Gå til innhold

Datene vil ALLTID hjem til meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd at mange av de som jeg har datet alltid inviterer seg selv hjem til meg. Nå var jeg på en date forleden med en som bodde ganske langt unna meg. Han har bil. Jeg har ikke bil tilgjengelig, mulig derfor han tenker sånn, men uansett jeg kan jo komme meg frem med både tog og buss osv. 

Han sa som de andre datene jeg har hatt før:: " til helgen så kan jeg komme å være hos deg". Jeg føler at det hele gjør meg usikker fordi han ikke kan invitere meg hjem til han istedet. Min erfaring er at dater som inviterer seg selv hjem til meg er bare ute etter en ting: sex. Har tenkt å kutte det ut. 

Har dere samme erfaring? 

Anonymkode: e5d52...305

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid besøk mannen først, da ser du om han er rotete eller skitten.

Anonymkode: cbfd9...32f

• Liker 14
Skrevet

Det er jo ikke en date hvis han inviterer seg selv hjem til deg på et onenightstand. Altså, det blir jo temmelig åpenbart hva disse "mannfolka" egentlig er ute etter når de vil "komme å være hos deg" første date. Ikke noe å kaste bort tida på. Og ja, min erfaring tilsier det samme. Så jeg inviterer aldri hjem til meg eller lar menn invitere seg selv. De som prøver på dét avskrives umiddelbart.

• Liker 12
Skrevet

Så frekt. Jeg har aldri opplevd at en mann har invitert seg hjem til meg i første datingperioden.

Anonymkode: 51b54...ab0

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så frekt. Jeg har aldri opplevd at en mann har invitert seg hjem til meg i første datingperioden.

Anonymkode: 51b54...ab0

Jeg har vært på 2 dater med han. Jeg kunne ha latt han få komme på besøk til meg, MEN jeg mister lysten fordi dette minner om hva jeg har opplevd før. Det som jeg risikerer er at jeg aldri får komme å besøke han, og at han KUN vil komme hit. Nei, er nok ikke bare meg som reagerer på det. Jeg synes det er frekkt ja!. Man inviterer seg ikke hjem til noen i første dateperiode. Man inviterer den andre part på besøk. 

Skrevet

Kanskje han tenker det er mindre stress for deg å bare bli hjemme og slippe å dra ut selv?
Eller kanskje han har det rotete hjemme, hehe.
Dette er mine 2 personlige grunner til å besøke folk.... -_-

• Liker 1
Skrevet

Enten vil han bare pule, eller så ser det helt for ærlig lig ut hjemme hos han. 

Anonymkode: 4b11c...3b9

• Liker 5
Skrevet

jævlig* 

Anonymkode: 4b11c...3b9

• Liker 3
Gjest SuperSonic
Skrevet (endret)

Det er lettere å gå ut av leiligheten selv enn å kaste folk ut av sin egen leilighet. 

Endret av SuperSonic
Skrevet (endret)

Spør han ;) 

Endret av Lithe.
Skrevet
2 timer siden, Lithe. skrev:

Han jeg har datet en stund nå har vært mest hjemme hos meg, vi har vært hos han 3 ganger. Jeg tenker ikke så mye over det. Spør han ;) 

Ja, kanskje det ikke er noe galt med det. Er bare meg som er på "hugget". Han skrev et spørsmål til meg : "er det i orden at jeg kommer til deg klokken 22 i kveld?". Jeg skal på jobb lørdagen, så fatter ikke hva han tenker på. Og å komme klokken 22 er litt vel sent etter min mening. Det går jeg ikke med på. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det ikke er noe galt med det. Er bare meg som er på "hugget". Han skrev et spørsmål til meg : "er det i orden at jeg kommer til deg klokken 22 i kveld?". Jeg skal på jobb lørdagen, så fatter ikke hva han tenker på. Og å komme klokken 22 er litt vel sent etter min mening. Det går jeg ikke med på. 

Tydelig at han vil ha sex. Hadde takket pent nei!

• Liker 7
Skrevet

Er jo ikke sikkert han har så mye baktanker?

Selv har jeg nesten alltid hatt besøk hos meg, gjerne første date! Og det er ingen som har prøvd seg på noe, før det har gått både dager og uker:) alt har komt veldig naturlig for begge parter.  

Skrevet
2 minutter siden, Lurvetjofsa skrev:

Tydelig at han vil ha sex. Hadde takket pent nei!

Jeg sa at det var ikke mulig på det klokkeslettet. Jeg skrev at det var for sent å treffes klokken 22. Jeg foreslo for å se reaksjonen: å treffes lørdagen eller søndagen, men da kunne han ikke ;) . Jeg tenker lett at han kun er ute etter sex. Dersom han ønsket noe mer så hadde han nok kunne møttes på et bedre tidsrom og da hadde han vel kunne møtes utenfor hjemmet mitt. Jeg er lei av slike situasjoner. Har akseptert for mye før og det førte til at jeg møtte veggen tilslutt, og derfor aldri igjen. 

• Liker 8
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Soleklar booty call!!

