Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Reza08 skrev:

Folk sier at Lasse var ille. Hva med denne ufyselige gjengen fra Oslo? Ikke spesielt sjarmerende oppførsel fra deres side vil jeg påstå.

Men de slenger ikke dritt og krangler oppi trynet på folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Han leder jo gutteklubben. Uten han ville den ikke eksistert

Gjør han? Det har ikke jeg fått med meg.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør han? Det har ikke jeg fått med meg.

Anonymkode: bacc7...3c3

Hvis man følger med så ser vi at de andre følger han

Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-burhan-faar-hatmeldinger-helt-uakseptabelt/a/23849557/

Hva?! Har Oddvar snapchat? Det hadde jeg faktisk ikke sett for meg :P:ler:

Og forresten, forferdelig at folk oppfører seg sånn mot Burhan. Greit nok at man er uenig i valget hans (men det er jo ikke til å komme unna at Oddvar er en stor konkurrent), men det må da gå an å oppføre seg for det! 

Håper forresten at Oddvar vinner på søndag!

• Liker 2
Skrevet

"Problemet" her er vel ikke nødvendigvis at Burhan valgte Oddvar, men at han ble påvirket av bygutta til å gjøre det. Synes Burhan er helt ok. Simen, Marius og Ali derimot - :angry:

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Problemet" her er vel ikke nødvendigvis at Burhan valgte Oddvar, men at han ble påvirket av bygutta til å gjøre det. Synes Burhan er helt ok. Simen, Marius og Ali derimot - :angry:

Anonymkode: c2326...7bf

Hvis det er sånn som du sier, så er jeg jo helt enig med deg. Nå sier artikkelen noe helt annet, at han tok valget helt selv og at klippingen i programmet kom litt uheldig ut for han sånn sett. Kanskje sannheten ligger et sted midt i mellom? Ikke vet jeg..

Men en ting som provoserte meg litt, riktignok, var dette klisjeaktige tullet om at hvis han kunne velge seg selv så hadde han gjort det. Jeg synes det er ganske langt mellom å velge seg selv, og å gå imot den største konkurrenten. Velger man seg selv ser man en annen som en mer verdig vinner, tar man den største konkurrenten gjør man det man kan for å vinne selv, så det henger jo ikke helt på greip. Det kan jo igjen tyde på påvirkning fra bygutta (som du sier). 

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet

Det virker litt i det intervjuet som at Oddvar ryker. Det som Burhan sier at de er venner på Facebook og snapchat, så han vet at Oddvar ikke har vonde følelser for valget. Tyder litt på at Oddvar ryker da.. 

Skrevet
2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Det virker litt i det intervjuet som at Oddvar ryker. Det som Burhan sier at de er venner på Facebook og snapchat, så han vet at Oddvar ikke har vonde følelser for valget. Tyder litt på at Oddvar ryker da.. 

Hvis det stemmer, håper jeg virkelig at det blir en jente som vinner i år.

• Liker 2
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg ser episoden først nå, og fy søren så motbydelige "Olsenbanden" egentlig er.. Måten de gliste på da Oddvar ble valgt til storbonde. Æsj æsj æsj. Ryker Oddvar nå (noe jeg som sagt tror), så tror jeg ikke at jeg gidder å se på mer.

Skrevet

Tror dere oddvar kan ta de gutta i melkespann? Er jo det de kommer til å velge som 2 kjemp (utifrå det de sa da).. 

Det klikker for meg hvis oddvar ryker!!!

Anonymkode: f60e2...4f2

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Sitat fra Burhan sitt intervju med VG:

"– Det var mange verdige vinnere der inne, som jobbet like bra som Oddvar og viste ekstra høy arbeidsmoral. Men Oddvar er en kjempetype, ingen tvil om det. Jeg vet han har forståelse for valget mitt, og i dag er vi venner både på Facebook og Snapchat."

Jeg synes det ligger i kortene her at Oddvar ryker

Skrevet
6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner at gutteklubben/Oslogutta plager mange her, men Simen? Syns han virker grei jeg? Jeg liker Simen av de oslo gutta:)  Håper Oddvar velger Marius eller Ali og KNUSER de i tvekampen. 

