Gå til innhold

Då va frieriet i boks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringane e te den siste finpuss hos gullsmeden, og foreldrene er informert! Mine i hvertfall, vi skal informere hans høytidelig, mente ham, fordi det er så viktig for ham..

"Dåne!" Han er helt herlig, spurt meg flere ganger med stjerner i øynene. "Vil du virkelig ha MEG?"

Og alle hjerter gleder seg, bortsett fra vi kan ikke fortelle det til min farmor, da hun er blitt så utrolig flink til å bekymre seg på sine eldre dager.

"2/3 av mine søskenbarn har eller holder på å skille seg"

Men jeg har lyst å fortell henne, men far vet best.

Vi spøkte og lo da jeg fortalte det til dem.

"Du" sier min kjære far.

"Hvem er det som skal følge deg opp til alters?"

"Du, håper jeg" svarer jeg.

"Nei, altså, kan du ikke spørre brødrene dine, de er to flotte staute karer som klarer den strabasen der".

"Nei, jeg ønsker at du gjør det" Smiler jeg.

Mor spør:

"Hvorfor vil ikke du følge din eneste datter opp til alters, hvis vi ser bort ifra at det er en kirke?" (Vår kjære familie er ateister, eller noe slikt, det er min kjære som vil ha stort bryllup).

"Nei" Svarer min far "Tror du jeg har lyst å følge min datter opp til skafottet??"

Da mumlet mor noe om at de to var jo gift, og at han måtte sove på sofaen i natt.

Og vi lo!!

Jeg gleder meg.

Synd at jeg vil vente til 2006, men det nytter jo ikke å ha hastverk. Så nå kan jeg jo planlegge vel og lenge.

Min mor sa at jeg ikke måtte forvente at de dekket noe av bryllupet, det synes jeg er helt greit, de kan jo betale bryllupsreisen istede! :ler:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...