AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Jeg lurte på jenter.. Har det hendt når dere står tett i tett på t-banen eller bussen så synes dere det er ekstra deilig og pirrende å trykke kroppen deres, spesielt puppene, mot den kjekke mannen som står ved siden av deg? Anonymkode: 43abf...511
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Alt man nå lurer på. Anonymkode: 7be5c...b8c 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Nei, ikke mot menn. Men har presset puppene mine mot andre damer. De er myke og deilige. Nei, er ikke lesbisk. Anonymkode: bf2eb...ee4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Nei. Liker ikke nær kontakt med fremmede, og jeg respekterer at andre mennesker har intimsoner. Anonymkode: 4599c...c35 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Ikke i det hele tatt! Anonymkode: 7c2fa...958 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Ja, absolutt! Men sjeldent at han er kjekk da, så da gidder jeg ikke. Anonymkode: 7ae54...a11
Katten.2.0 Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Ikke gjør det på meg, ihvertfall. Give me my personal space! 4
ispinne Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Vil helst unngå kroppslig kontakt med fremmede mennesker. 1
1Cecilie Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Aldri tenkt tanken enang Herlighet så mye teit. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 Jeg har et spørsmål ang en annen variant av denne. Jeg har 2-3 ganger vært hos frisører der jeg får overraskende mye nærkontakt med puppene. De har riktignok hatt rimelig svære, hun ene nærmest hvilte puppene på skuldrene mine, ved et par anledninger hørte jeg faktisk ikke hva hun sa fordi ørene var innpakket med kvinnebryst... Er dette noe som er uunngåelig til en viss grad om frisøren har svære nok? Eller har jeg vært borti noen som savner litt intimitet? 😜 Anonymkode: fa570...0bf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål ang en annen variant av denne. Jeg har 2-3 ganger vært hos frisører der jeg får overraskende mye nærkontakt med puppene. De har riktignok hatt rimelig svære, hun ene nærmest hvilte puppene på skuldrene mine, ved et par anledninger hørte jeg faktisk ikke hva hun sa fordi ørene var innpakket med kvinnebryst... Er dette noe som er uunngåelig til en viss grad om frisøren har svære nok? Eller har jeg vært borti noen som savner litt intimitet? 😜 Anonymkode: fa570...0bf Frisøren gjør ikke det for å være ekkel eller for at vi vil trykke kroppen opp i dere. Det er bare uunngåelig av og til, vi må ha rett arbeidsstilling for å gjøre best mulig jobb og for å spare kroppen vår. Om vi står krokete for å unngå kontakt så blir vi ikke gamle i det yrket. Det er bare ett av yrkene som kroppskontakt ikke kan unngås. Og har man litt ekstra på kroppen, er lav eller er storbrystet så er det vanskelig å ikke komme borti kunden sin. Man selvfølgelig ta hensyn å unngå ubehagelige situasjoner når man kan, men man kan dessverre ikke unngå det helt. Men for å svare på spørsmålet til TS så setter jeg pris på at fremmede respekterer min intimsone, og jeg respekterer deres. Det ville ikke falt meg inn å trykke meg inntil fremmende folk. Anonymkode: 59dfa...8b5 1
applestories Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Synes det er litt rart at nordmenn er så opptatt av å ikke plage andre, ikke være i veien, ikke forstyrre eller smile til andre - men å stå som sild i tønne på trikk eller buss ser ut til å være helt akseptert. Synes det er helt greit med den type kroppskontakt, men ville nok ikke funnet på å presse meg oppetter noen. Har møtt på noen som har hatt litt vel vandrende hender i slike situasjoner, og det er ikke greit når det gjøres med vilje. Er det et uhell fordi bussen svinger eller noe er det jo noe helt annet. Det er vel i grunn intensjonen og ikke kontakten jeg reagerer på da.
Sphere Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Den 2. september 2016 at 23.00, Katten.2.0 skrev: Ikke gjør det på meg, ihvertfall. Give me my personal space! Enig. Jeg er egentlig veldig kosete, men alt til sin tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå