Gå til innhold

Datene vil ALLTID hjem til meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev en melding om andre dager som jeg kunne treffes. Han må gjøre noe annet med meg for at jeg skal gidde. Jeg gidder ikke å dure på slik som passer for menn lenger. Jeg tar hensyn til hva som passer meg for da slipper jeg å ende opp i situasjoner der jeg føler meg såret. 

Jeg tror faktisk at han er mest ute etter sex. Han bor en og en halvtimes kjøretur unna. Han virker til å være veldig opptatt av å komme hit å treffe meg, men snakker ikke om at jeg kan komme å besøke han. Sier at han ønsker kjæreste, men jeg føler at han er veldig opptatt av å ha sex. Vi har ikke hatt sex, men jeg føler at han er veldig å fokusere på at han ønsker nærhet. 

 

Anonymkode: e5d52...305

Jeg ville gått videre hvis jeg var deg. En som prøver å invitere seg selv til deg så sent på kvelden vil bare èn ting. Og han må være temmelig desperat etter et ligg når han gidder den kjøreveien bare for det.. For en fyr! Godt at du skjønner at dette kun handler om sex for ham. Se ikke på hva han sier, men på hva han gjør - han vil ikke treffe deg ute blant folk, men seint på kvelden. Hjemme hos deg. Altså.. Hell no!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Strixvaria skrev:

Jeg ville gått videre hvis jeg var deg. En som prøver å invitere seg selv til deg så sent på kvelden vil bare èn ting. Og han må være temmelig desperat etter et ligg når han gidder den kjøreveien bare for det.. For en fyr! Godt at du skjønner at dette kun handler om sex for ham. Se ikke på hva han sier, men på hva han gjør - han vil ikke treffe deg ute blant folk, men seint på kvelden. Hjemme hos deg. Altså.. Hell no!!!

Vi har hatt to dater ute før. Men allikevel!!!!!. På de to datene så gikk vi lang tur, var ute å spiste, og pratet masse, men jeg reagerer negativt på at han inviterer seg selv hjem til meg, og at det passer kun så sent på kvelden. Det å invitere seg selv hjem til noen synes jeg er frekkt. Det skulle vært slik at han inviterte meg til han. Jeg har erfart tidligere at menn som er kun ute etter sex vil kun hjem til meg og de kommer aldri til å invitere meg hjem til seg/ jo noen få gjør, men det er ofte slik at det er enklere å komme til meg og så gå når det passer osv. Jeg vil ikke det igjen. Jeg har for mange dårligere erfaringer når det gjelder det. En mann som vil være i livet mitt må være tålmodig og akseptere å bli kjent utenfor hjemmet og ikke være freidig og frekk. 

Jeg kommer til å se meg videre. Er enig med det du sier: For en fyr!. 

 

Anonymkode: e5d52...305

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du barn? For da er det kanskje derfor de tenker at det er lettere å treffes hos deg, så du slipper å skaffe barnevakt. Du kan passe på å presisere det hvis du har noen "frikvelder" og si at du gjerne kan komme deg ut av huset og treffe han på disse kveldene.

Anonymkode: 51b54...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert mye fordi du ikke har bil. Husk at selv om du får besøk av han eller du drar hjem til han så må ikke dere ha sex. Kan bare være en film og middag liksom, og snakke litt i fred og ro og bare kose (uten at det går videre til mere. Gi han en klem hvis han vil ha nærhet og du er bekvem med dette. For noen mennesker er dette nok til å føle seg nærmere.

Foreslå at du kan komme hjem til han neste gang. Date en stund før dere har sex. Hvis han bare er ute etter det så mister han nok tålmodigheten ganske fort.

Anonymkode: 98e8e...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok sikkert mye fordi du ikke har bil. Husk at selv om du får besøk av han eller du drar hjem til han så må ikke dere ha sex. Kan bare være en film og middag liksom, og snakke litt i fred og ro og bare kose (uten at det går videre til mere. Gi han en klem hvis han vil ha nærhet og du er bekvem med dette. For noen mennesker er dette nok til å føle seg nærmere.

Foreslå at du kan komme hjem til han neste gang. Date en stund før dere har sex. Hvis han bare er ute etter det så mister han nok tålmodigheten ganske fort.

Anonymkode: 98e8e...e65

Han har sagt at han vil ha sex fordi han mener at det er en del av å bli kjent med meg. Jeg har mistet interessen for fyren. 

Anonymkode: e5d52...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckboys fuckboys whatcha gonna do, whatcha gonna do when they home for u 😁

Anonymkode: f77ae...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuckboys fuckboys whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for u 😁

Anonymkode: f77ae...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han vil ha sex fordi han mener at det er en del av å bli kjent med meg. Jeg har mistet interessen for fyren. 

Anonymkode: e5d52...305

Skjønner godt at du mistet interessen! Så utrolig usjarmerende av ham! Trøst deg med at nå kjenner du igjen lusa på gangen, good for you!

Anonymkode: d3ff5...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han vil ha sex fordi han mener at det er en del av å bli kjent med meg. Jeg har mistet interessen for fyren. 

Anonymkode: e5d52...305

Esj, så ekkelt. Ikke noe å ta vare på. Men tenk på det jeg skrev til neste gang.

Anonymkode: 98e8e...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...