Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi. Så du har veldig lyst å være med på farmen?

Anonymkode: 1c017...f65

Ja :) Farmen er den eneste realityserien jeg virkelig engasjerer meg i og å delta på det er noe jeg har villet lenge :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
28 minutter siden, teblad skrev:

Leste at Oddvar aldri hatt kjæreste så ja.  :Knegg:

Det forandrer seg visst nå :) Jeg synes Oddvar virker som en flott fyr, jeg tror han og Stine ville blitt et flott par :)

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser navnet Silje har vært nevnt et par ganger i tråden. 

Ingen der som heter Silje vel. Stine derimot!

Anonymkode: bacc7...3c3

Mente Stine :P

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei så søren om det var i starten da Jarle vant

Sorry, her har jeg nok trykt feil    :vetikke:

Noe overdrevet, men hun har så absolutt et poeng JA.               Noen gang hørt om ironi og litt "krydra" humor ?    :laugh:

Anonymkode: a0c84...d0f

Heh Jarle hvem? :P

Skrevet
3 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Ja :) Farmen er den eneste realityserien jeg virkelig engasjerer meg i og å delta på det er noe jeg har villet lenge :)

Hvis du hadde blitt plukket ut til å bli med der, hva er dine sterke sider?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Laila er en person som krever mye plass. Jeg får helt fnatt av Laila, en brautende nordlenning.  

Anonymkode: fd2c4...5d8

Nå må du huske på at det er klippet og limt sånn at det blir god underholdning. Laila har uttalt til lokalavisa at hun blei fremstilt på en helt gal måte. Laila er faktisk ikke nordlending. Hun er bergenser, men det er klippet og limt slik at hun framstår som en vaskeekte nordlending.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg synes Linda sin dialekt ikke er så irritendes likevel :P Hun virker som en artig dame :) Det var hysterisk når hun sto utenfor utedoen og holdt på å le seg i hjel fordi han drev og brekte seg inne på do :ler: 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Skuffet over Lasse altså! Hva i all verden er det han valgte som storbonde..:ohmy:

Gjest Axl Rose
Skrevet
5 minutter siden, Testosteron skrev:

Nå må du huske på at det er klippet og limt sånn at det blir god underholdning. Laila har uttalt til lokalavisa at hun blei fremstilt på en helt gal måte. Laila er faktisk ikke nordlending. Hun er bergenser, men det er klippet og limt slik at hun framstår som en vaskeekte nordlending.

Hvis hun er bergenser..hvorfor i all verden snakker hun nordlandsk da? Har da aldri vert sånn at folk må bytte dialekt på farmen..

Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Hvis hun er bergenser..hvorfor i all verden snakker hun nordlandsk da? Har da aldri vert sånn at folk må bytte dialekt på farmen..

Han tuller nok bare.

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Testosteron skrev:

Se der ja. Du har endelig fått med deg konseptet klipping. Men når det kommer til Lasse er du i total benektelse: Du snakker om at Gaute snakket i to minutter. Du har null peiling på klipping og det faktum at det kan dreie seg om sekunder som er satt sammen. Men når en er partisk og ting er i ens egen interesse er en villig til å se det en selv vil, og tro det en selv vil. Og i det ligger også å se bort fra fakta. 

Endret av teblad
  • Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tuller nok bare.

Må ikke tulle med noe så alvorlig :O 

Skrevet
25 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Skuffet over Lasse altså! Hva i all verden er det han valgte som storbonde..:ohmy:

Lasse valgte ikke Burhan som storbonde :riste: Han valgte selvsagt Linda, men det er klippet og limt sånn at det ser ut som Burhan ble valgt :opplyser:

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
5 minutter siden, Testosteron skrev:

Lasse valgte ikke Burhan som storbonde :riste: Han valgte selvsagt Linda, men det er klippet og limt sånn at det ser ut som Burhan ble valgt :opplyser:

Så lenge det er Linda så er det greit :tommelsmil:

Skrevet

Idiotisk på Farmen. Idiotisk her også. Da var det over og ut begge plasser. 

Anonymkode: 48659...a99

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Idiotisk på Farmen. Idiotisk her også. Da var det over og ut begge plasser. 

Hva er idiotisk her?

Skrevet
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hva er idiotisk her?

Uten Lasse er det kjedelig her å.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten Lasse er det kjedelig her å.

Uten Lasse? Hva babler du om? Lasse tapte ikke duellen :riste: men det er klippet og limt sånn at det ser ut som Lasse tapte, men egentlig så var det Oddvar som tapte duellen, og så valgte Oddvar Lasse som ny storbonde :)

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Uten Lasse? Hva babler du om? Lasse tapte ikke duellen :riste: men det er klippet og limt sånn at det ser ut som Lasse tapte, men egentlig så var det Oddvar som tapte duellen, og så valgte Oddvar Lasse som ny storbonde :)

Nok nå!

• Liker 5
Skrevet

Nok nå!

Når det kommer til Lasse er du i total benektelse: Du har null peiling på klipping og det faktum at det kan dreie seg om sekunder som er satt sammen. Men når en er partisk og ting er i ens egen interesse er en villig til å se det en selv vil, og tro det en selv vil. Og i det ligger også å se bort fra fakta. :krangle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...