Gjest LoisLane Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Har dere forslag til hva man kan servere en familie med barn som kommer på middagsbesøk. Er ikke så veldig glad i lasagne, og kunne godt tenkt meg noe sprekt selv om det er barn rundt bordet.
diddi Skrevet 14. november 2004 #3 Skrevet 14. november 2004 Det kommer da an på hvor gamle barna er. Sønnen min på 4 elsker fisk og kjøttboller. Også er hjemmelagd pizza godt, spesielt når han har fått sin egen lille. Kjempestas.
Arkana Skrevet 14. november 2004 #4 Skrevet 14. november 2004 Jeg synes taco var en god idé. Uansett synes jeg du bør velge noe hvor ingrediensene er separate, altså ingen gryteretter eller lignende. Mange unger er litt sære og liker ikke ting blandet, eller driver og plukker ut det de ikke liker. Veldig greit med mat de kan plukke selv. Jeg antar de voksne skal spise med også? Hva med tapas? Da kan du lage noen heftige småretter til de voksne, og noen andre litt enklere og evt mildere til de mindre. Hjemmelaget pizza er også en mulighet, lag porsjonspizzaer og sørg for at alle får det de selv vil ha på.
Gjest LoisLane Skrevet 14. november 2004 #5 Skrevet 14. november 2004 Taco var lurt. I og med at vi er seks selv, blir vi fort mange hvis vi ber noen på middag, så jeg ser litt svart på å steke porsjonspizzaer.
Annie Skrevet 16. november 2004 #6 Skrevet 16. november 2004 Jeg sverger alltid til svinestek stekt i leirgryte. Da får du kjempegod saus og kan ha hvilket tilbehør du måtte ønske. Lettvint og billig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå