en sjanse, så måtte Oddvar ut. Hadde egentlig trodd han skulle komme seg gjennom slik Eilev gjorde i fjor, men slik gikk det altså ikke. Hadde han vunnet i går, ville Ali valgt en av kompisene til storbonde, og Oddvar ville blitt førstekjempe på ny. Osv. Oddvar var i realiteten sjanseløs når det gikk opp for de andre at de måtte kvitte seg med ham før finaleuka. Det er ikke urettferdig, det er en del av gamet. En "verdig" Farmen-vinner som er så klar favoritt må også tåle å bli førstekjempe, og Oddvar røk altså første gangen han ble det.

At det neppe blir interessant å følge programmet videre er en annen sak, flere uker siden jeg har sett på.

• Liker 4
Skrevet

Håper det er siste gang med farmen. Dørgende kjedelig. Det har gått i ti år og hver gang er de like sjokkerte når utfordrerne kommer. De vet jo det kommer 4 nye inn midt i programmet. Tv2 må komme med noe nytt nå.

Anonymkode: d9396...074

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er siste gang med farmen. Dørgende kjedelig. Det har gått i ti år og hver gang er de like sjokkerte når utfordrerne kommer. De vet jo det kommer 4 nye inn midt i programmet. Tv2 må komme med noe nytt nå.

Ja, neste gang kommer det ikke 4 utfordrere, men heller 12. Og så viser det seg at alle 12 får bli, og kun 2 av de opprinnelige deltakerne, noe utfordrende avgjør gjennom avstemming. Hadde vært konge!

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som tvinger deg til å se på, bare fordi du ikke liker Farmen så betyr ikke det at dette burde bli siste gang. Jeg håper de fortsetter i mange år!

Skrevet

Det er vel omtrent bare kvinnfolk igjen, inne på Farmen-gården nå? Det er vel egentlig ingen igjen til å heie på der. De to eneste karakterene som muligens kunne være litt interessante, har vel røket ut iløpet av de siste par ukene...

Det var en overskrift en nettavis, i dag: "Seerne raser etter Farmen-exit"
Nå skal det vel fint lite til, før en nettavis skriver at en eller annen sullik driver og "raser" litt da. Men seerne tar jo dette showet alt for seriøst... :dry:

Anonymkode: 4dfef...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...