Gjest Annypanny Skrevet 2. september 2016 #1 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg synes iPhone er helt håpløs når det gjelder organisering av bilder. I alle fall greier ikke jeg å knekke koden. Jeg har en mappe som heter kamerarull, hvor alt legger seg. Bilder jeg tar selv, screenshotter eller importerer fra PC. Jeg kan for så vidt opprette flere mapper og kopiere bilder over dit, men går det virkelig ikke an å flytte bilder til andre mapper uten at de må ligge i kamerarullen i tillegg? Jeg importerer for eksempel bilder fra PC som jeg bruker som kontaktbilder og bakgrunnsbilder. Legger disse i en egen mappe på iPhone. Men disse legger seg også i kamerarullen, og der er jeg absolutt ikke interessert i å ha dem. I kamerarullen vil jeg helst ha bare bilder jeg knipser med kameraet. Vil ha de bildene samlet, og ikke blandet inn sammen med bakgrunnsbilder, screenshots, kontaktbilder og andre ting. I tillegg driver telefonen å oppretter egne mapper sånn helt ut av ingenting. Merker at alt dette irriterer meg veldig. Sånn sett er android telefoner mye bedre. Men spørsmålet er: Kan man gjøre noe med dette som jeg ikke kjenner til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine20 Skrevet 3. september 2016 #2 Del Skrevet 3. september 2016 Alt ligger i kamerarull, sletter du det derfra slettes det også fra evt mapper du har organisert i. Se på det som en mappe som samler alle bildefiler på telefonen din. Men legger du et bilde som kontaktbilde og så sletter det fra kamerarullen og søppelkassen så forsvinner det ikke fra kontakten det er lagt til. Godt mulig at dette også gjelder feks bakgrunnsbilder også For å få et mappesystem du selv har 100% kontroll på selv kan du feks bruke dropbox? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå