Gå til innhold

Farmen 2016

Hvem vil du skal vinne Farmen?  

298 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne Farmen?

• Sunniva Godal
      2
    • Lasse Bergseter
      15
    • Sophie Therese Lindberg
      4
    • Oddvar Jenssen
      129
    • Stine Hartmann
      25
    • Lars Magne Ullvang
      2
    • Anita Kallestad
      1
    • Marius Hofsøy
      3
    • Åsta Hølmo
      18
    • Simen Amandus Haug Henriksen
      4
    • Laila Lockert
      69
    • Ali Ahmad
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan bli litt mye av han Lasse til tider. Han kan være litt for ovenpå og dominerende til tider. Synes nesten synd på han Ali som får gjennomgå såpass hardt av Glommas vrede, kjenner igjen følelsen han beskriver i forhold til sin motpart. Ali virker som en fin fyr, men samtidig lager Lasse litt liv på gården, noe det strengt tatt bør være i en slik setting. Jeg skal ikke si meg helt uenig med alt Lasse har sagt hittil (han har hatt noen poeng), men ja, han kan godt roe seg ned noen hakk av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall temmelig patetisk at deltakerne begynner å klage over mange på kjøtt, før det har gått en uke eller to inne på gården.

Det har vel blitt produsert ganske mange sesonger av dette konseptet. Så folk som melder seg på dette nå, burde da virkelig ha fått med seg at det stort sett kommer til å gå aller mest i havregryn og grønnsaker.

Anonymkode: 4dfef...9cd

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de ikke fisker siden det er så gruuuuuusomt å leve på lite kjøtt. Det er sikkert en fiskestang på gården. 

• Liker 1
Skrevet

Noen som fikk med seg om Ali drakk øl, og spiste pølser?

Temmelig patetisk om han har null problemer med alkohol og kjøtt som ikke er halal.
 Samtidig som han nekter deltakerne å skaffe svinekjøtt....

Gjest Jacklost
Skrevet

Dette kommer til å bli en veldig nervepirrende tvekamp! Jeg vil virkelig ikke at Lasse skal ryke ut da han vil bidra til masse drama denne sesongen

Skrevet

Å tro du meg, det hadde vært aldeles herlig å få den evnukken av en enfoldig dumrian tilbake til Enfold..jeg mener Østfold. Kan man ikke prestere å skape EN eneste sesong av denne evigvarende nostalgi-farsen uten å caste en maksimalt irriterende deltaker? De øvrige deltakerne virker jo tilsynelatende mer eller mindre normalt skrudd sammen, men Lasse er søppel! Lasse ut av farmen i hans første tvekamp. CHECK!

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fikk med seg om Ali drakk øl, og spiste pølser?

Temmelig patetisk om han har null problemer med alkohol og kjøtt som ikke er halal.
 Samtidig som han nekter deltakerne å skaffe svinekjøtt....

Når gjorde han det, mener du? Det har ikke jeg sett noe til.

Anonymkode: bacc7...3c3

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Å tro du meg, det hadde vært aldeles herlig å få den evnukken av en enfoldig dumrian tilbake til Enfold..jeg mener Østfold. Kan man ikke prestere å skape EN eneste sesong av denne evigvarende nostalgi-farsen uten å caste en maksimalt irriterende deltaker? De øvrige deltakerne virker jo tilsynelatende mer eller mindre normalt skrudd sammen, men Lasse er søppel! Lasse ut av farmen i hans første tvekamp. CHECK!

Da blir det en kjedelig sesong gitt

Skrevet
5 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Han er fra vestfold (Tønsberg).

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra vestfold (Tønsberg).

Østfold, Vestfold, Enfold, saamma det.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Akkurat nå, NuckingFutz skrev:

Østfold, Vestfold, Enfold, saamma det.

Hehe, tenkte det samme selv, samma det, fold er fold! :hoho: Men jeg syns han snakker veldig østfoldsk, mulig han er derfra? Eller kanskje Østfold og Vestfold-dialektene ikke er så ulike? De sier bilær og båtær hele gjengen ihvertfall. 

Lasse er en sopp, men han skaper liv da og det er gøy å se på. Hadde jeg derimot vært der hadde jeg gitt han juling til slutt tror jeg. :P Snakk om irriterende fyr. Men vil ha han der til finaleuka for underholdningens del. Men vinne fortjener han ikke. 

Endret av Salka
  • Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
19 minutter siden, Salka skrev:

Hehe, tenkte det samme selv, samma det, fold er fold! :hoho: Men jeg syns han snakker veldig østfoldsk, mulig han er derfra? Eller kanskje Østfold og Vestfold-dialektene ikke er så ulike? De sier bilær og båtær hele gjengen ihvertfall. 

Lasse er en sopp, men han skaper liv da og det er gøy å se på. Hadde jeg derimot vært der hadde jeg gitt han juling til slutt tror jeg. :P Snakk om irriterende fyr. Men vil ha han der til finaleuka for underholdningens del. Men vinne fortjener han ikke. 

Jeg vil ha han, Stine, Laila, Trond, Oddvar og Simen i finaleuka

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Jeg vil ha han, Stine, Laila, Trond, Oddvar og Simen i finaleuka

Helt enig! Også håper jeg Oddvar vinner. Han fortjener det virkelig sånn som han står på. Laila også, hun er så flink med dyrene. Vinner en av de to blir det bra. :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, NuckingFutz skrev:

Han er allerede i Østfold, nærmere bestemt i Kornsjø i nærheten av Halden. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Han er allerede i Østfold, nærmere bestemt i Kornsjø i nærheten av Halden. 

Deg hjelper fint lite lite dersom han i tillegg skal fortsette å dukke opp på skjermen hver mandag, tirsdag og søndag til faretruende nærme jul.

Skrevet

Lasse minner meg så om "Tom" i Nissene på låven. 

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
3 minutter siden, caskerette skrev:

Lasse minner meg så om "Tom" i Nissene på låven. 

:ler: Og Trond er han Bent og Oddvar han Asbjørn :P

Endret av Jacklost
Gjest Jacklost
Skrevet

Uff jeg blir så trist og lei meg av å se traileren av at Lasse forteller om brorens bortgang, stakkars mann :(

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Nori, mod

Skrevet

Og jeg vet hvem den debatten handlet om, nemlig meg, jeg leste det nemlig selv om jeg ikke svarte. Og til informasjon til den som startet debatten, jeg har vært i begge fylkene og kjenner mange mennesker fra begge fylker og de sier bilær og båtær som tutær og bråkær alle sammen. Bare et setningseksempel for de som tar alt helt bokstavelig, hovedsaken er at de bytter ut -er i slutten av et flertallsord med ær og bytter ut mange a-er med æ som f.eks kæll. Du snakker sikkert pent og korrekt og gjør det ikke, for du er jo så perfekt, men DE FLESTE fra øst-og Vestfold snakker sånn. Samma det, fold er fold var en SPØK, jeg trodde du forstod såpass og alt handler ikke om deg heller selv om du er fra et av fold-fylkene. Hvis du ikke liker meg kan du ignorere meg, verre er det ikke. ;) 

Dette blir garantert slettet som avsporing, men jeg gidder ikke sende pm og siden jeg ikke svarte igår, men hadde tenkt å svare idag skriver jeg det bare her. Du vet hvem du er, men i motsetning til deg nevner jeg ikke navn...

Og tlbake til emnet, jeg lurer på hvem Lasse velger som 2.kjempe. Får ikke sett det når det går ikveld, men skal se det når jeg kommer hjem. Prøve å holde meg unna tråden til jeg har sett det da, er det som er utfordringen. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...