AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #21 Skrevet 13. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på konsultasjon hos Morten Haug på Aleris. Og han så på nesa mi i 5 minutter (heldigvis gratis konsultasjon) og veldig negativ (Her er det ikke mye som kan gjøres) osv. Så konklusjonen hans var det. jeg ble veldig skuffet for er vel alltid noe? har da sett kjendiser operere nesene sine hundre ganger finere. Så lurer veldig på om jeg skal få en second opinion hos noen men hvem? Hvem er det som er veldig flinke? Hørt han Morten er det men ble sykt skuffet over han.... Anonymkode: ba838...d55 Samme erfaring med den kirurgen. Hva med Dr. Tvedt på Akademiklinikken? Har ikke vært til han selv enda da jeg bor i motsatt kant av landet. Ellers er det også folk som skryter av Dr. Emmes i Bergen. Anonymkode: 9769d...f4c
Lea93 Skrevet 17. mai 2017 #22 Skrevet 17. mai 2017 Jeg er nå på dag to post op. hos Aleris med Morten Haug. Har følt meg trygg hele veien, og er sykt spent på å ta av "gipsen"/skinnen til nese uke! Han ville gjøre mindre enn det jeg først trodde var nødvendig for det resultatet jeg ville ha, men føler likevel at han forsto hva jeg ville oppnå og at jeg får det resultatet jeg var ute etter. Så langt vil jeg anbefale klinikken, men kan selvsagt si mer etter Onsdag, og enda mer når hevelsen går ordentlig ned. Bare å komme med spørsmål om det skulle være noe
Queengirl Skrevet 18. mai 2017 #23 Skrevet 18. mai 2017 14 timer siden, Lea93 skrev: Jeg er nå på dag to post op. hos Aleris med Morten Haug. Har følt meg trygg hele veien, og er sykt spent på å ta av "gipsen"/skinnen til nese uke! Han ville gjøre mindre enn det jeg først trodde var nødvendig for det resultatet jeg ville ha, men føler likevel at han forsto hva jeg ville oppnå og at jeg får det resultatet jeg var ute etter. Så langt vil jeg anbefale klinikken, men kan selvsagt si mer etter Onsdag, og enda mer når hevelsen går ordentlig ned. Bare å komme med spørsmål om det skulle være noe Hei! Så bra! Jeg opererte selv i oktober 2016, å er veldig fornøyd med resultatet jeg fikk hos Ivan hos Aleris!:) Jeg var og kjempe spent på å ta av gipsen husker jeg, men gikk kjempe fint!:) 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #24 Skrevet 18. mai 2017 7 timer siden, Queengirl skrev: Hei! Så bra! Jeg opererte selv i oktober 2016, å er veldig fornøyd med resultatet jeg fikk hos Ivan hos Aleris!:) Jeg var og kjempe spent på å ta av gipsen husker jeg, men gikk kjempe fint!:) Hva gjorde du med nesen, altså hva var problemet før operasjonen? Hvordan har pust og luktesans vært etter operasjonen? Anonymkode: 9769d...f4c
Lea93 Skrevet 19. mai 2017 #25 Skrevet 19. mai 2017 På Thursday, May 18, 2017 den 13.49, Queengirl skrev: Hei! Så bra! Jeg opererte selv i oktober 2016, å er veldig fornøyd med resultatet jeg fikk hos Ivan hos Aleris!:) Jeg var og kjempe spent på å ta av gipsen husker jeg, men gikk kjempe fint!:) Utrolig spent på resultatet selv! Jeg har fjernet en usymetrisk hump. Føler av en eller annen grunn at det er det "letteste" innen nesekirurgi, og at legene som regel har aller mest erfaring med det..så håper det er noe resultatet reflekterer! Har du sett mye forandring siden du fjernet gipsen? Altså mest de første ukene etter du fjernet kanskje?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #26 Skrevet 20. mai 2017 På 9.10.2016 den 17.22, AnonymBruker skrev: Får en Michael Jackson nese alle mann. Anonymkode: 54c28...3b6 Enig. Slike operasjoner ender opp med at alle har samme nesen og ansiktet mister karaktertrekk Anonymkode: 1223f...e47
Lea93 Skrevet 20. mai 2017 #27 Skrevet 20. mai 2017 Hvis utseende ikke er så viktig, hva er problemet med at "alle ser like ut"? Ingen som spurte om meninger for eller i mot neseoperasjon her uansett, ikke det dette innlegget tar for seg;) 1
Gjest vohnah Skrevet 4. oktober 2017 #28 Skrevet 4. oktober 2017 Ser at denne tråden begynner å bli noen mnd gammel, men jeg tenker å operere nesen min neste år. Ser at flere anbefaler Ivan her, er det noen som ville delt før og etter-bilde? Har tenkt på å operere nesen min i alt for mange år, og eneste grunnen til at det har tatt så lang tid er fordi jeg er dritredd for å ikke bli fornøyd Eller at noe går galt. Ønsker å operere vekk en ganske så synlig hump og gjøre nesen en del smalere.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #29 Skrevet 5. oktober 2017 9 timer siden, vohnah skrev: Ser at denne tråden begynner å bli noen mnd gammel, men jeg tenker å operere nesen min neste år. Ser at flere anbefaler Ivan her, er det noen som ville delt før og etter-bilde? Har tenkt på å operere nesen min i alt for mange år, og eneste grunnen til at det har tatt så lang tid er fordi jeg er dritredd for å ikke bli fornøyd Eller at noe går galt. Ønsker å operere vekk en ganske så synlig hump og gjøre nesen en del smalere. Jeg opererte hos Ivan i januar og er kjempe fornøyd med resultatet! Jeg fjernet humpen på neseryggen (jeg hadde også en ganske synlig hump) også løftet jeg nesetippen. Humpen er helt borte, nå har jeg en nese med litt svai, som var akkurat det jeg ville ha 😃 Ivan er også veldig opptatt av at det skal se naturlig ut, som også er veldig bra! 😊 Anonymkode: 21092...a3f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #30 Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan er risiko for å få dårligere luftgjennomstrømming eller svakere slimhinner? og hva koster det hos Ivan nå? Er det mye ekstra utgfiter før og etter i forbindelse med konsultasjon og stelling av nesen etter operasjon osv? Og det som holder meg mest tilbake er at jeg bruker briller, så er avhengig av at briller kan ligge stødig. Ser på nesen til Isabell Raad for eksempel og hun må jo gå med solbrillene helt nede på neseborene! :O Anonymkode: ba05d...e8b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #31 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er risiko for å få dårligere luftgjennomstrømming eller svakere slimhinner? og hva koster det hos Ivan nå? Er det mye ekstra utgfiter før og etter i forbindelse med konsultasjon og stelling av nesen etter operasjon osv? Og det som holder meg mest tilbake er at jeg bruker briller, så er avhengig av at briller kan ligge stødig. Ser på nesen til Isabell Raad for eksempel og hun må jo gå med solbrillene helt nede på neseborene! :O Anonymkode: ba05d...e8b Jeg kjenner at jeg føler meg konstant tett i nesen, men det skal visst være hevelse og gå ned etterhvert, om jeg har fortsått det rett 😊 svakere slimhinner vet jeg ikke.. Jeg betalte 38 000, som han mente var prisen på en «standard» neseoperasjon! Jeg fikk gratis konsultasjon den gangen, og betalte ca 200-300 kr av resepter osv, så det var ikke mye ekstra kostnader utenom operasjonen. Jeg bruker solbriller som normalt og bruker briller når jeg studerer. Har ikke hatt noe problemer med det, men det kommer vel sikkert an til hver enkelt 🤔 Anonymkode: 21092...a3f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #32 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har noen spørsmål. Dere som opererer, dere vet at eventuelle barn kanskje vil arve "før-nesen" deres og ikke den dere har nå? Hva vil dere si til dem når de er voksne nok - at de ikke er pene fordi de har en hump på/bred nese? (Hva er greia med å få en oppstoppernese? Det er jo ikke noe pent å se rett inn i neseborene. Ser jo ut som en gris for å si det sånn. Tenker på Christina Ricci i "Penelope", eller hun her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3134571/Beauty-queen-begs-Botched-surgeons-fix-pig-nose-enormous-nostrils-ex-boyfriend-forced-undergo-rhinoplasty.html Eller så kan man jo tro man har noen av disse problemene: http://www.rightdiagnosis.com/symptoms/upturned_nose/causes.htm ) Har bare sett så ufattelig mange som har det sånn og alt jeg ser er en menneskelig gris dessverre. Totalt turnoff. Anonymkode: e7ce9...fac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #33 Skrevet 5. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner at jeg føler meg konstant tett i nesen, men det skal visst være hevelse og gå ned etterhvert, om jeg har fortsått det rett 😊 svakere slimhinner vet jeg ikke.. Jeg betalte 38 000, som han mente var prisen på en «standard» neseoperasjon! Jeg fikk gratis konsultasjon den gangen, og betalte ca 200-300 kr av resepter osv, så det var ikke mye ekstra kostnader utenom operasjonen. Jeg bruker solbriller som normalt og bruker briller når jeg studerer. Har ikke hatt noe problemer med det, men det kommer vel sikkert an til hver enkelt 🤔 Anonymkode: 21092...a3f Takk for svar! Mener du at du fremdeles føler deg konstant tett i nesen etter operasjonen i januar?! Skal ikke hevelsen og alt være ferdig helbredet etter 4 mnd? Anonymkode: ba05d...e8b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #34 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen spørsmål. Dere som opererer, dere vet at eventuelle barn kanskje vil arve "før-nesen" deres og ikke den dere har nå? Hva vil dere si til dem når de er voksne nok - at de ikke er pene fordi de har en hump på/bred nese? (Hva er greia med å få en oppstoppernese? Det er jo ikke noe pent å se rett inn i neseborene. Ser jo ut som en gris for å si det sånn. Tenker på Christina Ricci i "Penelope", eller hun her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3134571/Beauty-queen-begs-Botched-surgeons-fix-pig-nose-enormous-nostrils-ex-boyfriend-forced-undergo-rhinoplasty.html Eller så kan man jo tro man har noen av disse problemene: http://www.rightdiagnosis.com/symptoms/upturned_nose/causes.htm ) Har bare sett så ufattelig mange som har det sånn og alt jeg ser er en menneskelig gris dessverre. Totalt turnoff. Anonymkode: e7ce9...fac Det der har jo ikke så mye med nesefasongen å gjøre, men plassering av neseborene.... Om man bare mer om retting på neserygg så vil jeg ikke tro det påvirker neseborene på den måten der (?) Her har de jo skjært av deler av nesevingene også. Anonymkode: ba05d...e8b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #35 Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Mener du at du fremdeles føler deg konstant tett i nesen etter operasjonen i januar?! Skal ikke hevelsen og alt være ferdig helbredet etter 4 mnd? Anonymkode: ba05d...e8b Ja, jeg er tett enda etter operasjonen Jeg mener å ha hørt at man kan være hoven på innsiden av nesen, opptil et år etterpå? Nå ble jeg veldig usikker Skal på kontroll snart, så da skal jeg spørre Ivan Anonymkode: 21092...a3f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #36 Skrevet 5. oktober 2017 Både jeg og min venninne har operert hos 2 forskjellige kirurger og vi ser minimal forskjell på nesene. Waste of money med andre ord. Anonymkode: a9438...d38
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #37 Skrevet 5. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen spørsmål. Dere som opererer, dere vet at eventuelle barn kanskje vil arve "før-nesen" deres og ikke den dere har nå? Hva vil dere si til dem når de er voksne nok - at de ikke er pene fordi de har en hump på/bred nese? (Hva er greia med å få en oppstoppernese? Det er jo ikke noe pent å se rett inn i neseborene. Ser jo ut som en gris for å si det sånn. Tenker på Christina Ricci i "Penelope", eller hun her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3134571/Beauty-queen-begs-Botched-surgeons-fix-pig-nose-enormous-nostrils-ex-boyfriend-forced-undergo-rhinoplasty.html Eller så kan man jo tro man har noen av disse problemene: http://www.rightdiagnosis.com/symptoms/upturned_nose/causes.htm ) Har bare sett så ufattelig mange som har det sånn og alt jeg ser er en menneskelig gris dessverre. Totalt turnoff. Anonymkode: e7ce9...fac Enig i at slike griseneser er lite pent,men det er jo ikke mange som har slike neser etter operasjon synes jeg da.Og ikke alle neseoperasjoner skyldes arvelighet heller.Jeg fjernet selv en hump jeg har fått pga en skade i barndommen.I tillegg ble det oppdaget under selve operasjonen at neseskilleveggen inni nesen var skjev,så da fikk jeg rettet opp det også. Anonymkode: 3439e...15c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå