AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg har de siste 6 ukene prøvd å gå med forhuden dratt helt tilbake. Litt vèl følsomt og om ikke vondt, så litt ubehagelig den første uka. Men nå, helt topp ! Kjennes ikke ubehagelig i det hele tatt da jeg er blitt ganske "herdet". Jeg ikke bekymret for at det skal bli for lite følelse ved samleie pga at jeg er en - om ikke "hurtigspruter" - så ihvertfall en villig spruter. Synes den største fordelen er dette med renslighet. Ikke at jeg ikke har et normalt renhold, heller tvertimot, grundig vask hver dag for å få bort en ofte litt sur lukt under forhuden - men med forhuden dratt tilbake hele tiden opplever jeg ingen, absolutt ingen dårlig lukt. Har forsøkt å gå i to døgn uten dusj og det lukter ikke surt - knapt nok litt svak, hva skal man kalle det, kjønn. Anbefaler alle som er lei av litt sur lukt av pikken under forhuden om å prøve :-) Anonymkode: 34b2b...2f3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Hm. Har lest at man ikke skal ha den tilbake da det kan stoppe blodsirkulasjon... Anonymkode: 885bf...c88 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Sliter mye med det. Sitter på kontoret og trekker den tilbake men etter 10 minutter er den tilbake igjen. Det skjer så ofte at jeg orker ikke gå på toalettet men later som jeg mister en kulepenn, epleskrott, pc eller annet på gulvet. Anonymkode: 2fbf6...fe2
Gjest lipgloss Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Hvorfor ikke fjerne den,kan anbefales på det sterkeste
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 Nå er ikke jeg mann, men jeg er nå sammen med en mann iallefall. Han går aldri med forhuden trukket tilbake. Penise hans er såpass liten når den er slapp pluss at han har en del forhud så jeg tror det ville vært vanskelig å gå med forhuden trukket tilbake hele tiden. Jeg har for øvrig aldri kjent noen sur eller ekkel lukt fra penisen hans, selv om det hender det går 2-3 dager mellom dusj Anonymkode: f8b35...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Samboeren min har forhud som er umulig å trekke tilbake i det hele tatt, men det lukter aldri vondt likevel. Anonymkode: 12dd8...371
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Herregud, bare vask pikken uansett før dere kommer viftende med den. Grisegutter og latsabber! Anonymkode: 847e0...25c 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Begynner med det nå Anonymkode: c75d4...6ac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare vask pikken uansett før dere kommer viftende med den. Grisegutter og latsabber! Anonymkode: 847e0...25c Dette Anonymkode: 5bf2a...591 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Høh? Forhuden trukket tilbake? Hva slags forhud har dere, egentlig? Kan jo fint trekke forhuden tilbake, men den er jo såpass løs rundt penisen, og det er såpass mye, at den vil jo fint gli tilbake over penishodet av seg selv? Hvordan holder dere forhuden, på en slapp penis, tilbake over tid? Binder dere den fast? Eller er det normalt at den holder seg tilbake av seg selv? Er det jeg som er unormal? Kanskje jeg har altfor mye forhud??? Eller altfor slapp?!?! FAEN KG ga meg akkurat forhud-komplekser!! Anonymkode: cbf6f...1f1 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #12 Skrevet 1. september 2016 Min forhud dras kun tilbake av dama når vi har sex. Hun har ikke noe imot å slikke den ren for "kukost". Anonymkode: 27cb2...681
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min forhud dras kun tilbake av dama når vi har sex. Hun har ikke noe imot å slikke den ren for "kukost". Anonymkode: 27cb2...681 Kjente jeg brakk meg der. Anonymkode: 9d0c5...9f6 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #14 Skrevet 1. september 2016 Tror dere ikke det er en grunn til at man har forhud? Anonymkode: 2d320...6eb 2
stan Skrevet 1. september 2016 #15 Skrevet 1. september 2016 Prøvde det en periode. Opplevde å bli litt mindre følsom. Det er jo både positivt og negativt. Det med renslighet merket jeg ikke så mye til. Det er nok en hensikt med forhuden, men mye av den opprinnelige nytten avhjelpes nok mye av at vi i dag stort sett bruker klær hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #16 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høh? Forhuden trukket tilbake? Hva slags forhud har dere, egentlig? Kan jo fint trekke forhuden tilbake, men den er jo såpass løs rundt penisen, og det er såpass mye, at den vil jo fint gli tilbake over penishodet av seg selv? Hvordan holder dere forhuden, på en slapp penis, tilbake over tid? Binder dere den fast? Eller er det normalt at den holder seg tilbake av seg selv? Er det jeg som er unormal? Kanskje jeg har altfor mye forhud??? Eller altfor slapp?!?! FAEN KG ga meg akkurat forhud-komplekser!! Anonymkode: cbf6f...1f1 så så. alt blir bra.Du har sikkert fineste normale tissemannen- Anonymkode: 1d1c8...a31 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #17 Skrevet 1. september 2016 Jeg prøver å trekke den tilbake så ofte som mulig. Mye deiligere og mindre lukt også. Gjorde vondt de første gangene når hodet gnisset mot boxeren. Ikke nå lenger. Omskjæring neste nå. Har lyst på et hode som vil være fritt ute i luften FOR ALLTID. Må bare finne en klinikk. Anbefalinger? Anonymkode: 802d4...8af
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #18 Skrevet 1. september 2016 Skal prøve å vrenge kjønnsleppene mine utover fra nå av Anonymkode: e063a...7bf 6
Cronosgjesten Skrevet 1. september 2016 #19 Skrevet 1. september 2016 Næh.. Jeg har den huden jeg har, og vasker meg hver dag. Håper jeg på en BJ, slenger jeg den i vasken på badet og vasker både den og tilhengeren, fordi siden jeg forventer å begrave munnen i ren mus, kan jeg ikke være dårligere selv. Å ha den tilbake hele tiden, er bare å glemme. Det er for stor forskjell på slapp og stiv til at huden er liten nok til å holde seg der. Den skal ha plass til alt fra litt stor makaroni til en grei middagspølse... 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #20 Skrevet 2. september 2016 12 timer siden, Cronosgjesten skrev: Næh.. Jeg har den huden jeg har, og vasker meg hver dag. Håper jeg på en BJ, slenger jeg den i vasken på badet og vasker både den og tilhengeren, fordi siden jeg forventer å begrave munnen i ren mus, kan jeg ikke være dårligere selv. Å ha den tilbake hele tiden, er bare å glemme. Det er for stor forskjell på slapp og stiv til at huden er liten nok til å holde seg der. Den skal ha plass til alt fra litt stor makaroni til en grei middagspølse... Samme her, fra middagspølse til falukorv. Forhuden trakk seg tilbake under puberteten. Den klarte ikke henge med. Savner den ikke. Penishodet har blitt mer robust uten forhud. Effekten er bedre utholdenhet. Vinn vinn. Anonymkode: 7bd26...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå