AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #41 Skrevet 5. september 2016 Hold unger unna sexlivet deres. Også synes jeg det kanskje er litt rart om han ikke kan få orgasme uten å påføre noe smerte. Høres forferdelig ut. Også forstår jeg ikke hvorfor han vil prøve å konvertere "deg" til å bli glad i bdsm, når det finnes mange som har denne legningen på f.eks. fetlife osv.. For det virker jo som det er veldig dealbreaker for han. Anonymkode: 7d4eb...336 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #42 Skrevet 5. september 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold unger unna sexlivet deres. Også synes jeg det kanskje er litt rart om han ikke kan få orgasme uten å påføre noe smerte. Høres forferdelig ut. Også forstår jeg ikke hvorfor han vil prøve å konvertere "deg" til å bli glad i bdsm, når det finnes mange som har denne legningen på f.eks. fetlife osv.. For det virker jo som det er veldig dealbreaker for han. Anonymkode: 7d4eb...336 ja... ikke vet jeg... vi er nok ganske så betatt og har en veldig god kjemi. Jeg hadde virkelig virkelig aldri trodd dette var noe for han. Det jeg har følt er at vi liker hverandre på andre plan enn det seksuelle. Slik at den opprinnelige tiltrekningen ikke handlet om det seksuelle. Så det handler kanskje ikke om å omvende meg, men at han vil så gjerne at jeg skal i det minste gi det en sjangse. Nå har jeg vært så avvisende til denne type sex så lenge at han har gått litt lei. Føler seg nok avvist han også, selv om det ikke er helt slik jeg har ment det. ingen innsats for å treffes nå i helgen fra hans side iallefall. Men men. TS Anonymkode: ff251...2a9
SlemUlv Skrevet 6. september 2016 #43 Skrevet 6. september 2016 har du forresten for snakket ut skikkelig med ham? eller trakk han seg unna fordi du var så avvisende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå