Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann:)

 

Det har seg slik at jeg satt og mimret her om barneskolen, (ikke at det var så lenge siden, haha). Men jeg husker jeg spilte ett spill, og er ganske sikker på at det snart klikker for meg :o husker jeg satt på barneskolen og spilte ett eller annet spill som endte med en ferd i et romskip.. Var en fyr som skulle redde en venn? som ble kidnappet og tatt med i et romskip.. så vidt jeg kan huske.. også var det såklart da mange "baner" underveis.. Husker at det spillet var på denne kjære klumpen av en pc, haha. Men fikk ett lite nostalgianfall når jeg tenke på det :P Er det noen her som skjønner hvilket jeg mener? Er for øvrig født i 98, så er ikke så lenge siden, antar jeg :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...