Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var ganske dårlig gjort av resten der å fryse ut Lasse på den måten, spesielt når han også ber om unnskyldning.

Anonymkode: 201d2...8fd

Virkelig ikke enig..  Man kan ikke behandle folk som dritt, be om unnskyldning og så tro at alt er greit..  Han må BEVISE endring.. Ord betyr ingenting..

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest PetronellaPetrine
Skrevet
1 minutt siden, Calleia skrev:

Virkelig ikke enig..  Man kan ikke behandle folk som dritt, be om unnskyldning og så tro at alt er greit..  Han må BEVISE endring.. Ord betyr ingenting..

Vel.. nå røk han ut, så da var det kanskje litt vanskelig for han å BEVISE at han hadde endret seg eller? :) Tror faktisk han var oppriktig lei seg. Trist for de som ikke klarer å tilgi. Man tilgir ikke for andres skyld, men for sin egen. Bitterhet spiser en bare selv opp innenfra.

Skrevet
25 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

Vel.. nå røk han ut, så da var det kanskje litt vanskelig for han å BEVISE at han hadde endret seg eller? :) Tror faktisk han var oppriktig lei seg. Trist for de som ikke klarer å tilgi. Man tilgir ikke for andres skyld, men for sin egen. Bitterhet spiser en bare selv opp innenfra.

Det er jo i grunn det jeg sier da.. Det jeg siterte var at noen syntes det var "dårlig gjort" å ikke tilgi Lasse.. Men jeg hadde da heller ikke tilgitt en person så umiddelbart.. Først endring i holdninger -Så tilgivelse.. 

Mulig han var lei seg, men det holder ikke for min del ihvertfall... ;) 

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, Calleia skrev:

Han stod der med tårer i øynene og sa unnskyld til alle. Du skal være ganske hard/kald for å si at de ikke gir han en SJANSE iallefall. Syns bare det er teit å være så hard tilbake når de klager på at han er ufølsom og mangler empati..

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han stod der med tårer i øynene og sa unnskyld til alle. Du skal være ganske hard/kald for å si at de ikke gir han en SJANSE iallefall. Syns bare det er teit å være så hard tilbake når de klager på at han er ufølsom og mangler empati..

Jeg tror vel ikke alle som gråter KUN har gode intensjoner..  Krokodilletårer er også tårer. 

Han virker for meg manipulativ og veldig beregnende.  Mulig jeg tar feil, men han rakk ikke å rette opp det inntrykket hos meg.

Anonymkode: 11c56...282

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vel ikke alle som gråter KUN har gode intensjoner..  Krokodilletårer er også tårer. 

Han virker for meg manipulativ og veldig beregnende.  Mulig jeg tar feil, men han rakk ikke å rette opp det inntrykket hos meg.

Anonymkode: 11c56...282

Det var meg ja.. :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvem blir ukens storbonde? 90% tror vel at det blir Oddvar. Selv tror jeg det blir Åsta.

Skrevet
1 time siden, Calleia skrev:

Det er jo i grunn det jeg sier da.. Det jeg siterte var at noen syntes det var "dårlig gjort" å ikke tilgi Lasse.. Men jeg hadde da heller ikke tilgitt en person så umiddelbart.. Først endring i holdninger -Så tilgivelse.. 

45 minutter siden, Krutthøna skrev:

Hvem blir ukens storbonde? 90% tror vel at det blir Oddvar. Selv tror jeg det blir Åsta.

Tror det blir han nye. Fordi han likte han godt.

Anonymkode: 591bc...311

• Liker 2
Gjest PetronellaPetrine
Skrevet
1 time siden, Calleia skrev:

Ok. Verst for deg selv i tilfelle. Bare du som hadde lidd under det.  ;-)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst kan presse fram noen tårer når det trengs. Den karen der fikk mange sjanser til å viser empati, unnskylde seg og oppføre seg noenlunde OK rundt de andre. Det klarte han ikke. At han står i forkant av en tvekamp og kan ryke ut og da ber om unnskyldning, så er det spill for galleriet. Det er som når mobberne på skolen ber om unnskyldning fordi læreren ber om det. 

Anonymkode: ffa17...244

• Liker 7
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det blir han nye. Fordi han likte han godt.

Anonymkode: 591bc...311

Ja, enten Burhan eller Åsta.

Skrevet (endret)

Jeg tror også Buhran blir storbonde. Likandes kar han der altså! Likte han fra første stund, virker som en skikkelig hyggelig og ålreit fyr. 

Synd Lasse er ute, men håper noen andre klarer å lage noe sprell. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet

Nå er det bare Oddvar igjen som kan noe på gården.

Anonymkode: fea64...b83

• Liker 3
Skrevet

Tror Oddvar er litt oppgitt over at han ikke ble storbonde. Han pleier å være en litt mer blid fyr. 

• Liker 2
Skrevet

Var det ikke en av sippegutta som var fengselsbetjent ??   Marius eller den andre ?  Kan ikke se  det for meg i det hele tatt. 

Tute og hulke sånn for et brev ( eller 2 ) .....   Herregud !

Anonymkode: a0c84...d0f

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke en av sippegutta som var fengselsbetjent ??   Marius eller den andre ?  Kan ikke se  det for meg i det hele tatt. 

Tute og hulke sånn for et brev ( eller 2 ) .....   Herregud !

Anonymkode: a0c84...d0f

Fengselsbetjenter har også familie de er glad i. Det har også de innsatte. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så var farmen slutt for min del for i år, etter at Lasse forsvant falt underholdningsverdien for min del. Foruten Oddvar som er den eneste av gutta som ligner en mann, så er det bare feminine sippe&klemme hverandre gutter igjen, en koseklubb som deres hvor det skal gråtes å le om en annen er totalt uinteressant for min del, gidder derfor ikke å se farmen mer i år.

Synd intrigene skulle dø, dagens episode var en lidelse rett og slett, kunne spart meg å se den. Hvem vil se dem sippe i kor og godsnakke med hverandre, ikke jeg i alle fall da det er intriger og konkurranse man vil se i et slikt program. De burde tatt inn ordentlige menn, jeg fatter ikke hva slike feminine personligheter skal i et program som skal gi underholdning i form av intriger. 

Endret av made4u

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...