AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Hei! Jeg har slitt med en slags murring/kribling i knærne mine i snart 6 år nå. Det føles ut som smertene kommer fra dypt inne i selve beinet. Det blir heller ikke værre å bøye eller gå/springe. Noe jeg syns er litt rart at Ibux eller Paracet tar nesten alltid smertene. Det tyder jo på at noe er galt? Smertene er noe som kommer og når det vil. Helt tilfeldig hvilket kne som får smertene. Kan være begge også. Smertene kan komme oftere etter trening Jeg har ofte tenkt på om dette er RLS (restless legs) men ikke alle mine symptomer stemmer. Jeg har ikke trang til å røre på føttene og jeg har heller ikke smerter i legger som er det mest vanlige. Smertene mine blir heller ikke lindret ved å bevege meg Hvis jeg har vondt i knewt og presser rundt kneskålen kan det noen ganger bli værre. Det føles også ut som at smerte flytter seg nedover foten hvis jeg gjør dette. Kan det være nerver? Smertene mine er likt nervesmerter Når jeg var 12 hadde jeg veldig vondt i knærne. Ikke sånn vondt som jeg har nå, det var mer som muskelvondt. Dette var pga håndball. Kan dette være en grunn til at jeg sliter sånn nå? Har noen opplevd eller slitet med det samme? Har noen nå tips? Fikk MR-resultater tilbake idag. De viste ingenting på begge knær. Takk på forhånd :D Anonymkode: b2483...4b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå