Gå til innhold

Nå nektes muslimer servering

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Gothminister skrev:

Du forstår ikke problemstillingen. Frankrike er under angrep av islam.

Du forstår deg ikke på verden. Trist

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er forkastelig. Skal vi ha dem til å respekter oss, må vi respektere dem. Det er ikke alle muslimer som støtter terrorister. Hadde de gjort det, hadde de ikke rømt fra landet sitt

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Sparks skrev:

Du forstår deg ikke på verden. Trist

Nå kan det nok diskuteres hvem som ikke forstår. Du som ikke en gang har fått med deg at Frankrike er under angrep.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

Det der er forkastelig. Skal vi ha dem til å respekter oss, må vi respektere dem. Det er ikke alle muslimer som støtter terrorister. Hadde de gjort det, hadde de ikke rømt fra landet sitt

Det er helt riktig det, kun noen få i det store av muslimene støtter angrepene på Frankrike. Men er man under samme ideologi som angriperne, da har man et ansvar.

• Liker 1
Skrevet

Du ber meg få kunnskap? Tenk å være så trangsynt og se muslimer som fiender overalt. Syntes mer synd på sånne som deg. Dag inn og dag ut ser jeg deg kommentere muslimer. Hva med at DU får kunnskap og lærer at de fleste muslimer forkaster terror og at terroristene er de som misbruker religionen deres. Den kunnskapen du har vil jeg holde meg langt unna. Vil ikke bli paranoid og redd for for hva muslimene kan finne på. Please mann, hjelp deg selv :) Det kan neppe være sunt å holde på sånn i fritiden. Gå ut og møt muslimer. Jeg gjorde det og jeg skal love deg at jeg la bort fordommene mine.  

Anonymkode: 433df...a12

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ber meg få kunnskap? Tenk å være så trangsynt og se muslimer som fiender overalt. .  

Ja du bør få litt mer av det. Frankrike er under angrep, noe du velger å ignorere, eller ikke forstår? Hvorfor skulle jeg være redd muslimer? De har ikke angrepet meg og alle de muslimene jeg kjenner er flotte mennesker og fredelige. Men de under den ideologien som angriper Frankrike. Det er tydeligvis vanskelig for godt bortskjemte Nordmenn og forstå.

Skrevet (endret)

Dere som sammenligner to muslimer som ble bedt om å spise et annet sted med jødeforfølgelser, hva sammenligner dere egentlig dette med?

Sev om, ja selv om alle muslimene skulle repatrieres fra Frankrike, så ville det ikke vært som Holocaust.

Endret av Nori
Slettet kopibeskyttet innhold
Skrevet

Men hva vil du at jeg skal forstå? Belær meg og andre det du kan. Kanskje jeg kan lese meg opp til å se to sider av en sak og ikke kun den ene og favorisere den ene siden så mye at jeg glemmer å se på den andre siden. Det er ofte det du gjør. Så ja, Frankrike er under angrep av hvem da? Alle muslimene i Frankrike eller promille av noen ekstreme? Du trenger ikke svare. Skal sjekke det opp selv. God kveld videre :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
21 minutter siden, ops2 skrev:

Dere som sammenligner to muslimer som ble bedt om å spise et annet sted med jødeforfølgelser, hva sammenligner dere egentlig dette med?

Sev om, ja selv om alle muslimene skulle repatrieres fra Frankrike, så ville det ikke vært som Holocaust.

Hvis man fortsetter å lukke øynene for at noen muslimer blir behandlet råttent så får man slike tilstander som 2. verdenskrig igjen. Le godt nu i dag, men lukker vi øynene og slutter å se mennesker for hva de er så ja da blir det ikke lenge til 3. verdenskrig.

Endret av Nori
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva vil du at jeg skal forstå?

Før man dømmer de Franske som stenger ute muslimer og ser på alle muslimer som potensielle fiender. Så må man forstå de følelser de sitter med. Deres land har flere ganger blitt angrepet av, muslimer. Derfor velger enkelte av dem å stenge dem ute. Det er lett for politisk korrekte i Norge å skrike rasisme og diskriminering. For vi har ikke opplevd det disse har. Tror ingen reagerer om en med ABB sin ideologi skulle blitt nektet et sted eller faktisk diskriminert.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men lukker vi øynene og slutter å se mennesker for hva de er så ja da blir det ikke lenge til 3. verdenskrig.

Ville du sagt det samme om ABB sine tilhengere, eller nazister? For de er også mennesker på godt og vondt. Men de har en ideologi som de tror på.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvor historie løs går det an å bli. Å sammenligne islamkritikk med jødeforfølgelsen på 30/40 tallet er temmelig grovt, det er faktisk forskjell på folkemord av et folkeslag og rettmessig kritikk av en religion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...