AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Er det noen som har noen gode tips på hvordan man kan få bedre plass på messenger? Messenger-appen tar bare mer og mer plass (økt flere 100mb på noen måneder), noe jeg også synes er litt merkelig. Sender ikke mye bilder o.l, bare vanlig, normal mengde meldinger. Noen som vet hvorfor dette skjer? Og må man virkelig slette en og en melding for å få bedre plass..? 😳 Setter pris på alle tips! Anonymkode: f9312...ace
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå