Gå til innhold

The one that got away


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en? Tør du ta kontakt?

Mistet min for få måneder siden, men tør ikke ta kontakt fordi det var min skyld :(

Anonymkode: a3316...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en? Tør du ta kontakt?

Mistet min for få måneder siden, men tør ikke ta kontakt fordi det var min skyld :(

Anonymkode: a3316...172

Ja det gjør jeg, men har ikke tenkt til å gjøre det. 

Hva gjorde du mot han? Hvis det er din skyld så må du jo ta kontakt med han, med mindre du vil ende opp med å gjøre det samme igjen og bare plage han med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LeahJames skrev:

Ja, men han døde for noen år siden. Ta kontakt du som kan😊

Det satt ting i perspektiv. Lei meg på dine vegne :(

6 minutter siden, CaraEvingne skrev:

Ja det gjør jeg, men har ikke tenkt til å gjøre det. 

Hva gjorde du mot han? Hvis det er din skyld så må du jo ta kontakt med han, med mindre du vil ende opp med å gjøre det samme igjen og bare plage han med det.

Jeg var veldig usikker og redd for at det kom til å ende dårlig. Han er helt fantastisk, og jeg var redd for at han skulle synes jeg var kjedelig og dum når han ble bedre kjent med meg.. Jeg tør ikke fordi jeg er redd for å få de samme tankene igjen, men jeg vil gjerne. Tror vi kunne hatt det kjempebra sammen hvis jeg hadde vært mindre redd for hva han tenker om meg når vi ble enda bedre kjent.

 Hvorfor har du ikke tenkt å ta kontakt? Er det lenge siden?

Anonymkode: a3316...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg var veldig usikker og redd for at det kom til å ende dårlig. Han er helt fantastisk, og jeg var redd for at han skulle synes jeg var kjedelig og dum når han ble bedre kjent med meg.. Jeg tør ikke fordi jeg er redd for å få de samme tankene igjen, men jeg vil gjerne. Tror vi kunne hatt det kjempebra sammen hvis jeg hadde vært mindre redd for hva han tenker om meg når vi ble enda bedre kjent.

 Hvorfor har du ikke tenkt å ta kontakt? Er det lenge siden?

Anonymkode: a3316...172

Skjønner.. Og dette gjorde han lei seg og usikker kanskje i tillegg? Men du kan ta kontakt med han og se om han er villig til å høre på deg, og uansett utfall så bør du jobbe med det du skisser opp. 

I min situasjon så har vi pratet ut og kommet frem til å gå hver vår vei, derfor skal ikke jeg ta kontakt. Det er litt annerledes i din situasjon siden dere ikke har pratet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min aller første kjærlighet som rant ut i sanden allerede på det famlende sjenerte nyforelska-stadiet da hans foreldre plutselig bestemte at hele familien skulle flytte langt bort. I dag er han velstående og etter fb-bildene å dømme fortsatt rørende forelsket i sin kone gjennom haugevis av år. De har hus og hytter i mange land og lever det som ser ut som drømmelivet. Det hender jeg ser et bilde av den nydelige kona og tenker at det kunne vært meg, men så kommer jeg på at han sikkert hadde fått et helt annet liv hvis han hadde blitt igjen i fødebyen sin. Vi veksler et par ord på fb en gang hvert jubelår, men det blir liksom helt feil å møtes. Et fint minne er det nå uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, CaraEvingne skrev:

Skjønner.. Og dette gjorde han lei seg og usikker kanskje i tillegg? Men du kan ta kontakt med han og se om han er villig til å høre på deg, og uansett utfall så bør du jobbe med det du skisser opp. 

I min situasjon så har vi pratet ut og kommet frem til å gå hver vår vei, derfor skal ikke jeg ta kontakt. Det er litt annerledes i din situasjon siden dere ikke har pratet ut.

Han sa aldri at han ble lei seg, men han ble usikker på meg, noe jeg forstår godt. Han fortalte det og spurte hva jeg tenkte. Jeg ble stresset og sa at jeg hadde så mye å tenke på akkurat nå, så det var vanskelig å få tid til han. Tror han tolket det som en avvisning og sa at vi burde avslutte.. Vi har ikke hatt kontakt siden, men han liker av og til bilder av meg fremdeles når jeg legger ut, så har hatt et håp om at han skal ta kontakt igjen.

Anonymkode: a3316...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa aldri at han ble lei seg, men han ble usikker på meg, noe jeg forstår godt. Han fortalte det og spurte hva jeg tenkte. Jeg ble stresset og sa at jeg hadde så mye å tenke på akkurat nå, så det var vanskelig å få tid til han. Tror han tolket det som en avvisning og sa at vi burde avslutte.. Vi har ikke hatt kontakt siden, men han liker av og til bilder av meg fremdeles når jeg legger ut, så har hatt et håp om at han skal ta kontakt igjen.

Anonymkode: a3316...172

Kanskje du bare bør være den som tar kontakt igjen da? I stedet for å ha det sånn som du har det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han sa aldri at han ble lei seg, men han ble usikker på meg, noe jeg forstår godt. Han fortalte det og spurte hva jeg tenkte. Jeg ble stresset og sa at jeg hadde så mye å tenke på akkurat nå, så det var vanskelig å få tid til han. Tror han tolket det som en avvisning og sa at vi burde avslutte.. Vi har ikke hatt kontakt siden, men han liker av og til bilder av meg fremdeles når jeg legger ut, så har hatt et håp om at han skal ta kontakt igjen.

Anonymkode: a3316...172

Han liker deg fremdeles. Følelser kuttes ikke bare i 2 av noen få ord, men her er det du som må ta initiativet. Slik jeg tolker det, så er det han som har vært pådriver når dere holdt på, og svaret du ga han, "vanskelig å få tid" har han tolket som en avvisning.

Jeg tror du får et positivt svar hvis du hører med han. Nesten garantert. Gi og ta er greia, og han trengte vel å få litt akkurat når han spurte, så tok han en avgjørelse basert på sinnsstemingen sin der og da. Vært i samme situasjon som han før, og jeg angrer.

Anonymkode: 7ac3a...588

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du en? Tør du ta kontakt?

Mistet min for få måneder siden, men tør ikke ta kontakt fordi det var min skyld :(

Anonymkode: a3316...172

Det spørs måten det ble slutt på. Jeg har opplevd at en av mine ikke ville ha noe som helst med meg å gjøre. Og selv om jeg skulle pratet med han om det som skjedde, så vil jeg aldri ta kontakt for han har sagt at han ikke vil ha noe kontakt. Og det virker som om han har det veldig bra uten meg i livet sitt. Dermed så lar jeg han være. Men jeg forstår poenget ditt, dersom det er noe du føler du kan få fikset :) 

Anonymkode: 066d3...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, CaraEvingne skrev:

Kanskje du bare bør være den som tar kontakt igjen da? I stedet for å ha det sånn som du har det nå?

Jeg vil, men er redd for at han ikke er interessert lenger. Kanskje starte med å sende han fellessnap og se om jeg får noe tilbake.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg fremdeles. Følelser kuttes ikke bare i 2 av noen få ord, men her er det du som må ta initiativet. Slik jeg tolker det, så er det han som har vært pådriver når dere holdt på, og svaret du ga han, "vanskelig å få tid" har han tolket som en avvisning.

Jeg tror du får et positivt svar hvis du hører med han. Nesten garantert. Gi og ta er greia, og han trengte vel å få litt akkurat når han spurte, så tok han en avgjørelse basert på sinnsstemingen sin der og da. Vært i samme situasjon som han før, og jeg angrer.

Anonymkode: 7ac3a...588

Tusen takk for innlegg. Det var godt å lese det du skrev :) Jeg håper han gjør det, for jeg vil ikke miste en person som han.

Anonymkode: a3316...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo ta kontakt med han. Hva er det verste som kan skje?

Jeg har en ex, som jeg alltid vil tenke på, og som alltid vil ha en plass i hjertet mitt. Men vi kan ikke være sammen nå, og antageligvis aldri. Vi har fortsatt kontakt, sender daglig meldinger til hverandre, og har sex en gang iblant. Men jeg vet at jeg må gi slipp på han. Siden det ikke kan bli oss. Og jeg må gå videre.

Anonymkode: 7be8f...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil, men er redd for at han ikke er interessert lenger. Kanskje starte med å sende han fellessnap og se om jeg får noe tilbake.

Tusen takk for innlegg. Det var godt å lese det du skrev :) Jeg håper han gjør det, for jeg vil ikke miste en person som han.

Anonymkode: a3316...172

Jeg syns du bør være mer direkte enn fellessnaps. Fellessnap er ikke initiativ, det er et håp om at han skal ta initiativ. Han sa kanskje at dere burde avslutte, men slik han ser det, er det du som avsluttet med at du ikke hadde tid til han. Han leste helt sikkert det som at du prioriterte alt annet foran han. Mennesker er dårlige på å bli avvist, og du får dem ikke frem igjen ved et par fellessnap. Spør hvordan det går, spør om hjelp til noe eller noe annet som viser at du bryr deg eller har han i tankene. Hvis han virkelig betyr noe for deg og du ønsker kontakt med han igjen, så får du til det hvis du prøver. Det er jeg sikker på.

Anonymkode: 7ac3a...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...