Jeg også liker Simen, for han er en snill og vennlig fyr, men jeg tror Oddvar velger ham som andrekjempe, for jeg tror Marius og Ali er sterkere enn ham

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-burhan-faar-hatmeldinger-helt-uakseptabelt/a/23849557/

Hva?! Har Oddvar snapchat? Det hadde jeg faktisk ikke sett for meg :P:ler:

Og forresten, forferdelig at folk oppfører seg sånn mot Burhan. Greit nok at man er uenig i valget hans (men det er jo ikke til å komme unna at Oddvar er en stor konkurrent), men det må da gå an å oppføre seg for det! 

Håper forresten at Oddvar vinner på søndag!

Oppfører seg hvordan?

Skrevet

Forferdelig at Buhran har fått hatmeldinger! Jeg syns han var feig som lot seg påvirke av bygutta og valgte Oddvar som er hjelperen hans og alt og ikke turte å velge en av banden, (jeg nekter å kalle dem olsenbanden, for olsenbanden er kule i motsetning til de tre), men det er stor forskjell på å være uenig i valget hans og det å sende hatmeldinger. Folk er faen meg idioter som gjør sånt! Jeg liker Buhran fortsatt selv om jeg syns valget hans var tåpelig. 

Håper virkelig Oddvar vinner på søndag og at det som står i intervjuet er vinklet litt for å la seerne tro at han ryker. Jeg tror også han kommer til å velge Simen og håper han slår ham ut med glans! Helst skulle jeg sett at han slo ut Ali eller Marius, men de er nok sterkere enn Simen. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Oppfører seg hvordan?

Leste du artikkelen? Sender rasistiske hatmeldinger til han. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg var sint på han pågrunn av valget og synes han var en feig dritt men jeg synes han er alle tiders ellers og skulle gjerne hengt med han :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Marimba skrev:

Leste du artikkelen? Sender rasistiske hatmeldinger til han. 

Det er jo helt sykt, mangler de sosiale antenner?

Skrevet (endret)
1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg var sint på han pågrunn av valget og synes han var en feig dritt men jeg synes han er alle tiders ellers og skulle gjerne hengt med han :)

Du som har fulgt med regelmessig i mange år etter hva jeg forstår, vet du om det er en regel for hvor mange ganger en person kan bli valgt til første- henholdsvis annenkjempe? Sett at Oddvar vinner denne gangen også (det håper jeg han gjør!), kan neste storbonde velge ham til førstekjempe igjen?

Endret av Arabella
Skrevet
33 minutter siden, Arabella skrev:

Du som har fulgt med regelmessig i mange år etter hva jeg forstår, vet du om det er en regel for hvor mange ganger en person kan bli valgt til første- henholdsvis annenkjempe? Sett at Oddvar vinner denne gangen også (det håper jeg han gjør!), kan neste storbonde velge ham til førstekjempe igjen?

Om Oddvar vinner, så kan han bli førstekjempe igjen neste uke. Med mindre han blir storbonde da. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Om Oddvar vinner på søndag, så er han så og si garantert førstekjempe neste uke også. Om han vinner denne uken ryker en i gutteklubben ut og en i gutteklubben blir storbonde og velger Oddvar nok en gang som førstekjempe. Jeg har på føleslen av at Simen blir valgt som andrekjempe denne uken, da han virker som den svakeste av de tre, men neste uke vet jeg ikke helt hva Oddvar bør gjøre (sett at han vinne denne uken). Buhran ser veldig sterk ut, trolig sterkere enn de i gutteklubben, men samtidig så kommer vel Oddvar garantert til å bli førstekjempe hver uke om han velger motstandere fra gutteklubben frem til han enten taper eller han slår ut 2 av 3 guttene og da er sistemann storbonde og tvinger en kamp mellom Oddvar og Buhran. Så en kamp mellom Oddvar og Buhran hvor Buhran velger gren er trolig ikke til å unngå. Men jeg leste også at Buhran kom veldig godt overrens med gutteklubben, så selv om Oddvar slår ut Buhran neste uke så kan fort en av de to i gutteklubben bli storbonde igjen og Oddvar blir valgt til førstekjempe nok en gang.

Jeg ser nesten eneste mulighet for Oddvar er nå å vinne mot 3 av de 4 andre guttene igjen på farmen, hvor han er førstekjempe i alle tilfellene.. Oddvar er flink, men jeg syns de oddsene ser litt skummle ut. Krysser fingrene!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...