Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Lykketrollet?

Sikkert fordi hun (Laila) ser ut som et lykketroll med hårfargen og håret til alle kanter, litt bollekinn og som oftest blid og glad. 

Anonymkode: 20ff8...fc3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil gjette på hva slags gren det kommer til å gå i under tvekampen?

Anonymkode: 4dfef...9cd

Gjest Jacklost
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil gjette på hva slags gren det kommer til å gå i under tvekampen?

Tautrekking. Om ikke det blir valgt så saging

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi hun (Laila) ser ut som et lykketroll med hårfargen og håret til alle kanter, litt bollekinn og som oftest blid og glad. 

Anonymkode: 20ff8...fc3

:laugh:

Skrevet

Farmen har vel egentlig blitt noen temmelig dølle greier... :dry:

Anonymkode: c372f...4c8

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen har vel egentlig blitt noen temmelig dølle greier... :dry:

Hvorfor ser du på da? :P

Skrevet

Det er visst litt av en premie, de frister med ja!

De risikerer jo egentlig bare å vinne en god del gjeld. Hvert fall  hvis de velger å sette opp den hytta, de vinner.

De vinner jo bare tømmer-vegger og tak, så vinneren må fremdeles bruke temmelig store summer på å kjøpe en stor nok eiendom.... :P

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst litt av en premie, de frister med ja!

De risikerer jo egentlig bare å vinne en god del gjeld. Hvert fall  hvis de velger å sette opp den hytta, de vinner.

De vinner jo bare tømmer-vegger og tak, så vinneren må fremdeles bruke temmelig store summer på å kjøpe en stor nok eiendom.... :P

Heh, vinner de ikke en hytte? :klo:

Skrevet
5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Må de sette sammen bilen sin med da? o.O

Men dersom vinneren ønsker å sette opp denne nye hytta, så må de jo selvfølgelig kjøpe en eiendom også! Du skjønner vel det? :fnise: 

Enkelte tidligere vinnere har vel måtte selge bilen de vinner, for å få råd til å kjøpe en eiendom til den nye hytta si.

0g får dem hjelp til å faktisk sette opp den nye hytta si også? Eller får dem bare materialer til en hytte, og så mye de bygge alt sammen selv?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Marimba skrev:

Hytta er en fasade, alt fra tomt til isolasjon, interiør, rørlegger og kjøkken må man ordne selv. Bjerkerud har pådratt seg et solid lån og har brukt mye tid på papirarbeidet for å rekke diverse frister. Han solgte også bilen han vant for å finansiere hyttelånet.

– Jeg danser 10 til 12 timer hver dag, jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha klart byggeprosessen uten fattern. Han har tatt over det administrative og byggningsarbeidet. Jeg er utrolig takknemlig for den hjelpen jeg har fått av både fattern og muttern, forteller Bjerkerud.

Det følger nok med veldig mye arbeid (og utgifter!) med å vinne denne premien. Det er nok ikke alle som faktisk er klar over hvor mye arbeid som følger med dette!

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg kun sett på farmen de tre siste årene, og jeg ser at majoriteten av deltagerne er under 30 (eller helt i starten av 30-årene) eller i nærheten og over 50. Har det vært sånn alle årene, eller var aldersspredningen jevnere i starten? 

Med tanke på alle de unge deltagerne er det nesten rart med den hyttepremien, for det er vel ikke så mange under 30 som begynner å prioritere dette fremfor f.eks leilighet? Kanskje tv2 burde satset på en annen premie? Eller kanskje de som melder seg på er mer opptatt av å komme på tv, samt selve opplevelsen så de driter litt i at premien ikke nødvendigvis er helt hva de trenger (og for all del, man kan vel bare selge hytta og sitte igjen med litt penger... det er det vel mange som har gjort?) 

Skrevet

Tv2 har vel med veldig mange unge deltakere, fordi de håper på flest mulig "Farmen-romanser" inne på gården.

Dersom veldig mange deltakere er unge, så blir vel sannsynligheten større for en ung vinner også. :tongue:

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tv2 har vel med veldig mange unge deltakere, fordi de håper på flest mulig "Farmen-romanser" inne på gården.

Dersom veldig mange deltakere er unge, så blir vel sannsynligheten større for en ung vinner også. :tongue:

Hadde vært kult om det kom en 40+ romanse, Laila & Lasse anyone? :lur:

Skrevet
15 timer siden, Salka skrev:

Sikkert for å ha noe å syte og klage over. Selvsagt som anonym, det er farlig å vise brukernavnet sitt vet du. :P 

Jeg gidder ikke å kaste bort tid, ved å følge med på slikt søppel.

Men sosiale medier hvor folk diskuterer slike reality-konsepter, kan jo være ganske underholdende da. :tongue: Folk som slenger litt av hvert av dritt mot reality-deltakere dem ikke liker, og de tror at de liksom veit hvordan en person er i virkeligheten. Bare fordi de har sett denne personen på ett eller annet reality show.

Skrevet

Den aller største konkurrenten der inne akkurat nå, er vel kanskje Oddvar?
 Han kan nok bli en veldig sterk motstander, for alle de andre. :P
 Ikke bare under tve kampene, men også gjennom en eventuell finale-uke.
 Hvorfor er det ingen som velger ham som første-kjempe?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Farmen Lasse har blitt drapstruet sier de på god kveld Norge

Faen så forbanna jeg blir :sinna: Hvordan i helvete kan folk holde på slik?!

Endret av Kaiser Jacklost XV
Skrevet

Drapstruet faktisk. Er det mulig? Herregud, folk er så dumme og skjønner ikke at han spiller et spill. Selv om han er en taktisk og frekk sleiping på farmen er han neppe det i virkeligheten. Ingar Helge Gimle fikk vel også drapstrusler fordi folk trodde han var Arne Marcussen i virkeligheten også. Snakk om hønsehjerner. Folk som kommer med drapstrusler har uansett ikke mye mellom øra da, uansett grunn. 

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk veldig patetisk!

Folk får sett kanskje ett par timer fra Farmen hver uke. Deretter går de utifra at alle deltakerne garantert er nøyaktig slik i virkeligheten også!

Forbanna idioter... :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...