AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Jeg har i mange år slitt med kløe i øret. Og smerter. For et par år siden tettet de seg og jeg hørte tidvis litt dårlig. For et år siden dro jeg til legen. De mente det var mye ørevoks og ørene ble skylt. Dette skulle løse problemet. Men kløen ga seg aldri og den er verre enn noen gang. Noen ganger når jeg klør hørers en klikkelyd fra øret. Den lyden er ikke bare i mitt hode. Folk har reagert. Det er så ille at det er fysisk umulig å ikke klø. Blir også sårt i øret. Selv om jeg for det meste kun klør ved å trykke utenpå den tappen forann øret. Og aldri q-tip i øret. Nå er det så dårlig stilt med øret at jeg hører svært dårlig. Og problemer med å fokusere ved mye mye bakgrunnsstøy. Vet jeg burde oppsøke lege. Men legen var så bestemt på at det kun var ørevoks. Og jeg er redd legen nekter å sende meg til en ønh spesialst. Ettersom jeg vet det ikke funker å skylle det. Jeg har aldri hatt ørebetennelse eller noe problemer med ørene før. Noen som har opplevd dette og kan gi meg deres erfaringer og råd? Vet ingen er lege her. Men jeg klikker snart. Anonymkode: dc0c7...fa7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå