Gå til innhold

Menn som blotter kølla si.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste denne newsfeeden på VGnett:

Mann onanerte på shoppingsenter i Oslo

En norsk mann i 60-årene ble tatt hånd om av en vekter da han onanerte blant folk på shoppingsenteret Arkaden i Oslo sentrum.

– Vekteren fikk kontroll på mannen og tok ham med ut til vi kunne overta ham. Han blir nå anmeldt og forhørt, så får vi se etter det, sier operasjonsleder Rune Hekkelstrand i Oslo politidistrikt til VG.

Hva tenker dere kvinner om slike karer? Blir dere redd? Hvorfor tror dere menn blotter seg slik. Har dere blitt utsatt for en blotter før?

Anonymkode: 35f0d...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i et kjøpesenter hadde jeg ikke blitt redd. Da hadde det blitt mer spesielt. Om det skjer alene ute på kveldstid kan det fort bli veldig ubehagelig. Om det er skummelt eller ikke kommer helt an på situasjonen rundt det. 

Anonymkode: d299b...2b7

• Liker 3
Skrevet

Blottere er harmløse...

...men motbydelige!

Beste reaksjon er å gjøre narr av dem.

Skrevet

En 60-åring, noe så kvalmt.

Hadde vært bedre om det var en ung kjekk en :)

Anonymkode: b2193...ab5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvalmt og respektløst uansett alder eller utseende.

Anonymkode: 63d46...643

• Liker 6
Skrevet

Æsj, mannfolk altså. 60 eller 20 år er like kvalmt.

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det. Ble ganske forfjamset og sjokkert, men har ingen "arr" på sjelen i ettertid. Kan likevel godt forstå at noen vil oppleve det som veldig ubehagelig og skremmende. Folk som føler for å blotte seg har vel sine problemer, antar jeg. 

Gjest Sjørøveren
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F.eks meg? :P Jeg er er 26 år og godt trent. Ser bra ut. 

Men vil ikke bli tatt av politiet igjenn. Har blitt tatt av politiet før og det får være nok. Nei ikke pga blotting. Det er deilig å kose i offentligheten men helst med andre og ikke på et kjøpesenter. Ute har det skjedd sex. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leste denne newsfeeden på VGnett:

Mann onanerte på shoppingsenter i Oslo

En norsk mann i 60-årene ble tatt hånd om av en vekter da han onanerte blant folk på shoppingsenteret Arkaden i Oslo sentrum.

– Vekteren fikk kontroll på mannen og tok ham med ut til vi kunne overta ham. Han blir nå anmeldt og forhørt, så får vi se etter det, sier operasjonsleder Rune Hekkelstrand i Oslo politidistrikt til VG.

Hva tenker dere kvinner om slike karer? Blir dere redd? Hvorfor tror dere menn blotter seg slik. Har dere blitt utsatt for en blotter før?

Anonymkode: 35f0d...f4c

hva jeg tenker? at mannebeinet er syk i huet. Motbydelige krek som trekker ut kukken når den burde vært i bur..

Sån.. svart .. :dry:

• Liker 1
Skrevet

Stakkars mann, han har vel ikke fått stå på flere år så nå når han endelig fikk det måtte han gripe sjansen 😂

Anonymkode: 0ab14...be8

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann, han har vel ikke fått stå på flere år så nå når han endelig fikk det måtte han gripe sjansen 😂

Anonymkode: 0ab14...be8

Han har blitt tatt for det før står det i artikkelen.

Anonymkode: 63d46...643

Skrevet

Det var jo orgasmiske lave priser på salget. Ikke rart mannen ble litt revet med. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke blitt redd - men ville ringt politiet om jeg observerte noe slikt. 

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Daenerys, adm.

Skrevet

Opplevde blotting flere ganger da jeg var barn. Vi lærte at vi bare skulle le av de... Jeg vet ikke jeg men, kanskje si ifra til en voksen man stoler på??? 

En gang etter jeg ble voksen. En person begynte å dra ned, åpne gylfen på buksa si på jernbanetorget. Jeg satt inne i t-banevogna og han stilte seg rett foran øynene mine. Jeg ble perpleks og greide ikke å flytte blikket, helt sjokka. Heldigvis begynte dama ved siden av meg å skratte slik at jeg våknet og fikk snudd meg vekk.

Anonymkode: 08a6c...057

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring på brudd av norsk lov.

Daenerys, adm.

Skrevet

Blir ikke redd, men det er både ekkelt og ubehagelig når en person blotter seg og/eller onanerer på offentlig sted, uansett alder og kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...