Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, NuckingFutz skrev:

Kveldens episode var den desidert beste hittil i årets sesong. Latterkrampe deluxe. Utrolig vittig med Nordlandstrompetens "kira kira kom nu" og Sophie: "Kira kom nå?".

For å ikke bli for positiv: Marius er en tragisk figur. For en pipestemme på den "mannen".

Det er Simen som har pipestemme.

Anonymkode: 14f93...3fe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er Simen som har pipestemme.

Anonymkode: 14f93...3fe

Stemmer, blingsa. Simen og Marius, de ku-melkende tvillingene.

• Liker 3
Skrevet

Bare ikke Lasse ryker så er jeg fornøyd, da stuper underholdningsverdien, håper han forblir og virkelig setter hun nordlendingen på prøve neste uke...

Skrevet

JEG HETER LASSE BERGSETER OG JEG ER IKKE PÅ FARMEN FOR AT DERE SKAL HA DET BEHAGELIG.

Anonymkode: 78911...2d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper at Sunniva og Marius ryker ut snart.

Anonymkode: 78911...2d3

Skrevet

Mislikte Lasse stort i begynnelsen, men nå synes jeg han er helt ok. Gjør meg ingenting om han blir der litt lenger. En som derimot irriterer livskiten utav meg er Laila og dialekten hennes. At hun er brautende og snakker høyt gjør det ikke bedre. Liker ikke!!!

Anonymkode: c2326...7bf

Skrevet

Laila er selve kroneksempelet på nordlendinger slik østlendinger ofte tror de er. Langt fra alle er sånn, de fleste er heldigvis ikke  like brautende og slitsomme. Jeg er oslojente selv, men kjenner mange nordlendinger, de fleste er sindige og tålmodige. Tror jeg hadde blitt gæren om jeg skulle vært der med Laila som storbonde. Morsomt når hun løp etter sauene igår da, haha! Jeg lo så jeg holdt på å dette ut av stolen. Og Lasse da, haha, jeg digger Lasse. Han er dritkul. Skikkelig Harry, men jævlig morsom og. Hadde vært kult med slåsskamp mellom ham og Laila, hehe. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Laila er selve kroneksempelet på nordlendinger slik østlendinger ofte tror de er. Langt fra alle er sånn, de fleste er heldigvis ikke  like brautende og slitsomme. Jeg er oslojente selv, men kjenner mange nordlendinger, de fleste er sindige og tålmodige. Tror jeg hadde blitt gæren om jeg skulle vært der med Laila som storbonde. Morsomt når hun løp etter sauene igår da, haha! Jeg lo så jeg holdt på å dette ut av stolen. Og Lasse da, haha, jeg digger Lasse. Han er dritkul. Skikkelig Harry, men jævlig morsom og. Hadde vært kult med slåsskamp mellom ham og Laila, hehe. 

Det hadde vært så artig om Lasse, André, Olav Harald og Frode Fagermo var med i samme sesong :P

Skrevet
21 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det hadde vært så artig om Lasse, André, Olav Harald og Frode Fagermo var med i samme sesong :P

Du må ikke glemme Ståle Bjørnvåg, Andreas Nørstrud, Hans Olav Hagen, Finn Olav Odde, Frank Tore Aniksdal, Hugo Fiksdal, Tommy Rodahl, Dag Egil Rugås, Leif Birger Mækinen og Tore "Neger" Arvesen. :) 

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Reza08 skrev:

Du må ikke glemme Ståle Bjørnvåg, Andreas Nørstrud, Hans Olav Hagen, Finn Olav Odde, Frank Tore Aniksdal, Hugo Fiksdal, Tommy Rodahl, Dag Egil Rugås, Leif Birger Mækinen og Tore "Neger" Arvesen. :) 

Har ikke sett 2010 og 2011 sesongene så vet ikke noe om de :P Men det hadde i såfall blitt en mannsdominert sesong :P

Endret av Kaiser Jacklost XV
Skrevet
3 timer siden, Reza08 skrev:

For ikke å glemme denne islandske møllen her:

• Liker 1
Skrevet

Håhå, Helgi ja, han hadde jeg glemt. :hoho: 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, NuckingFutz skrev:

For ikke å glemme denne islandske møllen her:

Han minner meg om Frank Tore :P

Skrevet

Hvem ble storbonde?

Anonymkode: c2eac...8b8

Skrevet

Hvem ble storbonde?

Anonymkode: c2eac...8b8

Laila

Anonymkode: c2326...7bf

Skrevet

Laila som hovedoppslag på forsiden av Dagbladets papirutgave i dag, faktisk.. Fordi Lasse parodierte henne en gang i videoboksen. Da tåler man ikke mye!

Skrevet
36 minutter siden, Leifern skrev:

Laila som hovedoppslag på forsiden av Dagbladets papirutgave i dag, faktisk.. Fordi Lasse parodierte henne en gang i videoboksen. Da tåler man ikke mye!

Tviler nå litt på at det er Laila som har løpt ned dagbladet for å få de til å publisere det nå. Er vel heller dagbladet som har ant en mediesak og blåst den opp til det nærmest ugjenkjennelige. 

Anonymkode: 762c0...84a

• Liker 4
Skrevet

Tviler nå litt på at det er Laila som har løpt ned dagbladet for å få de til å publisere det nå. Er vel heller dagbladet som har ant en mediesak og blåst den opp til det nærmest ugjenkjennelige. 

Anonymkode: 762c0...84a

Det er jo veldig typisk dagbladet å skrive om alt mulig piss da....

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig typisk dagbladet å skrive om alt mulig piss da....

Anonymkode: 4dfef...9cd

Og kreve abonnement for å lese det :murvegg:

Skrevet

Noen som har avisen og kan ta bilde av artikkelen eller har abonnement og kan ta skjermbilde? Vil se. Men gidder ikke betale. :P 

Anonymkode: a3992...4bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...