Anonymkode: d3ff5...3f6

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soleklar booty call!!

Enig i det. Nå skylder han på at han trodde at jeg jobbet sent i dag, og at det er derfor han tenkte på å komme så sent. Men jeg tror han brukte annledningen. Jeg jobbet ikke sent og det hadde jeg skrevet tidligere i uken. Men om han hadde oversett det, så kunne han ha møtt meg på dagen på lørdagen eller søndagen. Okey lørdagen var han opptatt, men søndagen kunne han ikke  Jeg regner med at det er en unnskyldning. Dessuten er han veldig ivrig på å komme hjem til meg på neste treff. Jeg blir veldig lei av den ivrigheten hans. Mener det er frekkt å be seg selv hjem til noen uten å foreslå at jeg skal få komme hjem til han å se hvordan han bor osv. Jeg har akseptert for mye av dater før Nå har jeg funnet ut at jeg vil heller bli forever alone enn å innvolvere meg med feile menn. Greit: Jeg kan få sex, men jeg klarer ikke å ha sex uten følelser desverre. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Nå skylder han på at han trodde at jeg jobbet sent i dag, og at det er derfor han tenkte på å komme så sent. Men jeg tror han brukte annledningen. Jeg jobbet ikke sent og det hadde jeg skrevet tidligere i uken. Men om han hadde oversett det, så kunne han ha møtt meg på dagen på lørdagen eller søndagen. Okey lørdagen var han opptatt, men søndagen kunne han ikke  Jeg regner med at det er en unnskyldning. Dessuten er han veldig ivrig på å komme hjem til meg på neste treff. Jeg blir veldig lei av den ivrigheten hans. Mener det er frekkt å be seg selv hjem til noen uten å foreslå at jeg skal få komme hjem til han å se hvordan han bor osv. Jeg har akseptert for mye av dater før Nå har jeg funnet ut at jeg vil heller bli forever alone enn å innvolvere meg med feile menn. Greit: Jeg kan få sex, men jeg klarer ikke å ha sex uten følelser desverre. 

Jeg er helt enig i at forslaget hans i kveld fremstår som en soleklar booty call. Men pass på så du ikke fremstår som altfor streng og prinsipiell. Du skriver at du har dårlige erfaringer fra tidligere men det vet kanskje ikke han? Stol uansett på magefølelsen din :-) Bra at du ikke lar deg overkjøre igjen.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Den 9/2/2016 at 9.23, AnonymBruker skrev:

Til booty calls`en kan du prøve å foreslå noe annet, utenfor hjemmet. Se om han har lyst til å gjøre noe annet, gå på kino for eksempel. Da ser du om han har lyst til å investere tiden sin på deg på en mer seriøs måte.

Endret av Lithe.
Skrevet
5 timer siden, Lithe. skrev:

Ser at dere er i en litt annen situasjon enn oss. Vi har kjent hverandre lenge og er trygge på hverandre, ikke kjærester men vi stresser ikke med det. Vi er mest hjemme hos meg siden jeg har større leilighet, kjøkken og mer plass for oss. 

Til booty calls`en kan du prøve å foreslå noe annet, utenfor hjemmet. Se om han har lyst til å gjøre noe annet, gå på kino for eksempel. Da ser du om han har lyst til å investere tiden sin på deg på en mer seriøs måte.

Jeg skrev en melding om andre dager som jeg kunne treffes. Han må gjøre noe annet med meg for at jeg skal gidde. Jeg gidder ikke å dure på slik som passer for menn lenger. Jeg tar hensyn til hva som passer meg for da slipper jeg å ende opp i situasjoner der jeg føler meg såret. 

Jeg tror faktisk at han er mest ute etter sex. Han bor en og en halvtimes kjøretur unna. Han virker til å være veldig opptatt av å komme hit å treffe meg, men snakker ikke om at jeg kan komme å besøke han. Sier at han ønsker kjæreste, men jeg føler at han er veldig opptatt av å ha sex. Vi har ikke hatt sex, men jeg føler at han er veldig å fokusere på at han ønsker nærhet. 

• Liker 3
Skrevet
Den Thursday, September 01, 2016 at 15.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd at mange av de som jeg har datet alltid inviterer seg selv hjem til meg. Nå var jeg på en date forleden med en som bodde ganske langt unna meg. Han har bil. Jeg har ikke bil tilgjengelig, mulig derfor han tenker sånn, men uansett jeg kan jo komme meg frem med både tog og buss osv. 

Han sa som de andre datene jeg har hatt før:: " til helgen så kan jeg komme å være hos deg". Jeg føler at det hele gjør meg usikker fordi han ikke kan invitere meg hjem til han istedet. Min erfaring er at dater som inviterer seg selv hjem til meg er bare ute etter en ting: sex. Har tenkt å kutte det ut. 

Har dere samme erfaring? 

Er det bare rotehuer du dater? De bor kanskje på gutterommet hos mamma og pappa fortsatt? Eller kåken er lite egnet for damebekjentskaper av andre grunner?.

Anonymkode: 48083...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...