Gå til innhold

Chatting på Tinder/happn etc

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, pika skrev:

Sliter med å forstå gutter/menn jeg.....

Jeg synes det er interessant å sette seg inn i disse forskjellene mellom kjønnene. Menn er mer sånn løsningsorientert og responderer på kalde harde fakta, mens damer er mye mer på følelser som kan forandre seg fra et øyeblikk til det neste. Derfor menn ofte blir frustrert over damer som "flaker" fordi at for ham er en avtale om å treffes på nivå med et "business" møte, mens for henne føles det riktig når hun sa ja til å treffes, men så føles det kanskje helt annerledes når dagen kommer. 

Menn prøver å finne løsningen på en konflikt/hvorfor hun er sur med å spørre henne ut, mens det beste hadde vært å vise affeksjon med handling ; øyekontakt,et smil, en klem,  en liten dans etc. 

Leser en bra bok som heter "way of the superior man" som er lærerikt og går inn på mye av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Stiigen skrev:

Jeg synes det er interessant å sette seg inn i disse forskjellene mellom kjønnene. Menn er mer sånn løsningsorientert og responderer på kalde harde fakta, mens damer er mye mer på følelser som kan forandre seg fra et øyeblikk til det neste. Derfor menn ofte blir frustrert over damer som "flaker" fordi at for ham er en avtale om å treffes på nivå med et "business" møte, mens for henne føles det riktig når hun sa ja til å treffes, men så føles det kanskje helt annerledes når dagen kommer. 

Menn prøver å finne løsningen på en konflikt/hvorfor hun er sur med å spørre henne ut, mens det beste hadde vært å vise affeksjon med handling ; øyekontakt,et smil, en klem,  en liten dans etc. 

Leser en bra bok som heter "way of the superior man" som er lærerikt og går inn på mye av dette.

Nå har ikke jeg hatt disse appene sånn super lenge, men jeg vil gjerne møte de jeg chatter med der. Uansett om det er aktuelt med dating/vennskap/ff/ons så vil jeg møte personen for å se hva slags kjemi vi har.. Så jeg sier ja til å møte noen eller om jeg spør noen om å møtes så er det jo fordi jeg faktisk vil møte de.

Jeg syns egentlig alle bare kan være ærlige og si hva de egentlig vil!

Skrevet
Den 8/30/2016 at 10.24, AnonymBruker skrev:

Føler egentlig at både på Tinder og i Real-life så er det absolutt null-toleranse for feil. Hvis ikke jeg som mann gjør alt 100% riktig i samtaler/interaksjon, så mister jeg henne for alltid. En feil, og det er over. I ca 1/20 kvinner så kan man slippe unna med en ørliten tabbe uten at de går. 

Tror ikke det er nulltoleranse for feil. Kanskje du bare gjør veldig mye feil, men vet det ikke selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...