AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #1 Skrevet 30. august 2016 Var nettopp å fjernet noen sting. Hadde gledet meg til å dusje uten å tenke på å skifte til tørt plaster. Men etter stingfjerningen fikk jeg nytt plaster og beskjed om at det burde sitte en uke. Hva er forskjellen på med og uten plaster etter stingfjerning? Anonymkode: edb72...b04
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Antar at dette kanskje vil bedre utseendet på arret noe. Men hvor mye fra eller til kan det gjøre? Har jo stripset det.med tape uansett... Anonymkode: edb72...b04
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp å fjernet noen sting. Hadde gledet meg til å dusje uten å tenke på å skifte til tørt plaster. Men etter stingfjerningen fikk jeg nytt plaster og beskjed om at det burde sitte en uke. Hva er forskjellen på med og uten plaster etter stingfjerning? Anonymkode: edb72...b04 Du skal dusje uten at plasteret blir vått, når du har fått beskjed om at plasteret bør sitte en uke. På apoteket får du kjøpt dusjbeskyttelse som du fester over plasteret slik at plasteret ikke blir vått. Anonymkode: 9a2f2...a46 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal dusje uten at plasteret blir vått, når du har fått beskjed om at plasteret bør sitte en uke. På apoteket får du kjøpt dusjbeskyttelse som du fester over plasteret slik at plasteret ikke blir vått. Anonymkode: 9a2f2...a46 Her https://www.apotek1.no/produkter/norgesplaster-dusj--og-badefilm-15cmx1m-1stk-902257p Anonymkode: 9a2f2...a46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå