Gå til innhold

Verst mulig uflaks i trafikksammenheng.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe veiarbeid på europaveien til jobb, med manuell dirigering. Havnet i kø, fremst var det...hold dere fast...en "tuzker", en bobil, og siden en trailer. Når vi en mil senere kom inn i en 60-sone fra 80-regulert vei, var det ingen...ingen...som tøtsjet bremsene en gang. For vi kjørt jo bare i 50.

Angra fælt at jeg ikke bare sov ti minutter lengre i morges.

Noen som kan toppe denne med bilist-uflaks? :)

Anonymkode: 01ad0...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det gikk veldig sakte til jobb i dag, jeg kunne lett ha sovet ti minutter lengre og kommet frem til samme tid. Det er bare et innlegg der jeg prøver å gjøre frustrasjon om til et lett, sosialt emne med et smil og et blunk. Ikke verre enn det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det gikk veldig sakte til jobb i dag, jeg kunne lett ha sovet ti minutter lengre og kommet frem til samme tid. Det er bare et innlegg der jeg prøver å gjøre frustrasjon om til et lett, sosialt emne med et smil og et blunk. Ikke verre enn det...

Syntes det hørtes ut som en helt normal litt uheldig timing av turen, men ikke nok til å kalle de iflaks og legge opp til at det var verden undergang o_O

Anonymkode: 66b94...33a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uflaks? At bilen naboene mine kjørte traff en hjullaster som havnet i feil kjørebane og to voksne og to barn omkom. Veldig uflaks.

Anonymkode: a661d...f79

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med folk på dette foumet her? Hverken humor, måtehold eller anstand?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk på dette foumet her? Hverken humor, måtehold eller anstand?

Det er da ikke noe humoristisk i innlegget ditt? Bare krisemaksimering og syting over en filleting som mange opplever flere ganger daglig i lange perioder. 

Anonymkode: fce29...032

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har så dårlig tid for å komme frem bare så de kan sitte og kaste bort tiden på KG.

Anonymkode: dfe13...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...