Gå til innhold

nettdating og valg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står på stedet "vet ikke". Jeg har datet en mann som er interessert i meg fra nettet. Jeg kjenner han ikke, og vil heller ikke avvise han helt, men jeg vet ikke hva jeg vil. Han vil at vi skal hoppe i det og ha sex. Men jeg kjenner han ikke. Han har oppført seg litt teit på noen måter, men alle har negative sider. Jeg liker en del av de positive sidene hans. Men som sagt: det er ikke lett dette med nettdating når man ikke kjenner hveandre og mannen begynner å ville ha fysisk kontakt. Det er det samme som å ha fysisk kontakt med en man ikke kjenner. Noen som har hatt samme problem som meg? Problemer om å bestemme seg å velge bort eller ikke? 

Anonymkode: b0a40...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg står på stedet "vet ikke". Jeg har datet en mann som er interessert i meg fra nettet. Jeg kjenner han ikke, og vil heller ikke avvise han helt, men jeg vet ikke hva jeg vil. Han vil at vi skal hoppe i det og ha sex. Men jeg kjenner han ikke. Han har oppført seg litt teit på noen måter, men alle har negative sider. Jeg liker en del av de positive sidene hans. Men som sagt: det er ikke lett dette med nettdating når man ikke kjenner hveandre og mannen begynner å ville ha fysisk kontakt. Det er det samme som å ha fysisk kontakt med en man ikke kjenner. Noen som har hatt samme problem som meg? Problemer om å bestemme seg å velge bort eller ikke? 

Anonymkode: b0a40...ef5

Nope. Jeg velger de vekk. Hvis de må ha sex fortest mulig så får de finne seg en annen. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke kjenner. Enkelt og greit.

Anonymkode: b5733...3e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat gentle man aktig og mase om sex før en blir kjennt! Gjør det som føles rett for deg, og det virker jo som det ikke føles helt rett her.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et problem i min verden. Om jeg føler at de ikke respekterer meg så dropper jeg dem. Føles det riktig, jeg er interessert og han virker interessert så går jeg videre. Og man har selvfølgelig ikke sex før man føler at det er riktig. Maser han om det så er det full turn off og jeg dropper han. Og mase om sex er i det heletatt heeeelt feil. Sex kommer når det er naturlig i settingen, det er ikke noe som skal planlegges.

Anonymkode: ebaa9...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Jeg velger de vekk. Hvis de må ha sex fortest mulig så får de finne seg en annen. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke kjenner. Enkelt og greit.

Anonymkode: b5733...3e1

Jeg tror at jeg gjør som deg. Jeg tror jeg skal velge han bort. Det er mulig derfor jeg har blitt såret gjennom årene. Jeg har ofte latt menn behandle meg ganske ufint, for så at jeg har blitt dumpet etterpå. 

Anonymkode: b0a40...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han søker one night.. Gjør du så greit hopp i det. Ellers nei takk. Avvis han!

Anonymkode: ac01d...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke så vanskelig å avvise folk. Han virker dessuten som en idiot, ville kuttet han tvert uten en eneste tanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...