AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #1 Del Skrevet 31. august 2016 Det er noe veiarbeid på europaveien til jobb, med manuell dirigering. Havnet i kø, fremst var det...hold dere fast...en "tuzker", en bobil, og siden en trailer. Når vi en mil senere kom inn i en 60-sone fra 80-regulert vei, var det ingen...ingen...som tøtsjet bremsene en gang. For vi kjørt jo bare i 50. Angra fælt at jeg ikke bare sov ti minutter lengre i morges. Noen som kan toppe denne med bilist-uflaks? Anonymkode: 01ad0...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. august 2016 #2 Del Skrevet 31. august 2016 Hva ville du med det innlegget, bortsett fra å ligge bak en bobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Del Skrevet 31. august 2016 Hva var uflaks med dette? Anonymkode: 66b94...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Del Skrevet 31. august 2016 At det gikk veldig sakte til jobb i dag, jeg kunne lett ha sovet ti minutter lengre og kommet frem til samme tid. Det er bare et innlegg der jeg prøver å gjøre frustrasjon om til et lett, sosialt emne med et smil og et blunk. Ikke verre enn det... Anonymkode: 01ad0...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #5 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det gikk veldig sakte til jobb i dag, jeg kunne lett ha sovet ti minutter lengre og kommet frem til samme tid. Det er bare et innlegg der jeg prøver å gjøre frustrasjon om til et lett, sosialt emne med et smil og et blunk. Ikke verre enn det... Anonymkode: 01ad0...281 Syntes det hørtes ut som en helt normal litt uheldig timing av turen, men ikke nok til å kalle de iflaks og legge opp til at det var verden undergang o_O Anonymkode: 66b94...33a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #6 Del Skrevet 31. august 2016 Uflaks? At bilen naboene mine kjørte traff en hjullaster som havnet i feil kjørebane og to voksne og to barn omkom. Veldig uflaks. Anonymkode: a661d...f79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #7 Del Skrevet 31. august 2016 Hva er det med folk på dette foumet her? Hverken humor, måtehold eller anstand? Anonymkode: 01ad0...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #8 Del Skrevet 31. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med folk på dette foumet her? Hverken humor, måtehold eller anstand? Anonymkode: 01ad0...281 Det er da ikke noe humoristisk i innlegget ditt? Bare krisemaksimering og syting over en filleting som mange opplever flere ganger daglig i lange perioder. Anonymkode: fce29...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #9 Del Skrevet 1. september 2016 Folk har så dårlig tid for å komme frem bare så de kan sitte og kaste bort tiden på KG. Anonymkode: dfe13...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå