AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #21 Skrevet 1. september 2016 Den Tuesday, August 30, 2016 at 20.11, AnonymBruker skrev: Jeg er lesbisk så jeg har ikke sex med menn, men jeg lurer på om menn kan komme flere ganger under sex? Jeg har lest at menns orgasme varer fra 3-10 sekunder, og jeg har sett på film at når en mann kommer tidlig så er man liksom "ferdig". Men... kommer de bare en gang da? Kan ikke menn komme flere ganger som kvinner? Hvis jeg først har sex vil jeg ha tre orgasmer i alle fall. Anonymkode: cd94e...02d Menn kan komme mange ganger, få heftige orgasmer som svime slår enn. Flere som kan få multiorgasmer. Poenget er å få orgasme uten å sprute, da kan gutta også få nesten ubegrenset antall orgasmer. Lysten å stivheten forsvinner ikke, dem blir bare kåtere å kåtere jo flere orgasmer dem får Anonymkode: dadf3...dcd
MissCroft Skrevet 6. september 2016 #22 Skrevet 6. september 2016 De fleste jeg har vært borti har enten vært ferdig for dagen eller trengt en lengre pause etter utløsning, men jeg opplevde at en som jeg sugde en gang kom en gang til, da jeg fortsatte å kose med ham.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #23 Skrevet 6. september 2016 24 minutter siden, MissCroft skrev: De fleste jeg har vært borti har enten vært ferdig for dagen eller trengt en lengre pause etter utløsning, men jeg opplevde at en som jeg sugde en gang kom en gang til, da jeg fortsatte å kose med ham. Er nok ofte normen dette. Er nok mye pga at gutta er utålmodige å jager etter orgasme. Når det går så kollapser de fleste og det er over. Hemmeligheten er at gutta må trene seg opp. Det rr flere måter, en er å trene og å styrke pc muskelen, det er den som vi bruker når vi holder igjen urineringen med. Videre må vi trene oss til å holde igjen orgasmen. Gjøres enkelt ved at vi stopper rett føre orgasme, mange ganger. Jo flere ganger jo mer styrke har enn til å slippe oss svært nær orgasme uten å komme. Kombinasjonen holde igjen pc muskelen i det orgasmen holder på å komme sammen med å stanse rett før, gjør først at vi er svært nære orgasme, ofte i flere timer i strekk. Dette er jo først og fremst svært deilig, ligge å balansere på kanten til orgasme i flere timer. Samtidig gir dette ekstremt kraftige å langvarige orgasmer når det først går etter så lang tid Men, når enn har kommet så langt, er det mulig å stanse spruten. Jeg gjør det ved å stramme igjen pc muskelen å samtidig som jeg vippes over kanten å får orgasme, og uten at jeg spruter. Den orgasmen er litt annerledes, den oppleves mye dypere, mye mer intens å varer mye lengere, ofte 1-2 minutter. Når orgasmen er over, er jeg like kåt å kan bare fortsette å da går det bare noen minutter, så får jeg orgasme igjen. Så lenge jeg stanser spruten, får jeg orgasme med 2-5 minutters mellomrom å kan nesten få ubegrenset antall orgasmer på denne måten. Har selv holdt ut et døgn med denne måten, før tilslutt spruten har kommet Den krever både tålmodighet å karakter styrke å holde igjen lenge. Uansett er belønningen at enn kan holde på lenger og når orgasmen kommer, blir den mye sterkere. Og skulle spruten komme, vil ofte gutten være så kåt at han bare kan fortsette å sprute på nytt etter kort tid. Et annet knep er i perioden han trener pc muskelen er at dama hjelper til. Hun trykker 2 fingre hardt inn i mellomkjøttet mellom rumpa og ballefestet. Må holde hardt å dette stanser spruten. Noen ganger varer orgasmen så lenge jenta klarer å holde presset oppe. Jo lenger hun holder, jo lengre tid varer orgasmen Anonymkode: dadf3...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #24 Skrevet 6. september 2016 Jeg pleier å gå inn og ut døra et par tre ganger før jeg kler av meg skoene. Tror det er tvangstanker? Anonymkode: ea850...54d
Sphere Skrevet 6. september 2016 #25 Skrevet 6. september 2016 Ja, men har blitt lengre pauser mellom med alderen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #26 Skrevet 9. september 2016 Den 6.9.2016 at 13.24, Sphere skrev: Ja, men har blitt lengre pauser mellom med alderen. Jeg har en som kommer etter få sekunder og er klar igjen rett etterpå . Han er 56 Anonymkode: 62a0d...294
Reg Skrevet 9. september 2016 #27 Skrevet 9. september 2016 Da jeg var svært ung og svært ivrig etter å tilfredsstille kjæresten, holdt jeg det gående etter min egen utløsning slik at hun fikk orgasme. Ereksjonen holdt, men jeg trengte 15-20 minutters pause før neste omgang. Vi hadde stort sett to runder hver gang den første tiden, men det er mange år siden - én orgasme pr samleie har vært fullt tilstrekkelig så lenge jeg kan huske (er i 60-årene).
