AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 http://www.tv2.no/a/7864909/ Jeg har i åresvis slitt med en nakkeskade som legene ikke klarer å finne ut av. Det blir værre og værre for hvert år som går. Fysioterapauten min anbefalte meg å sjekke ut mulighet for stående MR og jeg googlet meg frem til artikkelen over. Fant et norsk firma som heter Inova Medicare som arrangerer turer til London for å få utført stående MR. Er det noen her inne som har erfaring med dette? Noen som vet hva noe slikt kan koste? Eventuelt andre plasser hvor man kan ta stående MR? Anonymkode: ad6fc...6de
Sugerøret Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Du kan sjekke gruppa for Nakkeforbundet på Facebook. Flere grupper med nakkeskadde som har erfaring fra slik type MR og Røntgen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Kårky skrev: Du kan sjekke gruppa for Nakkeforbundet på Facebook. Flere grupper med nakkeskadde som har erfaring fra slik type MR og Røntgen. Tusen takk for tips! Det skal jeg gjøre TS Anonymkode: ad6fc...6de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå