AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Har hatt problemer med søvn de siste ukene, og fikk nylig sovemedisin av fastlegen, Vallergan 10 MG. Tok en igår kveld, sovnet ca 23.30 og stod opp idag kl 14.30! Jeg sov altså i 15 timer og har i hele dag hatt hangover og kunne sikkert sovet 10 timer til. Det kan da ikke være normalt? Bør jeg bare kutte de ut med en gang? Anonymkode: f000b...f5a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Les bruksanvisningen, du. 1. Vallergan er et antihistamin. 2. Hangover er svært vanlig. Anonymkode: 83b4a...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Ring legen og spør om dette er noe som går over. Med noen medikamenter skjer dette bare i begynnelsen, hos noen vedvarer det. Det varierer også hos forskjellige personer. Men ring legen og spør h*n. Anonymkode: 88f81...2b1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Første gang jeg tok vallergan hadde jeg så hangover at jeg ikke trodde det var mulig. Det tok dog ikke mange tabelettene før jeg nesten ikke hadde hangover i det hele tatt Anonymkode: f08e9...42f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Den medisinen kjenner jeg. Ta tabletten tidligere på kvelden. Prøv i sju-/åttetiden eller noe sånt, det hjelper mot hangoveren. Husk at dette var første natt du fikk sove ordentlig på en stund, og det har også kanskje hatt noe innvirkning på at du sov så lenge og var ekstra tung og trøtt da du våknet. Og du, ikke del tabletten. Den har ikke delestrek og skal ikke deles. Anonymkode: f7127...058
lillesky Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Innlegg om medisindosering er slettet. /lillesky (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå