Gå til innhold

Arr og plaster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var nettopp å fjernet noen sting. Hadde gledet meg til å dusje uten å tenke på å skifte til tørt plaster. Men etter stingfjerningen fikk jeg nytt plaster og beskjed om at det burde sitte en uke.

Hva er forskjellen på med og uten plaster etter stingfjerning?

Anonymkode: edb72...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at dette kanskje vil bedre utseendet på arret noe. Men hvor mye fra eller til kan det gjøre? Har jo stripset det.med tape uansett...

Skrevet

Bump!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var nettopp å fjernet noen sting. Hadde gledet meg til å dusje uten å tenke på å skifte til tørt plaster. Men etter stingfjerningen fikk jeg nytt plaster og beskjed om at det burde sitte en uke.

Hva er forskjellen på med og uten plaster etter stingfjerning?

Du skal dusje uten at plasteret blir vått, når du har fått beskjed om at plasteret bør sitte en uke.

På apoteket får du kjøpt dusjbeskyttelse som du fester over plasteret slik at plasteret ikke blir vått.

Anonymkode: 9a2f2...a46

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal dusje uten at plasteret blir vått, når du har fått beskjed om at plasteret bør sitte en uke.

På apoteket får du kjøpt dusjbeskyttelse som du fester over plasteret slik at plasteret ikke blir vått.

Her https://www.apotek1.no/produkter/norgesplaster-dusj--og-badefilm-15cmx1m-1stk-902257p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...