Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere Oddvar velger som andrekjempe?

Anonymkode: 99604...c2d

Simen, for han er den svakeste av dem, tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo i grunn i alles interesse å bryte opp trioen og den beste måten å gjøre det på ville vært å velge en av dem som førstekjempe som da enten måtte valgt Oddvar (som ville vunnet som andrekjempe) eller kjempet mot en av de andre i trioen som hadde svekket alliansen. Dersom Oddvar taper så velger han sannsynligvis ingen av guttene som storbonde, noe som kvinnene kommer til å utnytte ved å velge en av guttene som førstekjempe og da ryker Bhuran fordi trioen holder sammen.

Dersom dette var et valg hans etter sigende selv stod for så var det ihvertfall et veldig merkelig valg.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ble småkvalm da jeg så tryne på by-apene når Oddvar ble valgt. Ble litt gulp i munnen da ja! For noen ufyselig folk, væremåten og alt. 

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ble små kvalm da jeg så tryne på by-apene når Oddvar ble valgt. Ble litt gulp i munnen da ja! For noen ufyselig folk, væremåten og alt. 

Ja, det gliset Ali serverte da var mildt sagt provoserende!

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, Sh999 skrev:

Æsj, ja. Skikkelig sleskt. Liker ikke han der. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 minutter siden, Sh999 skrev:

Enig, det var rett å slett ufyselig.

Skrevet

Jeg synes hele greia med utfordrere er noe tull i grunnen.  En "verdig" Farmen-vinner bør ha vært med fra start.  Nå har jo TV2 funnet sin "Farmen-mal" som de følger år etter år, så man kan selvfølgelig ikke holde det at de er utfordrere mot Burhan og Linda.  Det var sikkert ikke det de ønsket da de søkte, men det var det tilbudet de fikk.

Nå hadde jeg likevel forventet meg litt mer ydmykhet fra Burhans side.  Han fikk bli storbonde i sin andre uke der inne, det er jo en fribillett i en utsatt posisjon.  Han vet  han vil slite, han vet han vil trenge masse hjelp av Oddvar for å ha en sjanse til å dra dette i land.  Han velger Oddvar som hjelper, og hjelp får han.  For så å sette i gang og "spille spillet" - og det ved å ta et heelt selvstendig valg og velge den som hjelper ham mest.  Vel...

Anonymkode: 4fca5...dcc

• Liker 7
Skrevet

Oddvar vinner nok tvekampen.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hele greia med utfordrere er noe tull i grunnen.  En "verdig" Farmen-vinner bør ha vært med fra start.  Nå har jo TV2 funnet sin "Farmen-mal" som de følger år etter år, så man kan selvfølgelig ikke holde det at de er utfordrere mot Burhan og Linda.  Det var sikkert ikke det de ønsket da de søkte, men det var det tilbudet de fikk.

Nå hadde jeg likevel forventet meg litt mer ydmykhet fra Burhans side.  Han fikk bli storbonde i sin andre uke der inne, det er jo en fribillett i en utsatt posisjon.  Han vet  han vil slite, han vet han vil trenge masse hjelp av Oddvar for å ha en sjanse til å dra dette i land.  Han velger Oddvar som hjelper, og hjelp får han.  For så å sette i gang og "spille spillet" - og det ved å ta et heelt selvstendig valg og velge den som hjelper ham mest.  Vel...

Anonymkode: 4fca5...dcc

En verdig farmen vinner bør ha vært i minst en tvekamp og det har Buhran

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

En verdig farmen vinner bør ha vært i minst en tvekamp og det har Buhran

Når da?

Anonymkode: a0cb0...17d

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når da?

Anonymkode: a0cb0...17d

Tenkte feil men han kommer nok i en før finalen. Dette med at utfordrere ikke er verdige vinnere har jeg aldri skjønt hvor folk har fått i fra. Buhran og Linda er mye mer verdige vinnere enn Oslo guttene

Skrevet

Ifølge intervju på VG så var ikke Buhran klar over at han som storbonde kunne velge en kvinnelig førstekjempe..

Litt dårlig informasjonsflyt kanskje?

I mitt hode så var det helt opplagt å velge en av trioen slik at de blir tvunget til å kjempe mot hverandre eller møte Oddvar som andrekjempe (les: slegge).

• Liker 1
Skrevet

Faen, at Oddvar ble valgt. Nå får vi inderlig håpe at han klarer å få ut en fra gutteklubben grei. Noen som vet hvem som styrer mest av de, eller det det samme hvem han tar ut? Selv skulle jeg gjerne sett at Marius eller Ali forsivnner, men det er mest fordi jeg ikke liker trynet på de. Ganske barnslig begrunnelse, men sånn blir det av et fjaseprogram som Farmen.

Anonymkode: c2326...7bf

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faen, at Oddvar ble valgt. Nå får vi inderlig håpe at han klarer å få ut en fra gutteklubben grei. Noen som vet hvem som styrer mest av de, eller det det samme hvem han tar ut? Selv skulle jeg gjerne sett at Marius eller Ali forsivnner, men det er mest fordi jeg ikke liker trynet på de. Ganske barnslig begrunnelse, men sånn blir det av et fjaseprogram som Farmen.

Anonymkode: c2326...7bf

Simen

Skrevet
12 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hvordan burde de oppføre seg synes du?

Du vet ikke hvordan voksne oppfører seg? Foreslår at du leser deg opp på det.

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
17 minutter siden, OPIgirl skrev:

:rolleyes:

Skrevet
19 minutter siden, OPIgirl skrev:

Du har alltid en skarp tone. Noe spesiell grunn til det?

Anonymkode: 48659...a99

• Liker 3
Skrevet

Folk sier at Lasse var ille. Hva med denne ufyselige gjengen fra Oslo? Ikke spesielt sjarmerende oppførsel fra deres side vil jeg påstå.

Skrevet (endret)

Skjønner at gutteklubben/Oslogutta plager mange her, men Simen? Syns han virker grei jeg? Jeg liker Simen av de oslo gutta:)  Håper Oddvar velger Marius eller Ali og KNUSER de i tvekampen. 

Endret av Sitronmelis
  • Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner at gutteklubben/Oslogutta plager mange her, men Simen? Syns han virker grei jeg? Jeg liker Simen av de oslo gutta:)  Håper Oddvar velger Marius eller Ali og KNUSER de i tvekampen. 

Han leder jo gutteklubben. Uten han ville den ikke eksistert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...