Gjest OxBall Skrevet 10. september 2016 #28 Skrevet 10. september 2016 Har klart 5 ganger etter hverandre, for 3 år siden. Lå i sofaen og klådde på hverandre, og hun sugde og svelget 5 ganger i løpet av en kveld. Ca 5 min etter sprut, var penis klar for mer action.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. september 2016 #29 Skrevet 11. september 2016 Den 6.9.2016 at 10.11, AnonymBruker skrev: Er nok ofte normen dette. Er nok mye pga at gutta er utålmodige å jager etter orgasme. Når det går så kollapser de fleste og det er over. Hemmeligheten er at gutta må trene seg opp. Det rr flere måter, en er å trene og å styrke pc muskelen, det er den som vi bruker når vi holder igjen urineringen med. Videre må vi trene oss til å holde igjen orgasmen. Gjøres enkelt ved at vi stopper rett føre orgasme, mange ganger. Jo flere ganger jo mer styrke har enn til å slippe oss svært nær orgasme uten å komme. Kombinasjonen holde igjen pc muskelen i det orgasmen holder på å komme sammen med å stanse rett før, gjør først at vi er svært nære orgasme, ofte i flere timer i strekk. Dette er jo først og fremst svært deilig, ligge å balansere på kanten til orgasme i flere timer. Samtidig gir dette ekstremt kraftige å langvarige orgasmer når det først går etter så lang tid Men, når enn har kommet så langt, er det mulig å stanse spruten. Jeg gjør det ved å stramme igjen pc muskelen å samtidig som jeg vippes over kanten å får orgasme, og uten at jeg spruter. Den orgasmen er litt annerledes, den oppleves mye dypere, mye mer intens å varer mye lengere, ofte 1-2 minutter. Når orgasmen er over, er jeg like kåt å kan bare fortsette å da går det bare noen minutter, så får jeg orgasme igjen. Så lenge jeg stanser spruten, får jeg orgasme med 2-5 minutters mellomrom å kan nesten få ubegrenset antall orgasmer på denne måten. Har selv holdt ut et døgn med denne måten, før tilslutt spruten har kommet Den krever både tålmodighet å karakter styrke å holde igjen lenge. Uansett er belønningen at enn kan holde på lenger og når orgasmen kommer, blir den mye sterkere. Og skulle spruten komme, vil ofte gutten være så kåt at han bare kan fortsette å sprute på nytt etter kort tid. Et annet knep er i perioden han trener pc muskelen er at dama hjelper til. Hun trykker 2 fingre hardt inn i mellomkjøttet mellom rumpa og ballefestet. Må holde hardt å dette stanser spruten. Noen ganger varer orgasmen så lenge jenta klarer å holde presset oppe. Jo lenger hun holder, jo lengre tid varer orgasmen Anonymkode: dadf3...dcd Dette høres da fryktelig tidskrevende ut. De fleste har jo ikke tid til flere timers samleie hver dag. Da sverger jeg til korte heftige med mye sprut, fremfor laaange samleier uten sprut. Er jo spruten som er selve deiligheten Men vi er alle forskjellige så har man tid og lyst, så kjør på
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #30 Skrevet 12. september 2016 Gikk på en smell for noen måneder siden. Kona hadde ikke vært så kåt en periode så skulle hun på fest med noen venninner. Jeg var hjemme og slappet av . La meg til å sove rundt 01.00. Lå der alene og tok meg en liten håndjager for lettere å sove. Regna ikke med at det blei noe alikevel. For trøtt, for full. pick an excuse. Men neida. Kl. 03:00 kommerr hun hjem. Sover du? spør hun. Ikke nå lenger svarer jeg. Så drar hun av meg dyna og gir meg en blowjob og så vil hun ha analsex.!! Klarte omtrent ikke å bli stiv nok til å trykke den inn. Men henta meg inn etterhvert. Note too meg self. Ikke runk hvis dama kommer hjem full kort tid etter... merker at jeg nærmer meg 50. Anonymkode: f4465...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå