Gå til innhold

Til damer: Dirty/Dickpics på snap


Gjest Jay

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de gjøre det? Pga ei jente som liker å høre at menn kommer????????????????????????

Anonymkode: 01ebc...381

Skjønte ikke den helt jeg heller...... Får henvendelser av damer om å sende sprute videoer, men det syntes jeg er litt ekkelt selv..... Men å ringe til tlf.svarer for å stønne var noe nytt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut at hvis en mann åpner en samtale med å spørre om en har Snap, kommer han til å vise frem utstyret sitt innen fem minutter, maks. Så, hvis noen spør, har jeg offisielt ikke Snapchat.

Jeg pleier egentlig, når jeg ender med å få et fordi noen ikke greier la være å sende det, bare å tenke at selv om et kjønnsorgan gjør seg bra i rett kontekst, tar den seg ikke særlig godt ut på bilder. Den er jo ikke...vakker! :laugh: 

En fyr som sender sånt sørger i samme slengen for å utelukkke at jeg kommer til å ønske å se den irl noengang, så det er en grei måte å sile ut folk på. Og jeg tror virkelig ikke at jeg noengang kommer til å be om å få et sånt tilstendt, selv fra kjæreste, det er ikke akkurat noen turn-on.

 

Jeg fikk tilsendt en video engang, og uten å ha gransket innholdet, er jeg fortsatt forlegen på hans vegne. Og blokkerte ham så til de grader at jeg fortsatt ikke bruker Endemondo fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg fikk fjerna ham som venn der. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt. Direkte ekkelt. Og kleint. Saa kleint at jeg faktisk ikke kan faa uttrykket sterkt nok hvor kleint det er. Jeg kjenner INGEN jenter som liker aa faa penisbilder av tilfeldige menn, og synes det er saa eksibisjonistisk at det i seg selv er et stort rodt flagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det om det er en mann jeg liker. :)

Ellers, nei takk.

Anonymkode: 39478...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. august 2016 at 22.33, LeahJames skrev:

Jeg ler av det. Finnes ikke opphissende i det hele tatt.

Dessverre lever menn i den villfarelsen av vi liker å få slike bilder. Jeg grøsser langt inni beinmargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. august 2016 at 22.53, Consciousness skrev:

Jeg har prøvd å sendt slike bilder til damer, men ingen av dem svarer...

Så de liker Meg ikke som person. Ganske sårende.

Ligger din personlighet i pikken? Av og til synes jeg synd på dere mannlige krek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎29‎.‎08‎.‎2016 at 11.59, AnonymBruker skrev:

Har en gift venninne som helt uten forvarsel fikk TO slike bilder fra en gift kollega! Fatter ikke hva som foregår i hodet på slike menn! Det må jo være en form for sinnsykdom? En psykiatrisk diagnose eller noe? Det er virkelig ikke normalt å sende bilder av den stygge pikken sin til kvinnfolk!

(Hun sladret forresten til sjefen og han fikk advarsel og verdens verste rykte. Han sluttet rett etterpå. :fnise: )

Anonymkode: 1d844...86a

Jeg har også fått av gifte og ugifte kolleger, de får klar beskjed om at det er uakseptabelt og veldig mot sin hensikt for de fleste damer, men å sladre til sjefen........det synes jeg var litt kjipt.... ønsker jo ikke å ødelegge livet til noen fordi de ga et skikkelig dårlig kompliment....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å få sex snachat og sex meldinger fra kompisen min, og jeg sender tilbake. Vi blir super kåte begge to. Jeg elsker "forholdet" vårt. Jeg kunne aldri hs gjort det til noen andre, og aldri med noen helt tilfeldige. Gleder meg til å få en Snapchat fra kompisen min i kveld 😉😉

Anonymkode: c064f...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke innafor engang. Jeg måtte si fra til han jeg holder på med for tiden at sånt vil jeg helst ikke ha. Han sendte et og trodde det var helt innafor siden jeg tross alt liker å se den live. Heldigvis er det det eneste jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2016 at 13.27, Hot mess skrev:

Jeg har funnet ut at hvis en mann åpner en samtale med å spørre om en har Snap, kommer han til å vise frem utstyret sitt innen fem minutter, maks. Så, hvis noen spør, har jeg offisielt ikke Snapchat.

Jeg pleier egentlig, når jeg ender med å få et fordi noen ikke greier la være å sende det, bare å tenke at selv om et kjønnsorgan gjør seg bra i rett kontekst, tar den seg ikke særlig godt ut på bilder. Den er jo ikke...vakker! :laugh: 

En fyr som sender sånt sørger i samme slengen for å utelukkke at jeg kommer til å ønske å se den irl noengang, så det er en grei måte å sile ut folk på. Og jeg tror virkelig ikke at jeg noengang kommer til å be om å få et sånt tilstendt, selv fra kjæreste, det er ikke akkurat noen turn-on.

 

Jeg fikk tilsendt en video engang, og uten å ha gransket innholdet, er jeg fortsatt forlegen på hans vegne. Og blokkerte ham så til de grader at jeg fortsatt ikke bruker Endemondo fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg fikk fjerna ham som venn der. :fnise:

Nå er det ikke alle som spør om du har snap som ville funnet på det. Jeg (som mann) ville ikke funnet på å sende penisbilde til noen jeg dater. Men så er jeg kanskje litt "eldre" og lurer på hva som er galt med dagens tyveåringer...

Anonymkode: aa4a5...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke alle som spør om du har snap som ville funnet på det. Jeg (som mann) ville ikke funnet på å sende penisbilde til noen jeg dater. Men så er jeg kanskje litt "eldre" og lurer på hva som er galt med dagens tyveåringer...

Anonymkode: aa4a5...bc3

Jeg har menn på Snapchat altså, så for å spefisiere: jeg blokkerer ikke noen for å spørre, men noen som går rett på å spørre om snapchat, får vise via andre sosiale medier at de er bra folk med andre intensjoner enn å vise frem utstyret sitt, før jeg innrømmer at jeg har snapchat. ;)

 

Så jeg tror ikke at alle som spør må være, hva man nå enn skal kalle dickpick-gutta, og nekter å ha med dem å gjøre mer, det er først når noen har sendt et sånt at jeg hiver ham ut av mitt SoME-liv.;)

Vi som "er litt eldre" har lært oss å ta forhåndsregler. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg syns det er greit så lenge mannen vet hvordan han tar et sexy bilde. Et random bilde av pikken er ikke så spennende. Et bilde derimot hvor han bruker rett vinkler kan være ganske heit. Av dirty bilder er jo det desidert mest sexy om han beholder bokseren på, er så hett å se konturene av penisen. :) Liker ikke så godt å få random dicks for det er ikke så spennende, men sånne sexy bilder i ny og ne er bare fint krydder i hverdagen og noe jeg setter pris på, har et par stk på snap som sender det (gjør det selv også i blant) og det er ganske pirrende 

Anonymkode: 6ae21...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at så mange stiller seg utelukkende negativt til det. Altså, skjønner jo at et tilfeldig kukkebilde av en vilt fremmed mann ikke er så særlig tiltrekkende. Eller en kjent mann heller for så vidt, dersom man ikke har noen interesse for denne karen.

Men, at et penis-bilde, under ALLE tenkelige omstendigheter, skulle være negativt. Det, tror jeg ikke på.

Jeg har til dags dato vært meget selektiv med tanke på hvem jeg sender denne typen bilde til, og har fortsatt til gode å få negative reaksjoner. Heller det motsatte - kommentarer av typen "også trekker vi bokseren bare liiiittt lengre ned *blunk blunk*".

Anonymkode: 47a1a...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 21.9.2016 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Merkelig at så mange stiller seg utelukkende negativt til det. Altså, skjønner jo at et tilfeldig kukkebilde av en vilt fremmed mann ikke er så særlig tiltrekkende. Eller en kjent mann heller for så vidt, dersom man ikke har noen interesse for denne karen.

Men, at et penis-bilde, under ALLE tenkelige omstendigheter, skulle være negativt. Det, tror jeg ikke på.

Jeg har til dags dato vært meget selektiv med tanke på hvem jeg sender denne typen bilde til, og har fortsatt til gode å få negative reaksjoner. Heller det motsatte - kommentarer av typen "også trekker vi bokseren bare liiiittt lengre ned *blunk blunk*".

Anonymkode: 47a1a...4f8

Enig med deg.. Er tydeligvis ikke alle damer som er negativt til dette. Bare se på alle "stor pikk" osv. trådene. Mange damer der som digger dickpics..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller være sammen med nakne menn enn å se på bilder av dem. ;)

Endret av sol87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...