AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #21 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bra at det kommer ut, det er nok en byll. Rens gjerne etterpå med pyrisept e.l. Anonymkode: 1827d...5e7 Hva slags byll kan det være? Farlig ? TS Anonymkode: 7af8a...3dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #22 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags byll kan det være? Farlig ? TS Anonymkode: 7af8a...3dd Ofte er det gule stafylokokker som utvikler byller, men relativt vanlig bakterie som finnes i omgivelser. Lager ofte hudinfeksjoner. Noen er bærere, men friske. Den resistente varianten kalles mrsa. Om det ikke gir seg etter at den er tømt, så ville jeg i hvert fall oppsøkt lege. Men en byll som tømmer seg er tegn på at infeksjonen kan være på vikende front. Anonymkode: 1827d...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #23 Skrevet 3. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ofte er det gule stafylokokker som utvikler byller, men relativt vanlig bakterie som finnes i omgivelser. Lager ofte hudinfeksjoner. Noen er bærere, men friske. Den resistente varianten kalles mrsa. Om det ikke gir seg etter at den er tømt, så ville jeg i hvert fall oppsøkt lege. Men en byll som tømmer seg er tegn på at infeksjonen kan være på vikende front. Anonymkode: 1827d...5e7 Idag føles det helt fint og ser fint ut. Kan gå og sitte uten problemer. Får se det an til mandag morgen. Hadde egentlig bedt meg fri fra jobb. Legen sa jeg måtte ringe mandag morgen og få hastetime, men da er det kanskje ikke så akutt lenger.. Hvis kulen tømte seg? Tusen takk for svar forresten, litt skummelt dette her:) TS Anonymkode: 7af8a...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #24 Skrevet 3. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Idag føles det helt fint og ser fint ut. Kan gå og sitte uten problemer. Får se det an til mandag morgen. Hadde egentlig bedt meg fri fra jobb. Legen sa jeg måtte ringe mandag morgen og få hastetime, men da er det kanskje ikke så akutt lenger.. Hvis kulen tømte seg? Tusen takk for svar forresten, litt skummelt dette her:) TS Anonymkode: 7af8a...3dd Skjønner godt det. Du får se an formen og få time om det fremdeles er symptomer. God bedring Anonymkode: 1827d...5e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå