miss Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Hjelp hvordan fjerne sterin fra fakkel bokser,som er griset ut over asfalten???? Har hatt party og det ser sånn ut,ute også...... :evil:
miss Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2004 JA,men det tar tid.....................er liksom ikke bare litt. Har brukt stål børste og kokende vann,og det er bedre.
Gullhår Skrevet 14. november 2004 #4 Skrevet 14. november 2004 Hehe... Du får tenke på hvor kjekt det var med fylleri og kallass mens du skrubber.
miss Skrevet 14. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2004 Morro var det...................... Jeg har vært ute med stålbørste og kokende vann,nå er jobben gjort,ikke så veldig morro dagen etter fylle fest da :cry: Gleder meg til snø`n kommer da er det koselig med fakkelbokser,blir bare rød snø
Gullhår Skrevet 14. november 2004 #6 Skrevet 14. november 2004 Ja, det er kjekt med fakler i snøen. Et tips ;plasser de et sted så ikke alle fyllefantene sjangler bort i de. Jeg pleier å sette mine bak is skulpturer jeg lager. Det er et flott skue.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå